- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Donor MM
Donor MM
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
600 left als ik die 10 per maand hanteer.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Als het ooit goed van pas komt kan je ook op mij rekenen. €10,- !!!
renske
-
- 1105 messages
- 926 votes
FK, €710 min 12 maanden van €10 zou toch moeten uitkomen op €590? Of verraad ik hier nu wel heel erg mijn wiskundedeuk?
Nou ja, mocht het nu €600 of €590 zijn, met mijn hypothetische 10 wordt het €590 of €580.
Overigens, mocht het bewaarheid worden, deze donaties, dan ben ik geen voorstander van een vermelding onder 's mensens naam. Ikzelf zit bijv. erg krap op het moment en ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die nog krapper zitten en dan een sociale druk voelen om te gaan meedoneren omdat ze dan de enige zijn die geen vermelding hebben. Je weet wel, groepscultuur...
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
10 per maand trekt mijn bankrekening niet (ben nog steeds student)
wil best wel wat meer dan 10 betalen.
ben het verder wel met renske eens. Van mij hoeft het ook echt niet bekend te worden wie er wel en niet betaald.
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
[zeikmodus]Kunnen we dit vreemde topic op zijn minst een correcte titel meegeven? Voor zover ik begrijp wordt bedoeld donateur i.p.v. donor.[/zeikmodus]
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
[zeikmodus]Kunnen we dit vreemde topic op zijn minst een correcte titel meegeven? Voor zover ik begrijp wordt bedoeld donateur i.p.v. donor.[/zeikmodus]
en het verschil is..........?
A.S.E.
-
- 386 messages
- 1476 votes
Donor is enkel als je over organen spreekt, niet ?
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Een donor geeft bloed, sperma of organen, een donateur geeft geld.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Dan haak ik af hoor.. Moet het weer om geld gaan? Ik had mijn donorcodicile al aangepast 
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Jij dacht meer aan 'Ruk de dag voor Moviemeter'?
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Een donor geeft bloed, sperma of organen, een donateur geeft geld.
Merde!!! Kunnen we helemaal overnieuw beginnen.
Oproep: Wie geeft er Bloed, sperma of organen?!
tijmengozer
-
- 124 messages
- 3273 votes
Of het nou sperma of 10 euro is: i'm in!
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
10 euro is geen probleem natuurlijk
NERD
-
- 1718 messages
- 1429 votes
10 euro geen probleem, als blijkt dat we nog veel te kort komen tot de 1000 kan ik nog wel wat meer missen...
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 messages
- 76919 votes
Ik maak er 30 euro van.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Ik maak er 30 euro van.
Ik doe mee. Wie rekent het totaalbedrag uit? 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ja kom nou, door al dat sperma (thank you, maar dat heb ik sowieso nog even niet nodig) ben ik ook de tel kwijt
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Jordy, jij noemt het een hypotetisch geval, maar wij zijn bloedserieus hoor. We willen graag de oude stemmenoverzichten terug in de updates EN de oude snelheid. Log net in bij mijn ouders met een isdn verbinding. Duurt 4 minuten (!) om mijn updates van de afgelopen pak 'm beet 22 uren in te laden.
Daar word je niet vrolijker van. Je zal maar een simpel 56k modempje hebben...
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Even nagerekend, we hebben nog € 480 te gaan. Kom op, mensen! 
[edit, wellicht bemoedigend] Overigens, als iedereen bereid is € 20 per jaar te doneren aan MM, dan zijn we er al. [/edit, wellicht bemoedigend]
Nick Kang
-
- 973 messages
- 488 votes
Is het echt nodig om geld te doneren? En waarom is het nodig, gaat het zo slecht met de site dan?
Ralfke
-
- 764 messages
- 2075 votes
Is het echt nodig om geld te doneren? En waarom is het nodig, gaat het zo slecht met de site dan?
Vriendje Nick is weer present... leer eens (terug) te lezen, dan hoef je niet van die achterlijke vragen te deponeren alhier.
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
het is (nog) niet nodig om geld te geven. En als ik jordy goed begrijp zal 't nooit verplicht worden.
Maar er worden al meningen gepolst over wie er eventueel bereid is om te doneren.
Je moet je iig niet verplicht voelen om iets te geven oid. Dat is niet de bedoeling van deze actie lijkt me.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
EN de oude snelheid.
Huh? hoe gaat geld daar aan meehelpen? De updates zijn traag bij je omdat er gewoon een grote hoeveelheid aan KB's gedownload moet worden. De updates worden steeds trager omdat er steeds meer berichten per dag gepost worden.
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Huh? hoe gaat geld daar aan meehelpen? De updates zijn traag bij je omdat er gewoon een grote hoeveelheid aan KB's gedownload moet worden. De updates worden steeds trager omdat er steeds meer berichten per dag gepost worden.
snellere server wellicht?
Ralfke
-
- 764 messages
- 2075 votes
Als het hypothetische sausje nu eens van het bord geveegd wordt, plunder ik die 10 pop van m'n Rabobankrekening en zijn we weer een stap dichter bij een vervolmaakte MM.
Als Jordy zegt dat die Euro's toch niet nodig en/of wenselijk zijn, dan kan deze discussie snel afgesloten worden dunkt me.
Met dit soort gemekker schiet niemand iets op!
Dus de vraag aan Jordy:
1. geïnteresseerden betalen berdrag x
of
2. er wordt door niemand iets betaald, want Jordy vindt het niet nodig
Duidelijk voor iedereen lijkt me!