- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Donor MM
Donor MM
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
De beste optie is denk ik internationale overschrijvingskaarten van jou bank. Je kunt volgens mij anders niet rechtstreeks vanuit België naar een nederlandse bankrekening geld overmaken. Misschien moet Jordy een belgische account openen. 
KillaJah
-
- 356 messages
- 856 votes
Ik zal wel eens gaan horen op mijn bank morgen. Ik fiks da wel, anders stuur ik het op met de post 
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
Vandaag meteen reeds overgemaakt! MM 4-ever 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De post is inderdaad misschien makkelijker voor onze Belgische vrienden... 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
't Komt trouwens wel goed uit dat we iets boven de 300 zitten, was laatst ook 30 euro kwijt voor het verhuizen en opnieuw vastleggen van de domeinnaam... kunnen we dan ook mooi hier van doen
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
De beste optie is denk ik internationale overschrijvingskaarten van jou bank. Je kunt volgens mij anders niet rechtstreeks vanuit België naar een nederlandse bankrekening geld overmaken. Misschien moet Jordy een belgische account openen. 
Dat kan zeker en vast, maar sommige banken rekenen minimum €5 overschrijvingskosten, andere zelfs nog een stukje meer.
Het beste is inderdaad versturen. Op het ogenblik dat ik dit typ is mijn bijdrage op weg naar de post, per brief en genoeg gefrankeerd... 
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Nou Jordy, ik krijg toch een warmer gevoel van dit soort topics! 
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Als je volgende keer weer geld nodig hebt moet je wat speciale dingen gaan verkopen.
Als je een mini-serie op de site wil moet je 15 euro betalen, een stand-up comedy show kost 25 etc 
een als je iemand anders wil bannen 30 
Nick Kang
-
- 973 messages
- 488 votes
Als je volgende keer weer geld nodig hebt moet je wat speciale dingen gaan verkopen.
Als je een mini-serie op de site wil moet je 15 euro betalen, een stand-up comedy show kost 25 etc 
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Jordy, als dit doorgaat maak ik even een aantal maandlonen over
.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
2 dagen niet op de site en ze gaan gelijk geld inzamelen. 
Als het nog van belang is, doneer ik ook met liefde 10 euro voor de goede zaak. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik ben een liefhebber van humor, en alleen al om de topics te lezen zou ik geld geven... 
manic
-
- 474 messages
- 1374 votes
een jaarabonnement voor 10 euro?
count me in.
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Ter uwer informatie:
Overmaken van geld tussen EU-landen is sinds kort gratis, mits je het IBAN-nummer gebruikt. Banken mogen sinds 1 juli 2003 niet méér rekenen dan dat ze voor binnenlandse transacties rekenen, voor Nederlanders is dat dus gratis.
Voor meer informatie kijk je op:
http://www.dnb.nl/dnb/pagina.jsp?pid=tcm:7-15275-64
En voor een handige tool surf je naar:
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ter uwer informatie:
Overmaken van geld tussen EU-landen is sinds kort gratis, mits je het IBAN-nummer gebruikt. Banken mogen sinds 1 juli 2003 niet méér rekenen dan dat ze voor binnenlandse transacties rekenen, voor Nederlanders is dat dus gratis
Daar vegen de banken vierkant hun gat aan. Ik heb getracht een overschrijving te doen van hier in Vlaanderen voor een bestelling van de goedkoopstedvd.nl. Het was betalen of oprotten, en zo gaat het haast overal. Ih heb mijn besteling gewoon opgezegd, Het kwam veel te kostelijk. het werd meteen de duurstedvd.nl. Vergeet niet, kopen is geen transactie tussen particulieren... 
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Dat maakt helemaal niets uit. Als het overschrijven door een Belg van geld naar een bedrijf in België niets kost, dan zijn de banken VERPLICHT het voor dezelfde kostprijs, gratis dus, aan te bieden voor overschrijvingen naar andere bedrijven in de landen van de Europese Unie.
Wat er misschien aan de hand is dat Goedkoopstedvd.nl dergelijke betalingen niet wil accepteren, omdat het hun namelijk wel geld kost. Omdat het zakelijk betalingsverkeer in Nederland niet gratis is, moeten zij wel betalen als ze geld ontvangen.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Dat maakt helemaal niets uit. Als het overschrijven door een Belg van geld naar een bedrijf in België niets kost, dan zijn de banken VERPLICHT het voor dezelfde kostprijs, gratis dus, aan te bieden voor overschrijvingen naar andere bedrijven in de landen van de Europese Unie.
Ik weet niet hoe het zit met de Nederlandse banken, maar de Belgische trekken zich daar helemaal niets van aan. En ik denk dat het overal in Europa een beetje zo is, dat iedereen gewoon zijn gangetje gaat...
KillaJah
-
- 356 messages
- 856 votes
Dat kan zeker en vast, maar sommige banken rekenen minimum €5 overschrijvingskosten, andere zelfs nog een stukje meer.
Het beste is inderdaad versturen. Op het ogenblik dat ik dit typ is mijn bijdrage op weg naar de post, per brief en genoeg gefrankeerd... 
Kan iemand mij het adres pmmen aub?
Dan kan ik het ook via de post doen, dat is veel handiger.
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Jij moet je er ook helemaal niks van aantrekken, je geeft gewoon het IBAN- en BIC-nummer door, en dan kunnen ze hoog of laag springen, je hoeft gewoon niets te betalen. Weigert de bank, dan kun je natuurlijk altijd een klacht bij je Nationale Centrale Bank indienen. Als mijn bank zoveel problemen zou geven, zou ik morgen bij een andere zitten.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Als mijn bank zoveel problemen zou geven, zou ik morgen bij een andere zitten.
Dat is hier net het probleem, ze trekken allen aan hetzelfde touw...
KillaJah
-
- 356 messages
- 856 votes
Ik ben daarjuist gaan informeren in mijn bank (KBC) en daar zeiden ze me dat ik het internationale bankrekeningnummer nodig heb (het IBAN nummer) wat bestaat uit cijfers en letters. In Nedeland begint dit dus met NL...
Je hebt ook nog een BIC code nodig (vroeger swift) en dan bedraagt de transferkosten 25 cent. Terwijl als ik het via de gewone bankrekeningnummer overdraag de kosten oplopen tot meer dan 30 €! Als je me tegen maandag dat nummer kan/wil geven zal ik het via de bank doen. Anders stuur ik het op.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik heb het onmiddelijk opgestuurd. Het zou ten laatste maandag moeten aankomen. Ik treuzel er niet meer mee. Postzegel erop en wegwezen die handel (als ik hier nog lang bij de Nederlanders zit neem ik helemaal hun taaltje over)... 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Vervang dan nog even 'ten laatste' door 'uiterlijk'. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er is 180 euro binnen, netjes.. vanavond maar 's de kroeg in 
wie is meneer Trompert?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
220 euro lijkt de eindstand te zijn. Bedankt allemaal! Mocht er nog iemand mee willen helpen om toch nog de 300 te halen blijft het welkom.
blabla
-
- 2070 messages
- 5242 votes
Het totaal was bij de laatste toezegging iets van €340,= , zijn er toch mensen met een grotere mond dan portomonee.