• 177.925 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.323 votes
Profile

MusicMeter.nl

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Misschien handig om voordat de site echt klaar is al de mogelijkheid te bieden albums in te voeren, zodat er al wat staat als hij echt klaar is en niet de eerste dag meteen de server plat gaat.

Tonyvdb

• 1408 messages
  • 1168 votes

Dit vind ik een FAN-TAS-TISCH PLAN !!!!

*ben helemaal voor en ga zwaar helpen

met toevoegen, das zeker

* Wat moet er staan volgens mij :

- plaatje van CD-hoes

- de nummers ( + tijdsduur?)

- naam artiest

- titel album

- muziekgenre

- jaar van uitgave

- land van de artiest

- label?

- natuurlijk ook plaats om te discussiëren

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ojajoh, discusseren wilde ik afschaffen

label vind ik een goeie

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Zavo wrote:

Misschien handig om voordat de site echt klaar is al de mogelijkheid te bieden albums in te voeren, zodat er al wat staat als hij echt klaar is en niet de eerste dag meteen de server plat gaat.

Lijkt me een zeer goed idee.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Jordy wrote:

ojajoh, discusseren wilde ik afschaffen

Zo lang je discussiëren maar toestaat.

Jos2

• 1730 messages
  • 0 votes

www.literatuurmeter.nl zit er zeker niet in....?

mr.Frielink

• 744 messages
  • 0 votes

tijdsduur van nummers moeten eigelijk niet getoond worden, aangezien het eigelijk overbodige informatie is, en dit vaak verschilt ( met een paar seconde). De interface is eigelijk nog niet belangrijk toch? Mogen klassieke werken van Back en Strauss etc. etc. ook worden toegevoegd? het voldoet aan alle eisen dus het lijkt mij van wel toch?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ook een erg goed idee Jos, dat zou de derde zijn

maar dan moet ik wel discussiëren goed gaan schrijven tegen die tijd, anders sta ik daar voor lul natuurlijk

Jos2

• 1730 messages
  • 0 votes

Komt er bij soundtracks een link naar de film in moviemeter?

Kunnen er in moviemeter links naar songs in musicmeter als ze in die film zitten?

Sjoerd

• 999 messages
  • 1348 votes

Jordy, petje af hoor... Superidee, echt waar . Kan ik flink aan het toevoegen slaan (ben namelijk naast film-gek ook ongelofelijk muziek-gek).

Met jouw punten ben ik het helemaal eens:

- geen 'pre-release' stemmen

- stemmen op albums, geen tracks

- geen links naar downloads enzo

Goede suggesties van mr. Frielink en Tonyvdb, imo. Ben ik helemaal voor. Ook een ander kleurtje voor die site zou idd leuk zijn.

En lost toevoegen van het label/uitgever niet alle problemen op wat betreft 'garage-bandjes' die zichzelf ook op de site zetten?

SUPER-idee

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

tijdsduur vind ik wel erg leuke info

uitvoeringen van Bach... ik denk dat iedere uitvoering die op cd uitkomt er apart op "mag"

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Jos2 wrote:

Komt er bij soundtracks een link naar de film in moviemeter?

Kunnen er in moviemeter links naar songs in musicmeter als ze in die film zitten?

Incest tussen broer en zus Meter gaat op zoveel mogelijk punten plaatsvinden, ook daarover zijn suggesties welkom.

titan

• 1609 messages
  • 4411 votes

Jordy, ik vrees dat je bij de start van de site een stortvloed aan suggesties voor toevoegingen kan verwachten

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Kun je Kruidvat alvast benaderen voor sponsoring.

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Jordy, als je hulp nodig hebt, ik heb tijd genoeg op het moment. Ik ben een redelijk goede php-er.

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

kappeuter wrote:

Kun je Kruidvat alvast benaderen voor sponsoring.

Als al die cd's er in komen...

Hoe groot is de collectie van Stinissen trouwens?

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Ik vermoed in ieder geval dat een musicmeter veel en veel meer gebruikers gaat trekken.

Sjoerd

• 999 messages
  • 1348 votes

Dan zal ik eens zwaar muziek gaan toevoegen, als die site er is woepidoe...

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

/me zit lijstje van albums te verzinnen die ik PER SE zelf op de site wil zetten

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zavo wrote:

Jordy, als je hulp nodig hebt, ik heb tijd genoeg op het moment. Ik ben een redelijk goede php-er.

progwerk is er bijna niet aangezien de site 99% hetzelfde is als MovieMeter

titan

• 1609 messages
  • 4411 votes

Ik vrees wel dat de persoonlijke gemiddeldes behoorlijk hoog gaan worden. Mensen zullen vooral op albums uit hun eigen collectie gaan stemmen en die heb je natuurlijk niet in huis omdat je het k**muziek vindt.

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

kos wrote:

Ik vermoed in ieder geval dat een musicmeter veel en veel meer gebruikers gaat trekken.

Misschien, toch is discussieren over muziek moeilijker, omdat het nog veel persoonlijker is dan film, dus het wordt al snel "wel goed" "niet goed".

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Iets waar wel aan te denken valt: je gemiddelde per genre mag niet te laag zijn. Meer dan op moviemeter zul je op musicmeter mensen krijgen die bv. alle dance-albums omlaag stemmen omdat ze van rock houden ofzo.

Sjoerd

• 999 messages
  • 1348 votes

titan wrote:

Ik vrees wel dat de persoonlijke gemiddeldes behoorlijk hoog gaan worden. Mensen zullen vooral op albums uit hun eigen collectie gaan stemmen en die heb je natuurlijk niet in huis omdat je het k**muziek vindt.

Zit wat in, maar ik weet van mezelf dat ik ook zou stemmen op platen die ik wel geluisterd heb, maar gewoon k** vond

Dus misschien valt het mee, en denken er meer zo...

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Ik ben heel benieuwd wat de nummer 1 gaat worden.

Agony

• 1985 messages
  • 1256 votes

broertje... waarom geen zusje

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

yosemite44 wrote:

hmmm, pjotr, macmanus, stinissen en ichi zijn niet geinteresseerd in een musicmeter?

He he moest eerst nog effe alles lezen

Lijkt me een heel leuke site worden.

mr.Frielink

• 744 messages
  • 0 votes

Muziek is ook niet goed te beargumenteren met woorden, ik zou niet overtuigend kunnen uitleggen waarom ik een Cd goed of slecht beschouw, iets dat bij film veel makkelijker is. Ik denk inderdaad dat mensen vooral Cd's beoordelen die ze thuis hebben liggen, en dus goed vinden...

Sjoerd

• 999 messages
  • 1348 votes

Jordy wrote:

Iets waar wel aan te denken valt: je gemiddelde per genre mag niet te laag zijn. Meer dan op moviemeter zul je op musicmeter mensen krijgen die bv. alle dance-albums omlaag stemmen omdat ze van rock houden ofzo.

Ja, idd... Kan je daar dan niet die ingewikkelde berekening van MM-maatje Wolverine op loslaten? Dan vang je extreem hoge en lage stemmen op,nl.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Ik ga mij toch alleen maar bezig houden met soundtracks, dus ik ga ook niet op lee towers enzo stemmen

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.