• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.069 votes
Profile

Blu-ray

Cupido

• 523 messages
  • 1910 votes

Heb sinds kort ook een blu ray speler, moet er nog wel ff aan wennen moet ik zeggen. Ik zit nu bijvoorbeeld met een blu ray (The A-Team) die niet af wil spelen. Er staat een vermelding dat voor het afspelen van de disk een update nodig is van de blu ray speler. Deze update heb ik een week geleden echter nog uitgevoerd. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Zijn er geen nieuwe updates beschikbaar of meerdere updates nodig om het compleet te maken?

Cupido

• 523 messages
  • 1910 votes

Nou, Ik zie één update voor firmware staan op de site van samsung, en die heb ik recent gedownload en op mijn speler gezet. Ik zie bij software ook een update staan, die ik niet heb gedownload. Is naast firmware tevens software noodzakelijk voor een update van de blu ray? Ik heb gister trouwens nog een keer geprobeerd de film af te spelen, wat hij nu wel deed, alleen heel haperend en met witte vlekjes in beeld.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Klinkt niet goed. Is het goed aangesloten? En doen andere films het gewoon? Anders is het beter om naar het filiaal terug te gaan waar je het vandaan hebt.

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7275 votes

Eerst helemaal updaten met firm & software. Als dan nog steeds dit probleem zich voordoet: terugbrengen die hap.

Cupido

• 523 messages
  • 1910 votes

Bedankt voor de reacties, ik ga er vanavond maar weer ff goed voor zitten.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Jaws van 14 augustus op blu-ray:

jawsonbluray.com

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Vandaag de losse Blu-ray's van de Alien reeks binnen gekregen. Ze zien er best gaaf uit. Elk deel een verschillend kop van een alien.

(afbeelding)

Jimmiie

• 586 messages
  • 51 votes

Mooie reeks, daar krijg je geen spijt van.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Dit maakt Blu-Ray zo fantastisch.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

VHS => DVD => BLU-RAY=> STREAMING. (aka disc-less future )

Mescaline

• 7089 messages
  • 3219 votes

Wat ik bij Blu-ray heb maar tevens ook gewoon met dvd is dat de muziek zo hard is in films en het praten zo zacht.

Laatst keek ik later in de avond nog een filmpje maar moest hem bij muziek scenes steeds een pak zachter zetten.

Valt dit probleem alleen op te lossen met een 5.1 speaker setje of zijn er andere manieren? dit is echt heel erg irritant.

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7275 votes

Je kunt wat stoeien met de instellingen van je BD-speler (stereo-uitvoer instellen) en TV, maar dit is i.d.d. eigenlijk echt alleen op te lossen met 5.1 of 7.1.. Dan hoor je namelijk het geluid zoals het bedoeld is.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3219 votes

Zinema wrote:

Je kunt wat stoeien met de instellingen van je BD-speler (stereo-uitvoer instellen) en TV, maar dit is i.d.d. eigenlijk echt alleen op te lossen met 5.1 of 7.1.. Dan hoor je namelijk het geluid zoals het bedoeld is.

Daar was ik al bang voor ja, haha misschien ga ik het toch eens overwegen.

Me buren zullen het ook niet steeds op prijs stellen als de muziek steeds per ongeluk veels te hard wordt al is dat natuurlijk maar even maar wil geen ruzie uitlokken

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Waar kun je veel special editions van BluRays kopen? Ook als een film net nieuw is bijvoorbeeld, zoals straks Prometheus of 21 Jump Street. Ik zie wel eens van die amerikanen op YouTube met hele mooie edities van Fight Club, Taxi Driver, Inception etc. Dat wil ik ook

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

ebay maar een aantal titels zijn webshop exclusive (Bol, mediamarkt etc.)

waar ik wel eens op zoek op ebay is limited edition

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Universal brengt in het najaar deze klassiekers op Blu-ray uit:

(9 films, op 8 discs)

Dracula (1931)

Drácula [Spanish-language version] (1931)

Frankenstein (1931)

The Mummy (1932)

The Invisible Man (1933)

Bride of Frankenstein (1935)

The Wolf Man (1941)

Phantom of the Opera (1943)

Creature from the Black Lagoon (3-D, 1954)

(afbeelding)

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

M'n eerste BR miskoop begaan. Gangs Of New York verschilde niet echt veel van dvd. Maar er blijkt nog een remasterd editon te zijn, die er goed uitziet en goed geluid heeft.

The previously released, rightfully reviled Blu-ray edition of Gangs of New York was greeted with fierce criticism when it arrived in 2008. The reason? It featured one of the most disappointing high definition presentations of the year; a shoddy transfer hobbled by rampant edge enhancement, color blooming, debilitating DNR, compression artifacts, vertical striping, smearing, and black crush. Suffice to say, it was an absolute mess.

Gangs of New York Blu-ray: Remastered

Volgende keer moet ik maar goed opletten. Niet echt makkelijk met al die verschillende versies van BR dvd's op de markt.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Eazy wrote:

Volgende keer moet ik maar goed opletten. Niet echt makkelijk met al die verschillende versies van BR dvd's op de markt.

Voor aankoop BR eerst ff de reviews op DVDBeaver en Blu-ray.com bezoeken. Voorkomt gegarandeerd teleurstellingen.

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

Ja, maar de lol van impulsaankopen gaat er zo wel een beetje vanaf. Of bij de schappen even m'n telefoon erbij pakken.

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

Rumble Fish (1983)

Rumble Fish Blu-ray

Masters of Cinema | Limited Edition | SteelBook Eureka Entertainment | 1983 | 94 min | Rated BBFC: 18 | Aug 27, 2012 (3 Days)

(afbeelding)

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

(afbeelding)

bevat Aliens (dus deel 2) de special edition (langere) versie? Wil hem namelijk kopen, alleen wil ik weten of ik de uncut/speciale editie's krijg.

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Waar de dvd een succes was, heeft de blu-ray met de opkomst van digitale wegen geen lang leven. Op relatief korte termijn kun je alles weer vervangen door online films. Ik zie het nut er ook niet van in om mijn dvd-collectie te vervangen door dezelfde blu-ray titels.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Hoe kom je daar nu bij? Blu Ray is er alweer bijna 7 jaar en zal ook zeker nog 5 a 10 jaar blijven bestaan. Dvd is er nu ook pas 16 jaar.

En niet elk land ter wereld heeft een hoge snelheids internet netwerk zo goed als dat in Nederland. En kijk eens wat blu rays, de kwaliteit van beeld en met name het geluid blazen je dvd's zo de kast uit. Eindelijk kun je thuis echt van bioscoopkwaliteit genieten. Moet nog zien dat het online aanbod allemaal 1080P met HD DTS is.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Verschil tussen dvd en blu-ray is dan wel heel erg groot en Blu-ray is een enorme stap geweest om deu ltieme filmervaring thuis te ervaren. Er zal zonder meer een verbetering komen op Blu-ray maar dat verschil zou nooit meer zo revolutionair zijn.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Minotaures wrote:

bevat Aliens (dus deel 2) de special edition (langere) versie? Wil hem namelijk kopen, alleen wil ik weten of ik de uncut/speciale editie's krijg.

Net zelf in mijn bezit. Heeft inderdaad de special edition. Deze duurt 148 minuten.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Universal brengt deze titels uit op blu-ray:

ibendb

• 5034 messages
  • 3212 votes

Ik zit met een klein probleempje met m'n Blu-rayspeler. Als ik een Blu-ray afspeel is het beeld af en toe schokkerig. De frames lopen soms niet zo vloeiend. Ook heb ik soms het probleem dat als ik een disc afspeel dat ik het geluid wel hoor, maar geen beeld. Kan iemand me uitleggen wat ik moet doen. De speler zelf heb ik nog maar van in Maart dus erg nieuw.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Terugbrengen, je hebt vast nog wel garantie als hij zo nieuw is. Ik heb ook problemen gehad met mijn speler. Gewoon teruggebracht en een nieuwe gekregen.

DBTim

• 854 messages
  • 1151 votes

Misschien ligt het aan je HDMI-kabel?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.