- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zoeken op de site
Zoeken op de site
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Shift-toets ingedrukt houden terwijl je de '-toets indrukt, daarna een 'a' typen.
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Bij mij is dat crtl+shift+; maar dat werkt niet in die zoekbalk. Ik gebruik FF 2.0.0.10
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
" + a = ä of heb jij een ander soort toetsenbord?
Werkt bij mij prima in de zoekbalk en ik gebruik ook Firefox.
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
" + a = ä of heb jij een ander soort toetsenbord?
Dat laatste, of andere instellingen.
streeter
-
- 1436 messages
- 6799 votes
Ik zou graag willen zien op welke films ik in 2007 heb gestemd. Is dat mogelijk? Ik weet dat ik hier kan zijn op welke 2007 films ik heb gestemd: http://www.moviemeter.nl/user/1040/votes/2007
en er is in mijn profiel een lijst van de laatste 30 films die ik heb gezien.
Hurricanenl
-
- 13 messages
- 0 votes
In De Site > Algemeen > Langere lijst:
Als ik de beste films vanaf 1990 met een gemiddelde van 3,5 of hoger zou willen dan komt er een lijst uit t/m de F.....verder gaat hij niet. Kan ik dit ergens aanpassen of heeft iedereen dit?
Alvast bedankt voor de reactie!
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Dat heeft iedereen inderdaad, anders krijg je natuurlijk extreem lange lijsten.
Je moet je zoekcriteria aanpassen (beperken), maar in dit geval zou ik gewoon gebruikmaken van deze functie: http://www.moviemeter.nl/list/topmisc/ (per jaar afgaan wat de toplijsten zijn vanaf 1990). Zoals jij het voor ogen hebt, is het echt niet te doen: er zijn bijvoorbeeld ook honderden (zo niet duizenden) onbekende films die slechts één stem hebben van 3,5 of hoger; die worden ook opgenomen in de zoekresultaten.
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Ik ben ook een voorstander van meer zoekresultaten, desnoods opgedeeld in meerdere pagina's.
melanie178
-
- 154 messages
- 61 votes
Waarom kun je niet ALLE films waar je ooit op hebt gestemd zien? ik zie alleen maar vanaf januari 2007?
En wat ik zelf wel handig zou vinden is dat je vanuit je lijst met films waar je een bericht hebt achtergelaten gelijk je bericht aan kunt klikken.... Of maak ik het nu erg ingewikkeld? 
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3295 votes
Als je linksboven op je naam klikt en vervolgens op het tabje Stemmen kan je al je stemmen zien.
apolicum
-
- 451 messages
- 5035 votes
Ik vind de zoekpagina érg handig, maar helaas toont hij enkel de eerste 100 (schat ik?) zoekresultaten..
Ik snap ook wel - zoals eerder aangehaald in dit topic - dat je moeilijk een lijst kan tonen van 1000den films, maar waarom niet werken met verschillende pagina's zoals hier opt forum? Je laat dan bvb ook de eerste 100 zoekresultaten zien op de eerste pagina, en dan onderaan geef je de andere pagina's weer. (zoals dit topic momenteel 9 pagina's heeft).
Op die manier wordt de database toch niet overbelast denk ik? Ik vind het anders zeer jammer dat ik bij alle zoekopdrachten enkel de eerste films vant alfabet zie staan... Ik kan dan wel m'n zoekopdracht aanpassen en specifiëren, maar het is net dat ik niet wéét waar ik naar op zoek ben
Ik wil bvb onbekende horrorfilms opzoeke en me laten "verrassen" door films die ik nog niet ken, dus kan ik toch moeilijk mijn zoekopdracht specifiëren? Helaas krijg ik dan steeds enkel de films die beginnen met de letter "a"...
Volgens mij moet dit toch simpel aan te passen zijn, niet? :$ tZou in elk geval zéér handig zijn voor mij
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De zoekfunctionaliteit blijft een functionaliteit om te specifieke films te zoeken. Er komt misschien later wel een apart scherm waar je lijsten van films kunt genereren die aan bepaalde voorwaarden voldoen, wat jij volgens mij wil.
apolicum
-
- 451 messages
- 5035 votes
Dat zou inderdaad zeer handig zijn! Alvast bedankt als dat er ooit zou komen 
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
ik zou graag een lijstje genereren met alle westerns waar ik tot nu toe op gestemd heb. Is dit mogelijk?? Heb even gezocht, maar ben eigenlijk bang van niet...
T.Huijbers
-
- 4 messages
- 9 votes
't zou ook makkelijk zijn dat als je een film wilt zoeken, je dat ook kan doen op onderwerp ofzo. Bijv. als je een film over auto's zoekt, dat je dan alleen ergens auto's in hoeft te typen..
odyssee
-
- 45 messages
- 39 votes
hoe kan ik een titel zoeken in de rubriek te koop of te ruil.
Ik heb geen idee!
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic:
Vraagje rond het zoekformulier:
Er is nu een optie om te zoeken binnen films waarop je al gestemd hebt. Da's best handig.
Alleen is er geen optie om te zoeken naar films waarop je nog niet gestemd heb. Ik gebruik de zoekfunctie wel eens om op zoek te gaan naar bepaalde genres, onder een bepaalde speelduur of films uit een bepaald land.
De laatste tijd ben ik bijvoorbeeld een beetje op zoek naar actiefilms onder de 90 minuten. Het zou dan leuk zijn om te zoeken binnen films die ik nog niet gezien heb, anders is de helft van die lijst bevolkt met films die ik al gezien heb, wat nutteloze resultaten zijn.
Technisch zal het niet moeilijk zijn, maar weet dat je niet een teveel aan opties toch wil. Toch lijkt het mij best handig, zeker in de zoektocht naar nieuwe films.
Gil_galad
-
- 4 messages
- 9 votes
klopt, filmnaam (mag ook gewoon met spaties) achter http://www.moviemeter.nl/film/search/ en er wordt gezocht
ik hoop dat het nog niet eerder gevraagd is
maar hoe kun je in die link nog extra dingen als bv het jaar enzo zetten?
dus bv iets van
http://www.moviemeter.nl/film/search/titel;year1=1900;
en alle andere variabelen?
dank
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
hoe kun je in die link nog extra dingen als bv het jaar enzo zetten?
dat kan niet
Gil_galad
-
- 4 messages
- 9 votes
dat kan niet
aah owke no problem
maar het maakt het alleen ambetant als je bv in je favoriten een url wilt hebben met alle films uit een bepaald jaar
dan moet ik iedere keer opnieuw de webform invullen enzo.
bestaat er daar een oplossing voor?
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Als ik "Down with Love" intik in het zoekbalkje en ik klik op de enter-toets, word ik vreemd genoeg direct naar deze film verzonden:
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
zoeken bovenaan is nu echt super mooi!!!!! Complimenten voor de webmasters / admins!! Zeker zeer netjes gedaan!
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Als ik zoek op 'stem van het water' vindt ie niks, terwijl er een documentaire op de site staat met exact die titel (lidwoord niet meegerekend). 'Stem van water' werkt dan weer wel.
Dikkie Post
-
- 173 messages
- 2404 votes
In De Site > Algemeen > zoekfunctie:
Ik maak al geruime tijd met veel plezier gebruik van Moviemeter tot zo'n 2 weken geleden. Helaas is de zoekfunctie veranderd en duurt het nu enorm lang voordat de zoekfunctie een film herkend. Blijft dit zo? Ik hoop dat het weer terug gaat naar hoe het was, want zo is Moviemeter niet meer bruikbaar en dat zou ik erg jammer vinden. Moviemeter eigenaren willen jullie dit probleem verhelpen??