• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.422 votes
Profile

Donor MM

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Hobbes wrote:

Je moet je iig niet verplicht voelen om iets te geven oid. Dat is niet de bedoeling van deze actie lijkt me.

Vind ik ook; ik ben tegen een Tweedeling (zie mijn vorige bericht)

Nick Kang

• 973 messages
  • 488 votes

Ralfke schreef:

(quote)

Vriendje Nick is weer present... leer eens (terug) te lezen, dan hoef je niet van die achterlijke vragen te deponeren alhier.

Ik hoef niet te leren om terugte lezen. Omdat ik dat al had gedaan. Ik vind het alleen een waardeloze actie als er geld moet worden gegeven omdat de updates te langzaam zijn. Je kan toch wel heel even wachten.

Daarom was ik benieuwd of er nog een andere reden was. Bijvoorbeeld dat het te veel tijd en geld kost voor Jordy op de site te onderhouden.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hobbes wrote:

snellere server wellicht?

Updates van een hele dag staan er bij mij binnen een seconde of 10. De server is ERG snel.

Aan de ene kant willen jullie alle toeters en bellen op de updates pagina, maar dan vinden jullie het heel vreemd dat de pagina lang laadt... sja

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

kappeuter wrote:

Jordy, jij noemt het een hypotetisch geval, maar wij zijn bloedserieus hoor.

Wat moet ik dan doen met dat geld? Een andere provider zoeken, waarbij jij wel 1 MB aan data binnen een paar seconde met een ISDN-lijn gedownload hebt?

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

ik klaag ook niet over de server (mijn kabel ligt niet wakker van wat updates)

en 't gaat trouwens niet om het te lang laden, het gaat om het feit dat het te duur gaat worden. MM zal alleen nog maar meer groeien denk ik, dus over een maand of wat zal deze discussie toch wel gevoerd moeten worden. Dus of we 't nu doen, of dan maakt niets uit.

En ik wil niet betalen zodat ik toeters en bellers heb, ik wil betalen omdat ik de schurft heb aan banners.

En kang, wat wij willen betalen, en waarvoor is ons pakkie an. Als 't je niet bevalt reageer dan niet.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hobbes wrote:

't gaat trouwens niet om het te lang laden

dat was een reactie op kappeuter

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Tien Euro heb ik graag voor deze site over.......

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

kappeuter wrote:

wij zijn bloedserieus hoor. We willen graag de oude stemmenoverzichten terug in de updates EN de oude snelheid.

Allemaal leuk en aardig, maar Jordy heeft niet gesteld dat zulks tegen betaling mogelijk is, wel? Volgens mij komt dat uit de lucht vallen.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Maar stel dat het wel mogelijk is.....dan zou Jordy elk bestaand lid en elk nieuw lid kunnen verplichten tot een jaarlijkse abonnementsbijdrage van 2 Euro? Is dat zo erg? Lijkt me niet...

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Het komt de toegankelijkheid voor nieuwe users natuurlijk niet ten goede.

Ik denk dat alleen vaste gebruikers die gehecht zijn geraakt aan deze site bereid zijn tot een bijdrage, dus bij zo'n maatregel zou hier niemand meer bijkomen denk ik (en bovendien zou meer dan de helft van de huidige gebruikers direct vertrekken).

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Ok, het is misschien een kleine rem op de nieuwe toestroom, maar je krijgt iig geen onderscheid tussen wel-betalers en niet-betalers EN je kunt de site behouden zoals je wilt...

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

EN je kunt de site behouden zoals je wilt...
Dat is dus geheel de vraag.

Dat onderscheid voorkom je ook door gewoon niet te vermelden of iemand wel of niet betaalt.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Ja tuurlijk......ALS geld de oplossing is.......

Agony

• 1985 messages
  • 1256 votes

hoppakee... en weer 10,00!

NERD

• 1719 messages
  • 1429 votes

Als de verplichte jaarlijkse donatie ingevoerd wordt kan dat betekenen dat er bijna geen mensen meer bij komen, en dat sommige vertrekken.

Dat betekent dat in een keer alle problemen opgelost zijn wat betreft de te lange (en groeiende) updates pagina

dttom

• 2146 messages
  • 2156 votes

Vooruit dan maar omdat ik in een goede bui ben, 10,- kan ik ook nog wel missen, dan maar een paar biertjes minder

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Ik vraag me dus net als Cor ook een beetje af WAT er nou met het geld gedaan gaat worden ALS Jordy er 'iets' (...) mee gaat doen..

Maar ik ben natuurlijk de slechtste niet , als de dag des oordeels aangebroken is donor ik natuurlijk ook 10 zeuro's aan MovieMeter!

(nog € 430,- als ik het goed heb )

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Volgens mij was het de bedoeling om met deze donaties extra bandbreedte te financieren, toch? En het was volgens mij ook nevernooitniet de bedoeling om donaties verplicht te stellen of om een soort 'tweedeling' te creëren.

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

count me in. 420 te gaan. het enige wat me wel leuk lijkt is een PM waarin staat waar de donatie precies goed voor is geweest.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

ik doe ook mee, 410 te gaan

reeko

• 164 messages
  • 417 votes

*meldt*

Hypothetisch gezien maar een paar slokjes minder alcohol, moet kunne

empirekees

• 1597 messages
  • 2401 votes

Als iedereen die rookt stopt, en dat geld dat ze niet meer aan verslaving uitgeven aan MM schenken wordt het een HEll-OF-A-SITE!

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

Jordy wrote:

nogmaals, dit is een puur hypotetisch topicje, er gaat helemaal niets betaald worden. 't is alleen wel leuk om te weten hoe ver we zouden komen ALS het zou moeten...

WAAROM WIL JE ONS GELD NIET??

Dat snap ik nou echt niet hoor, we (lees: de actievere moviemaatjes) zijn volledig bereid om jou naast virtuele schouderklopjes en bedankjes ook echt eens een hart onder de riem te steken. En hollands als wij zijn willen we met geld aangeven dat we je dankbaar zijn. ... What's the big fucking deal bitch?

Ga naar de bank open een moviemeter-rekening, geef hier even het rekeningnummer en wedden dat er na een maandje ineens 1000 Euro opstaat, zegt het spreekwoord: "Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken" je iets?

Edit: -10 euro dus nog 400 te gaan geloof ik!

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

empirekees wrote:

Als iedereen die rookt stopt, en dat geld dat ze niet meer aan verslaving uitgeven aan MM schenken wordt het een HEll-OF-A-SITE!

Dat had je nou NIET moeten zeggen. Was net 5 weken geleden gestopt en net weer begonnen.

Zal het opnieuw proberen... o-)

sydney

• 2223 messages
  • 0 votes

empirekees wrote:

Ik denk dat IMDB op haar tellen moet letten dan.

KillaJah

• 356 messages
  • 856 votes

count me in

Faramir

• 59 messages
  • 587 votes

Kan ook wel 10 euro missen hoor

380 nog te gaan dan..

*btw.. een poll zou hier wel handig gewees zijn )*

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

kappeuter wrote:

Jordy, jij noemt het een hypotetisch geval, maar wij zijn bloedserieus hoor. We willen graag de oude stemmenoverzichten terug in de updates EN de oude snelheid. Log net in bij mijn ouders met een isdn verbinding. Duurt 4 minuten (!) om mijn updates van de afgelopen pak 'm beet 22 uren in te laden.

Daar word je niet vrolijker van. Je zal maar een simpel 56k modempje hebben...

Om eerlijk te zijn, ik heb ADSL en bij mij gaat het juist drie tot vier maal zo snel. Uw provider misschien???

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.