- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- MusicMeter.nl
MusicMeter.nl
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Ook qua multiplayer-modus?
dan kom ik nog makkelijk aan een stuk of 10 a 15
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
dan kom ik nog makkelijk aan een stuk of 10 a 15
Das allemaal persoonlijk. Waarschijnlijk zal ik die spellen veel minder vinden dan RtCW.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Je moet wel Enemy Territory meerekenen he
.
Nick Kang
-
- 973 messages
- 488 votes
Ook qua multiplayer-modus?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
"Vrouwen onder de 1.50 worden niet toegevoegd"
"Ja, sorry jongens, we moeten ergens een grens trekken" 
haha 
PsychoBoyJack
-
- 244 messages
- 72 votes
Wat let je om zelf zo'n site te bouwen..?
lijkt me errug leuk om te doen,maar daar heb ik bij lange na niet de know how voor. ik weet nog maar net hoe ik de computer aan/uit moet zetten! bovendien kan ik nog maar voor zeer korte tijd gebruik maken van deze computer en internet, en dan zal ik voorlopig zonder moeten doen...... 
PsychoBoyJack
-
- 244 messages
- 72 votes
neem maar eens een kijkje op de fora van grote (Nederlandse) gamessites: het niveau van de meeste 'discussies' is echt bedroevend en ik ben bang dat dat ook zou overslaan naar een eventuele Gamesmeter.
het niveau is inderdaad bedroevend laag, maar wij zouden onszelf toch niet verlagen naar dat niveau, toch? en anders worden die andere , nieuwe forummers die van andere sites komen, die vervelend gaan doen , toch gewoon gekickt, man!

Nick Kang
-
- 973 messages
- 488 votes
Een gamesmeter? De meeste gamers zijn pukkelige nerds die alleen maar in SMS-taal kunnen schrijven. Als moderator zal je een hoop werk hebben om ervoor te zorgen dat er een 'beetje' normaal kan worden gediscusseerd.
Je zal waarschijnlijk ook van die hersenloze discussie's krijgen over welke console nou het best is. Je begrijpt wel, van die welles-nietus discussie's.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Dan heb je het over echte gamers, maar die sms-en niet...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zou niet weten waarom mensen die 2 uur per dag games spelen meer nerd zouden zijn dan mensen die 2 uur per dag film kijken.
Nick Kang
-
- 973 messages
- 488 votes
moet je is kijken op www.cubezone.nl
En dan bij een nieuwsbericht onderaan.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
De meeste gamers zijn pukkelige nerds die alleen maar in SMS-taal kunnen schrijven.
Mooie kortzichtige opmerking. Applaus!
Dus eigenlijk de games equivalent van het o zo interessante welke-film-is-beter of deze-moet-hoger-in-de-top100 debat dat hier regelmatig gevoerd wordt?
LZA
-
- 474 messages
- 1557 votes
Ik zou niet weten waarom mensen die 2 uur per dag games spelen meer nerd zouden zijn dan mensen die 2 uur per dag film kijken.
maar de games-nerds hebben wel meer pukkels (denk ik)
kortom ...
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
maar de games-nerds hebben wel meer pukkels (denk ik)
kortom ...
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik kijk uren film en tv per dag. Dan ben ik een nerd van de eerste generatie... 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Da Jando
-
- 1383 messages
- 1060 votes
Krijg je van gamen pukkels, of ga je gamen door je pukkels? That's the question!
Hahaha 
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Hahaha 

Maar het valt allebei best wetenschappelijk te onderbouwen:
1. Je krijgt pukkels van gamen: De ionen die van het beeldscherm af spatten zouden een slechte werking op je huid kunnen hebben. Dit word versterkt door de snelle afwisseling van verscheidene kleuren in een game. Daarnaast kom je weinig in de buitenlucht en eet je magnetron voedsel om snel weer te kunnen gamen.
2. Door je pukkels ben je gaan gamen: Doordat de maatschappij je niet accepteerd alszijnde een pukkel dragend meedemens, kom je in een isolement. Dat isolement bevredig je door te gamen, bij voorkeur tegen soortgenoten via internet.
(tis allemaal met een korreltje zout mensen...)
Dionysos
-
- 852 messages
- 0 votes
[2. Door je pukkels ben je gaan gamen: Doordat de maatschappij je niet accepteerd alszijnde een pukkel dragend meedemens, kom je in een isolement. Dat isolement bevredig je door te gamen, bij voorkeur tegen soortgenoten via internet.
Ik wist niet dat de maatschappij zo'n elitaire club was hee...;)
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Ik wist niet dat de maatschappij zo'n elitaire club was hee...;)
Je zou maar een zwarte homoseksuele heks zijn met een bril, hoofddoek en haar op je rug.... 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Je zou maar een zwarte homoseksuele heks zijn met een bril, hoofddoek en haar op je rug.... 
En met pukkels... 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zoals hierboven al staat zijn er wat probleempjes met de nieuwe hardware voor deze server (waar moviemeter ook op draait). Er moet nog wat geruild worden, dan moet iemand z'n vrije zaterdagmiddag opofferen om de hele boel te configureren. Ik hoop binnen 2 weken.
Nick Kang
-
- 973 messages
- 488 votes
Als de site eenmaal online is, kan ik dan meteen ook aan de gang met de release data? Of moet ik da nog ff een tijdje wachten?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik denk dat dat dan meteen wel kan, zal eens kijken wat er technisch nog voor aangepast moet worden
Nick Kang
-
- 973 messages
- 488 votes
Begin maart had jordy een keer gezegd geloof ik. Dus ik denk dat het niet lang meer zal duren.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
En hoe staat het met musicmeter?
Kijk even bij forumtopic:Opmerkingen Site