- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- MusicMeter.nl
MusicMeter.nl
Nick Kang
-
- 973 messages
- 488 votes
Hoog tijd dat Musicmeter eens een keertje online gaat, kan niet meer meer wachten. Ik verveel me anders dood. Nog een paar nachtjes slapen...
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Pak een boek, kijk een film, ga naar vrienden. Het zijn maar ideetjes hoor
.
Nick Kang
-
- 973 messages
- 488 votes
Ik kan er niks aan doen, blijf er maar aan denken. Het wordt eigenlijk een beetje een soort obsessie...
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Om de verveling tegen te gaan geef ik je een opdracht: zoek alle sites die musicmeter in het adres hebben staan. Hier heb je er al twee: www.musicmeter.com en www.musicmeter.co.uk. Ik zou zeggen succes ermee en ik hoor het wel. Als je geluk hebt win je misschien een prijs.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik kan er niks aan doen, blijf er maar aan denken. Het wordt eigenlijk een beetje een soort obsessie...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zal vanavond de URL geven waar MusicMeter dan weer te bereiken is! het duurt nog een dagje of wat voor 'ie ook via musicmeter.nl te bereiken is.
Nick/Daan, ik zal je vanavond een pm sturen met uitleg over de release data, verder ben ik benieuwd welke MusicMeter-mods er nog leven, aangezien er wel weer beoordeeld zal moeten worden vanaf vanavond 
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
donders 
worden weer een paar slapeloze nachtjes 
Dionysos
-
- 852 messages
- 0 votes
Ah, de sluizen van rivier Toevoeg kunnen weer open?! 
Zachery Glass
-
- 575 messages
- 584 votes
Ik leef nog, Jordy
Hopelijk zullen Yak, Starbright boy, Yekezz en gotti (de anderen natuurlijk ook!!) weer van de partij zijn.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Jij spreekt van slapeloze nachten! Ik zit hier al een paar maanden op hete kolen en het wordt telkens maar opgeschoven...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Stoorzender Kapp zal ook weer van de partij zijn. 
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Ik zal vanavond de URL geven waar MusicMeter dan weer te bereiken is! het duurt nog een dagje of wat voor 'ie ook via musicmeter.nl te bereiken is.
Nick/Daan, ik zal je vanavond een pm sturen met uitleg over de release data, verder ben ik benieuwd welke MusicMeter-mods er nog leven, aangezien er wel weer beoordeeld zal moeten worden vanaf vanavond 
Ik heb de "oude " url als favoriet staan,die geld dus niet meer?
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Jij spreekt van slapeloze nachten! Ik zit hier al een paar maanden op hete kolen en het wordt telkens maar opgeschoven...
Mijn sociale leven laat dat niet toe 
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Als ik klaar ben met pinguin-meppen zal ik wel komen. Voorlopig is hij nog wel bezig.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Ik droom nu al van een banner bovenaan de site:
''Koop nu de Musicmeter volume 1 compilatie cd, met onder andere frans bauer en al die ouwe gouwe hits (samengesteld door muziekkenner Jordy)
jester
-
- 806 messages
- 1245 votes
Duidelijk is in ieder geval wel dat Musicmeter een boel mensen van de straat zal houden, de komende weken.
En nu niet meteen als gekken in gaan voeren meteen, want dan gaat die server weer in het rood, en dan trekt Nick het helemaal niet meer ben ik bang
.
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 messages
- 5070 votes
het feest gaat weer beginnen...
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik droom nu al van een banner bovenaan de site:
''Koop nu de Musicmeter volume 1 compilatie cd, met onder andere frans bauer en al die ouwe gouwe hits (samengesteld door muziekkenner Jordy)
Als Frans Bauer er opstaat zal mijn schoonmoeder wel de eerste zijn om er eentje te kopen... 
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Verzamelcd's mochten er wel op of niet?
/me is te lui om te zoeken 
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
EP's ook 
Moeten dance producers maar meer EP's uitbrengen zoals IDM producers 
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Die brengen ze ook uit, ze zetten het alleen niet letterlijk op de hoes. Ze gaan ervan uit dat iedereen dat wel begrijpt.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Pssst, tovenaar! Smokq van N-Vitral mag je dalijk wel weer toevoegen. Is namelijk een EP, heb ik uit zeer betrouwbare bron begrepen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Bij twijfel tussen EP en single moet de toevoeger een officiële link meesturen die opheldering geeft.
Maar deze discussie mag nu verder via
tadam