- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Donor MM
Donor MM
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Niks geen sterren bij de naam. Gewoon helemaal vrijblijvend houden en geen onderscheid maken met niet-storters. (is mijn bescheiden mening).
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
Alleen maar (V.I.P) achter me nickname 
stinissen (crew films & series)
-
- 23435 messages
- 76919 votes
Deze V.I.P wil ook wel meedoen.
Bandit
-
- 607 messages
- 4017 votes
Ik kan m'n telraam niet vinden 
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
of "MM Donor" als ondertitel 
nou, nog €817,96 in dit puur hypotetische topicje
als iedereen nou het te doneren bedrag van het vorige bedrag afhaalt en dat er even bijzet...
Voor MM sta ik graag wat van mijn verdiende centjes af 
807,96 nog dan.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Jongens toch, Nederlanders en hun telraam!!! Zeg mij gewoon waar ik dat verdomde geld kwijt kan (niet dat ik zoveel heb hoor). Terwijl ik wat euro's heb kan ik meteen maar geven...
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Ik snap die € xxx,96 niet. Ik doneerde 22,04 Guldens. 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Es kijken, 3365 users. Keer minstens 10 euro. Dat maakt zo'n 35000 euro... Als Jordy er maar niet stiekum mee vandoor gaat
.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Es kijken, 3365 users. Keer minstens 10 euro. Dat maakt zo'n 35000 euro... Als Jordy er maar niet stiekum mee vandoor gaat
.
Trek er die maar af die zich eenmalig geregistreerd hebben en die je niet meer terugziet. Zouden dat er eigenlijk veel zijn???
manic
-
- 474 messages
- 1374 votes
Ik weet niet hoe het bijgehouden gaat worden,
maar 10 euro is zo overgemaakt.
Roept u maar...
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Trek er die maar af die zich eenmalig geregistreerd hebben en die je niet meer terugziet. Zouden dat er eigenlijk veel zijn???
Ik wil niet zeiken, maar dat is wel zo ja. Ik schat ongeveer 60% niet aktief meer is of nooit aktief is geweest. 
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Ongeveer 200 mensen hadden de votes aangezet bij hun updates, dus die zijn allemaal op z'n minst 'redelijk actief'. Als daarvan de helft meedoet, zit je al aan de duizend.
Da Jando
-
- 1383 messages
- 1060 votes
Ik wacht nog evetjes tot ik kan internetbankieren (moet deze week goed zijn) en dan kun je van mij ook 10 euro verwachten. Ik wil natuurlijk wel wat betalen voor mijn favoriete site 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik denk wel dat men zich binnen enkele weken een idee kan vormen hoeveel eigenlijke gebruikers er zijn. Na de MM-vernieuwing moet men dit toch kunnen volgen, niet?
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
/me kijkt in bijna lege portomonee en vindt nog een opgerold briefje van 10, dus: you can count me in.
Kunnen we geen leuke sterretje of zo dan naast onze naam krijgen of zo?
En ik ben het met iedereen verder eens, je kan er geen enkel recht aan ontleden, dus niet straks zeggen als een topic van je gesloten wordt omdat het over een 'verkeerd' onderwerp gaat (politiek ofzo), ' maar ik heb toch betaald'. Het moet gewoon een vrijwillige bijdrage zijn om de beste filmsite zo optimaal mogelijk in de lucht te houden.
En er blijft er maar één die beslissingen blijft nemen en dat is Jordy.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
10 Euro is te doen. Ik wil dan wel 'Hulk' oid achter mijn naam hebben 
(Hulk)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
nogmaals, dit is een puur hypotetisch topicje, er gaat helemaal niets betaald worden. 't is alleen wel leuk om te weten hoe ver we zouden komen ALS het zou moeten...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
nog €770 (met correctie van het berichtje van Sydney
)
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
nogmaals, dit is een puur hypotetisch topicje, er gaat helemaal niets betaald worden. 't is alleen wel leuk om te weten hoe ver we zouden komen ALS het zou moeten...
Dat mocht je nu net niet gezegd hebben. Nu gaan de euro's rollen bij honderden...
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
ik doe ook mee,nog 760,- euro te gaan.
(het valt me nou pas op dat er geen Euro teken op m'n toetsenbord zit)
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
Begrijp me niet verkeerd; ik zou best E 10 willen overmaken, maar dan moet ik wel weten naar welk rekeningnummer, en waarom kom tdat initiatief van Henk en niet van Jordy?
Bovendien zo ik het niet leuk vinden als hierdoor een soort tweedeling zou ontstaan: tussen degenen die wel meebetalen, en degenen die niet betalen. Ik ben bang dat sommigen het niet o prijs zullen stellen als de ene wel meebetaald, en de andere niet. Maar ik denk dat nietmand zit te wachten op een tweedeling, of wel?
Ik zie nu al mensen roddelen op de eerstvolgende movie-meeting...
Maar ik doe ook gewoon mee voor E 10 
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
€ 30,- (euro-teken = Alt 0128)
Nog € 710,-
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Als het zover komt ben ik ook wel bereid wat neer te leggen om deze site draaiende te houden.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ja ik wil ook wel 650 Euro left. Oh nee dit ging effen verkeerd