- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- MusicMeter.nl
MusicMeter.nl
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
hehe 
maar ik begin natuurlijk alleen sites als ik zelf ook in het onderwerp geïnteresseerd ben 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Maar goed er waren wat problemen met de gekochte hardware waardoor de server afgelopen weekend niet geupgrade kon worden. Komend weekend weer een poging, heb ik begrepen. Daarna kan MusicMeter verhuizen. Zal dus op z'n vroegst begin maart worden helaas.
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Gaat er dan nog getest en gevuld worden of volgt dan de officiele opening?
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Ik heb geen moeite met een langzame verbinding, dus ik kan wel even vullen. De tijd dat er een pagina geladen moet worden kan ik mooi gebruiken om ff naar de wc te gaan of iets te drinken te pakken. (Het houdt mijn spieren soepel en mijn keel nat) Met het huidige aantal vullers moet het toch te doen zijn?
Nick Kang
-
- 973 messages
- 488 votes
Begin maart?
Ik het niet langer aan. Straks ook nog een hele week vakantie zonder Musicmeter. 
manic
-
- 474 messages
- 1375 votes
Is er al een gastenlijst voor de officiële openingsparty?
PsychoBoyJack
-
- 244 messages
- 72 votes
hehe 
maar ik begin natuurlijk alleen sites als ik zelf ook in het onderwerp geïnteresseerd ben 
en games dan, Jordy?
Gamesmeter??? 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nee, boeit me ook niet zo.
Maar goed, laten we eerst musicmeter maar 's draaiend krijgen...
Nick Kang
-
- 973 messages
- 488 votes
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Gamesmeter lijkt me ook echt mega! Het leent zich er ook voor om in een dergelijk concept gegoten te worden. Top 100 per systeem enzo, heerlijk! Top 100 Gamecube enzo
. Jordy, hoeveel centjes moet ik je geven? 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ik steeds mar denken dat ik Damesmeter las...
Dionysos
-
- 852 messages
- 0 votes
Gamesmeter lijkt me ook echt mega! Het leent zich er ook voor om in een dergelijk concept gegoten te worden. Top 100 per systeem enzo, heerlijk! Top 100 Gamecube enzo
NERD! 
Kyra
-
- 285 messages
- 93 votes
Ja! Goed idee. Ik ben voor, maar dan ook met een top 50 PC games (´Return to Castle Wolfenstein´ _o_ )
Zeg Tovenaar, bestaan er inmiddels al 100 Gamecube games dan?
Sjoerd
-
- 999 messages
- 1348 votes
Yup games lenen zich hier idd ook goed voor, misschien een leuk idee voor in de 'distant future'
.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Wat let je om zelf zo'n site te bouwen..?
Ghola
-
- 427 messages
- 936 votes
Ik heb zelf ook weleens nagedacht over 'Gamesmeter'. Ik werk momenteel al mee aan een site over games, maar dit concept vind ik echt ideaal. Toch denk ik dat het iets te vroeg is voor een discussiesite rondom games, neem maar eens een kijkje op de fora van grote (Nederlandse) gamessites: het niveau van de meeste 'discussies' is echt bedroevend en ik ben bang dat dat ook zou overslaan naar een eventuele Gamesmeter. Ik zou het idee dus nog een paar jaartjes in de ijskast zetten.
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Ja! Goed idee. Ik ben voor, maar dan ook met een top 50 PC games (´Return to Castle Wolfenstein´ _o_ )
Ik kan er wel 50 noemen die beter waren dan RtCW...
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik zou het idee dus nog een paar jaartjes in de ijskast zetten.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Vervelende lijkt me ook bij een games site dat (nog veeeel meer dan ook bij films het geval is) "nieuwe" spellen automatisch een hogere beoordeling krijgen "want de graphics zijn beter dan vroeger" ofzo.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Tsss, Super Mario Bros 1 krijgt echt wel de volle mep, 5 sterren! Zelfde met The Legend of Zelda, hop 5 sterren, fuck graphics.
Ghola
-
- 427 messages
- 936 votes
Waarom? Ik denk niet dat een discussiesite rondom games op dit moment echt succesvol zou worden, aangezien het vrij moeilijk is om een community te creëren zoals bijvoorbeeld Moviemeter die heeft (het kán natuurlijk wel, www.segaforum.nl is volgens mij een goed voorbeeld). Zou dat niet te maken kunnen hebben met het feit dat er nog geen Gamesmeter bestaat? Bovendien kunnen er denk ik best verschillende gamesdiscussiesites naast elkaar bestaan, kijk maar eens naar het enorme aantal huidige gamessites met nagenoeg dezelfde content.
Misschien is dit iets voor een nieuw topic?
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Ik ben voor! (Damesmeter dan
)
"Deze is 1 meter 76, zelf gemeten......" zou dan een commentaar kunnen zijn.
Of bedoelen julle wat anders? 
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Euh, ja, zoiets, euh, toch? "Vrouwen onder de 1.50 worden niet toegevoegd"
"Ja, sorry jongens, we moeten ergens een grens trekken" 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Ik kan er wel 50 noemen die beter waren dan RtCW...
Ook qua multiplayer-modus?