- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Apparatuur
- Het televisietopic (nieuwe tv's)
Het televisietopic (nieuwe tv's)
Ajax&Filmfreak
-
- 3361 messages
- 3729 votes
Leuke video die laatste hierboven.
In het kort, zet je tv altijd in cinema (oid) mode en alle beeldverbeteraars (lees beeld verpesters) uit.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
4K-tv maar geen geweldig beeld? Hier ligt het mogelijk aan | Tech | AD.nl
Steeds meer mensen hebben een 4K-televisie in huis, maar dat betekent niet dat die tv ook altijd deze resolutie toont. Heb jij het idee dat je tv minder mooie beelden toont dan je zou verwachten? Mogelijk is de oplossing dichterbij dan je denkt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Een website waar je de prijzen van tv's kunt vergelijken: Knibble
Wil jij een nieuwe TV kopen? Vergelijk snel en eenvoudig het enorme aanbod televisies op Knibble. Ben jij toe aan een groter beeldscherm? Met een 55 inch tv of groter tover je jouw woonkamer om tot thuisbioscoop! Of zoek je juist een extra kleine 32 inch tv? Maak gebruik van de filters en vind jouw droomtelevisie! Waar moet je eigenlijk op letten? Lees het TV-aankoopadvies, en leer bijvoorbeeld het verschil tussen QLED en OLED TV’s. Zoek jij de allerbeste aanbieding? Bekijk alle TV-aanbiedingen en bespaar snel tientallen tot honderden euro’s!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nieuwe tv nodig? Dit is de best geteste van het moment | Tech | AD.nl
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik wil advies over nieuwe televisies van Björk:

kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Het is weer de tijd van de kortingsacties:
BTW Weg Ermee! t/m zondag 29 januari bij MediaMarkt
Happy Deals bij BCC
Coolblue Beter Week Televisie deals
HelloTV Kortingsdagen t/m 29 januari korting op tv's & soundbars
Ajax&Filmfreak
-
- 3361 messages
- 3729 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ajax&Filmfreak
-
- 3361 messages
- 3729 votes
Nederlandse review van het topmodel OLED van LG.LG OLED evo G3 Review - De helderste oledtelevisie tot nu to - Tweakers
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Getest: dit is de beste televisie van 60-65 inch | Best getest | AD.nl
Wat is de beste televisie van 60-65 inch? En welke heeft de beste prijs-kwaliteitverhouding? De
In de categorie 60-65 inch zie je eigenlijk alleen nog tv’s van 65 inch. Deze reuzen zijn de grootste tv’s die de Consumentenbond test. De prijzen van deze apparaten lopen sterk uiteen. Van ongeveer 670 euro tot maar liefst ruim 3200 euro.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Dat is wel fijn nieuws. Ik mag van mezelf overigens nog geen nieuwe, al had ik wel al vrij snel spijt dat ik niet toch voor 65 inch was gegaan. Maar ik vond dat prijsverschil met 55 inch LG C8 teveel geld, met mijn toenmalige financiën.
Als ik nu zou upgraden zou ik denk ik zelfs voor 77 inch gaan 
Was jij niet ook een deze jaren toe aan een nieuwe, kapp? Volgens mij had je een oudere maar prima tv die je wilde gebruiken tot het echt tijd was, of niet? Weet je al wat voor iets het dan moet worden?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Was jij niet ook een deze jaren toe aan een nieuwe, kapp? Volgens mij had je een oudere maar prima tv die je wilde gebruiken tot het echt tijd was, of niet? Weet je al wat voor iets het dan moet worden?
Ja hij bevalt nog steeds wel. Ik ben er nog niet aan toegekomen. De noodzaak is er nog steeds niet en ik vind 40 inch LED acceptabel. Maar hij zal eens een keer stuk gaan...
Beste aankoop was de AppleTv. Daardoor is het smart-gedeelte weer als nieuw zeg maar.
Ik vind het ook best lastig kiezen een nieuwe tv. Ik volg de ontwikkelingen wel om op de hoogte te blijven.
Ik neig naar een LG tv. Dat vind ik wel een aansprekend merk.
Maar kan ook zijn dat ik weer voor Ambilight ga. Wel fijn dat OLED nu betaalbaar is.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Ik ben erg tevreden over mijn LG. Update beleid ook beter dan Samsung. Ik was erg bijvoorbeeld erg blij mee dat ik 2 jaar later opeens alsnog Airplay 2 (en Homekit) ondersteuning kreeg. Af en toe handig wanneer je iets wil streamen van een site die geen native app heeft (dailymotion of soortgelijke rommel). HBO max komt? LG regelt nieuwe app. Skyshowtime komt? Ook een app beschikbaar bij release. Terwijl Samsung eigenaren op facebook moest vragen wanneer de app nou kwam.
Uiteraard is dat alles niet zo belangrijk meer als je een apple tv boxje hebt, maar die hoefde ik dus niet te kopen 
Ik zou primair kijken naar beeldkwaliteit. En voor prijs en marktverkenning tweakers in de gaten houden: OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic - Tweakers
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De 55-58 inch tv wordt het meest verkocht, dit is de beste uit de test | Tech | AD.nl
Wat is de beste 55-58 inch televisie? En welke heeft de beste prijs-kwaliteitverhouding? De Consumentenbond geeft antwoord.
In de categorie 55-58 inch vind je televisies van 140 tot 147 cm. Dit zijn de meest verkochte tv’s in Nederland. De prijzen lopen sterk uiteen. Van ongeveer 477 euro tot bijna 2.900 euro.
Beste uit de Test: LG OLED55C2 (Prijs: 1169 euro)
Beste Koop: LG 55UQ91006LA (Prijs: 609 euro)
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
LG OLED evo C3 Review - Misschien wel dé verkoophit van het najaar - Tweakers
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Miljoenenboete voor televisiefabrikant LG voor verboden prijsafspraken - nos.nl
Vervelend dit soort praktijken. Niet de eerste keer overigens.
Tv-fabrikanten voor de rechter om kartelafspraken - nos.nl (2017)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De beste tv’s van dit moment
Onderstaande drie televisies zijn het populairst en meest geprezen in de database van technologiesite Tweakers:
LG OLED evo G3 - Een oled-televisie met een helderder beeld dan normaal. Met 2.800 euro wel vrij duur, maar dat kan met Black Friday dalen.
Philips OLED 808 met Ambilight - Een oled-televisie met Ambilight, dat de muren van je kamer meekleurt met het tv-scherm. Heeft een adviesprijs van 1.800 euro.
Samsung S95B Review - Een qd-oled-televisie voor de prijs van een gewone oled-tv, namelijk 1.600 euro.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes