- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- MusicMeter.nl
MusicMeter.nl
Nick Kang
-
- 973 messages
- 488 votes
Gaat alles goed met Musicmeter? Ik hoor er de laatste tijd zo weinig over.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Gek hè?
Of heeft het nog niet tienduizend keer op het forum gestaan dat er eerst een nieuwe server komt waarop eerst moviemeter gaat draaien voordat het muziekbroertje de lucht in gaat..?
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Gaat alles goed met Musicmeter? Ik hoor er de laatste tijd zo weinig over.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik kan het niet vinden. Ik probeer het al een paar weken om nu en dan eens te zoeken, maar ik kan het niet vinden. Ik durf er mijn hoofd op verwedden dat het weer simpeler zal zijn dan gedacht... 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het uiterlijk komend weekend wel eens zo ver zou kunnen gaan zijn...
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het uiterlijk komend weekend wel eens zo ver zou kunnen gaan zijn...
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Maandag op de voorpagina van de Volkskrant:
Musicmeter geopend! Miljoenen mensen proberen een glimp op te vangen van de nieuwe lay out.

Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hey speedy! we zouden die Hillary Duff cd-van-de-week actie nog even geheim houden!
Nick Kang
-
- 973 messages
- 488 votes
Komt er ook net zoals bij Moviemeter een prijsvraag op Musicmeter? Zeker alleen als er een paar honderd users zijn?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Moet er eerst een vrijwilliger zijn die het leuk vindt om contact met maatschappijen te onderhouden (en dat goed kan). En die zijn pas geïnteresseerd als de site een beetje groot is. Voorlopig dus niet waarschijnlijk.
Nick Kang
-
- 973 messages
- 488 votes
contact met maatschappijen onderhouden... Ga je dan elke uitgever langs om te vragen of ze wat voor een prijsvraag ter beschikking willen bestellen?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Hey speedy! we zouden die Hillary Duff cd-van-de-week actie nog even geheim houden!
Een goeie, echt een goeie... _o_
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Ik heb nog wel wat dubbele soundtracks, die ik eventueel kan overwegen om weg te geven door middel van een prijsvraag...
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Mijn Kinderen-voor-Kinderen-cd's mogen het huis zo langzamerhand ook wel uit
.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Heb je daar CD's van? Ten tijde van de cd introductie was ik er al helemaal klaar mee.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Geintje joh
. Laden je smileys niet?
Mijn zusjes wel trouwens. Maar ik gok dat er bij Musicmeter weinig geïnteresseerden voor zijn
.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
) Ach ja die smiley's... vroegah toen :s nog gewoon wel werkte...
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Wat Horner scores, Titanic bv, en wat andere dingen.
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Ja, als ik die enkel had, had ik 'm zelfs weggegeven 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Denk voorbij het nummer van Celine Dion, denk voorbij de film, de score is geweldig 
Nick Kang
-
- 973 messages
- 488 votes
Staat Celine Dion op de CD? Hoop het niet in ieder geval?
RWL
-
- 872 messages
- 832 votes
Staat Celine Dion op de CD? Hoop het niet in ieder geval?
Op de CD staat de boot Titanic afgedrukt. Als je de CD erin doet en naar het allerlaatste nummer skipped, dan hoor je Celine Dion. 
Nick Kang
-
- 973 messages
- 488 votes
Is wat minder, maar waarschijnlijk is de totale soundtrack wel goed.