Opinions
Here you can see which messages lang pee as a personal opinion or review.
Acrimony (2018)
Alternative title: Tyler Perry's Acrimony
lang pee
-
- 1696 messages
- 753 votes
Krijgt 5,8 op imbd en 18% op Rotten Tomatoes, dus ik ben niet de enige die dit een vervelende saaie film vind, dit is geen meesterwerk, dit is gewoon vervelend prutswerk....en inderdaad die vervelende slaapverwekkende voice over...
Nog één ding, het is toch echt belachelijk dat het duidelijk is dat dezelfde man op latere leeftijd een heel andere man is zeker in grote, het mag toch iets geloofwaardig zijn he....
After Yang (2021)
lang pee
-
- 1696 messages
- 753 votes
Het zal misschien aan mij liggen, maar vond dit best een vervelende saaie film die mij ondanks de prachtige beelden niet wist te boeien, werd er zelfs slaperig van...
Ah-ga-ssi (2016)
Alternative title: The Handmaiden
lang pee
-
- 1696 messages
- 753 votes
Prachtige licht erotische film, en ook fantastisch in beeld gebracht. De actrice Kim Tae-ri die ik al geweldig vond in Mr Sunshine speelt weer de pannen van het dak. Een echt pareltje...
Ahlat Agaci (2018)
Alternative title: The Wild Pear Tree
lang pee
-
- 1696 messages
- 753 votes
Dit is de tweede film van Ceylan die ik zie na Winter Sleep die ik net iets beter vond. Maar ook deze vond ik prachtig en gaf een hoop stof om over na te denken. Het is volgens mij een iets moeilijkere film en je zou hem eigenlijk twee keer moeten zien om alles te begrijpen en te kunnen volgen. Alles word in vraag gesteld en zeker ook religie. Had wel graag gehad dat de rol van de vrouw in de Turkse samenleving een beetje meer aan bod kwam, want daar is toch ook wel best iets over te zeggen, maar voor de rest vond ik het een heerlijke film...
Al Final del Túnel (2016)
Alternative title: At the End of the Tunnel
lang pee
-
- 1696 messages
- 753 votes
Zeker niet slecht, maar natuurlijk compleet ongeloofwaardig, maar toch vond ik het leuk om volgen. En niet alleen vanwege Clara Lago, ook al is dat al een reden om te kijken. Had deze namiddag nog gekeken naar de film La Cara Oculta, ook met Lago, maar die vond ik toch net iets beter...
Anatomie d'une Chute (2023)
Alternative title: Anatomy of a Fall
lang pee
-
- 1696 messages
- 753 votes
Sandra Huller was zeer goed en gelukkig maar, want het was zeker geen slechte film maar om nu te zeggen dat dit de winnaar is van de Gouden Palm. Hij was wel beter dan de twee afschuwelijke vorige winnaars, Triangle of Sadness en Titane natuurlijk. De film was veel te lang om te blijven boeien en soms niet echt geloofwaardig, zoals de zoon Daniel die zich een volledig gesprek met zijn vader herinnert in de wagen. Ik weet na een uur al niet meer wat ik in de wagen gezegd heb tegen mijn vrouw. En dan iets waar wij ons aan blijven ergeren, in het begin van de film drinken ze samen koffie, in een duidelijk lege tas en er dampt niets, dit gebeurt in de beste film en ik erger mij daar altijd aan...
Appendage (2023)
lang pee
-
- 1696 messages
- 753 votes
Slechte film, maar het zou een woke film zijn omdat twee mensen met een verschillende huidskleur verliefd zijn, jongens toch wat een gezever. Het is een slecht geacteerde film die uitermate vervelend is...
Arctic (2018)
lang pee
-
- 1696 messages
- 753 votes
Mooie film, was niet altijd even realistisch maar dat nemen we er dan maar bij. Natuurlijk is het weer genieten van Mikkelsen. Was zijn moeilijkste rol ooit, begrijpelijk in deze barre omstandigheden in IJsland. Als we dan weten dat deze film op 19 dagen gemaakt is met een beperkt budget...
Assassin de Ma Fille, L' (2022)
Alternative title: My Daughter's Killer
lang pee
-
- 1696 messages
- 753 votes
Mooie documentaire over iemand die zijn ganse leven gerechtigheid zoekt om de dader van de moord op zijn dochter te laten berechten, en omdat er natuurlijk niets gebeurt neemt hij het heft in eigen hand. Mag natuurlijk niet, maar in deze zeer begrijpelijk. Ga niets zeggen, maar het blijft toch een schande hoe sommige mannen met verkrachting wegkomen....
Aura, El (2005)
Alternative title: The Aura
lang pee
-
- 1696 messages
- 753 votes
Goede film met Darin, ik heb enkele fims met hem gezien en is echt een top acteur. .....
Avatar: The Way of Water (2022)
lang pee
-
- 1696 messages
- 753 votes
Ik moet mijn favoriete weekblad weer eens gelijk geven. Het is hoogtechnologische beeldenpracht, maar wat een retesaaie bedoening. En dan duurde dat zo ellendig lang, nee ik vind dit niks speciaal, ik moet het niet meer zien die er nog komen...
Awaken the Shadowman (2017)
Alternative title: The Shadowman
lang pee
-
- 1696 messages
- 753 votes
Dit is één van de vele b horror filmpjes die ik op prime heb gezien, Dit is echt afschuwelijk slecht, verhaal, acteren is onder nul, gouden tip....niet zien