- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Donor MM
Donor MM
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Uw provider misschien???
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Oeps, maandagochtend en nog niet goed wakker zeker...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
En hollands als wij zijn willen we met geld aangeven dat we je dankbaar zijn...
Volgens mij willen mensen eventuele bandbreedte problemen oplossen, niet mijn biertjes sponsoren 
yerdaddy
-
- 113 messages
- 1444 votes
Nou vooruit, 20 euro...
360 te gaan
Oh ja, ik verwacht wel wat MM-merchandise als donateur zijnde 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ooit al gedacht aan petjes, T-shirts, sweatshirts, stickers en dergelijke?
En zeg Jordy drinkt U misschien zoveel biertjes dat ze moeten gesponsord worden?
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
Moviemeter Merchandise!!! hahaha 
Gaat het zeker goed doen op MM-Meetings! Bijv. mooie zwarte (V-neck)shirtjes en baseballcaps met subtiel (lees: niet te groot) embroided geel MM logo.
Niet verkeerd 
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Ooit al gedacht aan petjes, T-shirts, sweatshirts, stickers en dergelijke?
En zeg Jordy drinkt U misschien zoveel biertjes dat ze moeten gesponsord worden?
Yeah ! Van die petjes met van die bidons aan de zijkant, met bijbehorende rietjes. Hartstikke handig voor in de bios. Wat minder voor degene die achter je zit, maarja, dat moet dan maar ! 
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Moviemeter Merchandise!!! hahaha 
Gaat het zeker goed doen op MM-Meetings! Bijv. mooie zwarte (V-neck)shirtjes en baseballcaps met subtiel (lees: niet te groot) embroided geel MM logo.
Niet verkeerd 
Dat is niet nieuw, maar vorige keer werd dit idee van de baan geveegd. wellicht dat er ondertussen meer animo voor is. Dan kunnen we van het geld dat we inzamelen (wat Jordy toch niet wil hebben
) mooi naar de drukkerij. Of heeft Dhr. Jordy alles bij de notaris laten vastleggen als gedeponeerd merk?
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Misschien dat het Leger des Heills wel iets voor je kan regelen Jordy 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
wat Jordy toch niet wil hebben 
Inderdaad, geld zal ik nooit accepteren, tenzij het voor de hosting zou zijn (als er echt geen sponsoring meer te regelen zou vallen). Als jullie dank willen tonen ofzo kopen jullie maar een dvdtje. (Als je dat bij elke site moest doen waar je gebruik van maakt...)
Hemdale
-
- 2222 messages
- 8822 votes
Inderdaad, geld zal ik nooit accepteren, tenzij het voor de hosting zou zijn (als er echt geen sponsoring meer te regelen zou vallen). Als jullie dank willen tonen ofzo kopen jullie maar een dvdtje. (Als je dat bij elke site moest doen waar je gebruik van maakt...)
unholylove
-
- 50 messages
- 558 votes
Mocht het echt nodig zijn kunnen jullie ook op mijn support rekenen 10 tot 30 euro ben ik dan wel bereid af te staan.
Deze site doet ook veel voor mensen of je nou een echte filmliefhebber bent of gewoon info zoekt over een film je hebt er wat aan.
Dus count me in........
unholylove
-
- 50 messages
- 558 votes
BTW ik ben geen rekenwonder dus Jordy zou jij voor me willen rekenen?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Beste mensen,
Ben op zich erg tevreden met de huidige server. Vooral dataverkeer is (voorlopig) geen probleem, dus we kunnen eventueel nog wat groeien. Nadeel is wel dat de site momenteel op een oude server (computer) draait, en dat dit te merken is op drukke momenten. Wat dat betreft is er dus GEEN groei meer mogelijk. Sterker, de site vergt momenteel te veel van deze server, waar nog meer op draait.
Ik heb met de eigenaar van de server de volgende deal gemaakt: ik betaal 300 euro mee aan de vernieuwing van de server. Nieuw moederbord, harde schijf, geheugen. Alles zodat de server weer snel is, en MovieMeter dus ook weer ouderwets hard gaat. Als wederdienst blijft MovieMeter gegarandeerd een jaar in de lucht, maar waarschijnlijk langer.
Ik zou dus toch (deels) gebruik maken van jullie eerdere aanbod. Mocht je een (evt. kleine) bijdrage willen leveren mag je mij een privé bericht sturen, en in dit topic even melden hoeveel het totale bedrag is met jouw bijdrage. Mocht je liever anoniem willen doneren, stuur je me alleen een PM, en zal ik melden dat een anoniem iemand een bepaald bedrag gedoneert heeft.
Alvast bedankt.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ik doe natuurlijk ook mee..(10 Euro)
Moet ik natuurlijk wel het MM-rekeningnummer ff doorkrijgen.