• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.611 votes
Profile

IMDb

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Oh ja, ik zie het nu ook.

On September 1st, 2014, IMDb will be removing the ability to log into the site using a nickname.

Upcoming changes to IMDb login process | IMDb.com Customer Community - getsatisfaction.com

If you currently log in using a nickname and do not know or remember which email address is currently associated with your IMDb account, please log in now and go to the following page to display and make a note of the email address associated with your registration (and start using it to login right away): https://secure.imdb.com/register-imdb/changeemail

Als je nog wel ingelogd bent op andere computer kun je dus via deze link je e-mailadres laten aanpassen. En anders berichtje sturen naar de helpdesk via de link die ik eerder gaf.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ah, dank. Dat had ik nog niet gezien.

Via de "oude" laptop kan het dan wellicht nog.

edit:

Te vroeg gejuicht. Als ik iets wil aanpassen, moet ik - ondanks dat ik ben ingelogd - mijn account verifiëren door mijn e mail adres in te voeren. Ja en die weet ik dus niet. Ook die link werkt niet bij mij (waar ik nu ingelogd ben).

Ik zag dat ik op imdb een berichten inbox heb, daar stond dit berichtje inderdaad. Ik worstel nog even verder.

edit II:

Gelukt - een email adres van de tijd van voor internet

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Sinds vorige week ofzo komt het voor dat bepaalde imdb codes bij mij wel werken maar bij de crewleden, en waarschijnlijk ook andere users niet. Als voorbeeld:

Who the Fuck Is Jett Rebel (2014) Deze film staat wel op imdb 3Doc: Who the Fuck Is Jett Rebel (2014) - IMDb en ik kan de pagina ook gewoon bekijken. Geldt ook voor de regisseuse Linda Hakeboom - IMDb

Echter de crewleden krijgen een foutmelding (404 error The requested URL was not found on our server).

Zowel ik als de crew heeft geen imdb-pro. Zowel ingelogd als uitgelogd getest.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Zijn er users die de pagina wel kunnen bereiken, net als mij?

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Gewoon te zien.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Nergens last van idd.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

jarno1975

De links werken inmiddels ook bij mij!

Het gaat dus wellicht om tijdelijke bug die blijkbaar af en toe optreedt.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

kappeuter wrote:

jarno1975

De links werken inmiddels ook bij mij!

Het gaat dus wellicht om tijdelijke bug die blijkbaar af en toe optreedt.

Ok. Hopelijk is het opgelost dan

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

Even een raar vraagje:

Op de homepage van elke film kan je een rating geven (via de sterretjes).

Avalon (2001) - IMDb

Maar als je dan doorklikt via het linkje van de uservotes, kom je op een andere pagina terecht:

Avalon (2001) - User ratings - imdb.com

Vreemd genoeg kan je daar ook een vote geven, maar die staat niet automatisch ingevuld? Is dat iets apart, of is IMDb gewoon een beetje kapot?

Spetie

• 38871 messages
  • 8146 votes

In het linkje van de uservotes kun je je rating wijzigen, mar staat die als het goed is wel ingevuld.. Onder het bovenste grafiekje staat je rating voor Avalon.

Your Rating: .............

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Dk2008 wrote:

Wat leuk is daar zijn de statistieken, bijvoorbeeld in welke leeftijdsgroep en geslacht de film scoort en ook bij je zelf welk genre en jaar het goed / slecht doen.

Die laatste statistiek, dus van jezelf is nu minder nauwkeurig. Eerst waren de genres en jaren in rijen. De beste stonden bovenaan en die het slechts scoren onderaan. Nu zijn er alleen grafieken.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

alexspyforever wrote:

Misschien maak ik te veel vergelijkingen met imdb board waar er maar weinig westernactiviteit is...

En horror, daar wel dan?

Indien nee, welk (sub)(sub)genre wordt daar wel veelvuldig besproken?

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Dk2008 wrote:

(quote)

En horror, daar wel dan?

Indien nee, welk (sub)(sub)genre wordt daar wel veelvuldig besproken?

Het horror board is de drukst bezochte sectie op imdb. Western sectie soms dagen niets en ook andere genres zijn er een stuk minder druk bezocht.

Ik wil hier gerust wel praten over mijn favoriete genres maar ik zie vaak niet echte besprekingen of discussies tenzij dan die Japanse films en western die blijkbaar een die hard clubje hier hebben. De meeste topics zijn toplijstjes en mensen die titels neerzetten. Wat heb je laatste gekocht, allemaal dingen waar weinig over te bespreken valt. Die echte discussies dat mis ik hier soms.

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Ze hebben nu ook een top 250 voor series. Nice.

top 250

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Nog mensen die tegenwoordig last hebben dat ze gewoon willekeurig uitgelogd worden? Ik bezoek 2x de IMDB pagina in evenveel minuten en de 2e keer moet ik opeens terug inloggen. Geen groot probleem natuurlijk maar wel irritant

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Metalfist wrote:

Nog mensen die tegenwoordig last hebben dat ze gewoon willekeurig uitgelogd worden? Ik bezoek 2x de IMDB pagina in evenveel minuten en de 2e keer moet ik opeens terug inloggen. Geen groot probleem natuurlijk maar wel irritant

Is het een optie om de app te gebruiken? Die werkt veel fijner dan de site en je wordt er niet uitgelogd.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Gebruik Imdb enkel op laptop eigenlijk, op mijn GSM heeft het probleem zich nog niet voorgedaan

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Heb er nooit last van op mijn laptop, ik hoef vrijwel nooit opnieuw in te loggen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Metalfist wrote:

Gebruik Imdb enkel op laptop eigenlijk, op mijn GSM heeft het probleem zich nog niet voorgedaan

Eenmalig je cookies verwijderen helpt wellicht?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Mmh, nog niet geprobeerd eigenlijk. Eens zien wat dat geeft

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Het is wel jammer dat ze daar geen theater toevoegen. Ze hebben bijvoorbeeld wel een sketch, zoals deze Der 90. Geburtstag oder Dinner for One (TV Movie 1963) - IMDb. Het is geen tv film, maar gewoon een toneelstuk. Dat ieder jaar rond jaarwisseling op Duitsland wordt herhaald.

Maar conferences, cabaret ofzo, zou ook leuk zijn.

Eén van de Acht (TV Series 1969?2008) - IMDb staat er ook op, maar wacht op 5 stemmen, best vreemd voor een showquiz, waar honderden mensen naar hebben gekeken. Maar een tv-serie is het natuurlijk niet.

(verwijderd)

• 1480 messages
  • 0 votes

De filmpagina's hebben een nieuwe lay-out gekregen zie ik. Even wennen, maar best strak. Niks mis met een beetje verandering.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

Extra klik om te stemmen is alleen jammer.

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Is alleen een facelift van de bovenkant van de pagina zo te zien, met een prominente plaats voor de trailer.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Zijn er ook mensen hier die wel eens hebben geprobeerd om een film of docu toe te voegen op IMDb? Ik heb gisteren geprobeerd een docu toe te voegen op IMDb, maar wat een gedoe zeg. Ben wel twee uur bezig geweest. En uiteindelijk hebben ze (nog) geen enkele informatie overgenomen die ik had meegestuurd, behalve de titel...!

Anderen met ervaring m.b.t. wijzigen/aanpassen van info op IMDb?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ooit eens een film proberen toe te voegen, maar dat was verschrikkelijk. Correcties heb ik ook eens doorgevoerd, maar die werden (hoewel ze weldegelijk met bronnen werden gestaafd) gewoon ineens verwijderd zonder ook maar verdere uitleg.

Vreselijke site op dat gebied

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Metalfist wrote:

Ooit eens een film proberen toe te voegen, maar dat was verschrikkelijk. Correcties heb ik ook eens doorgevoerd, maar die werden (hoewel ze weldegelijk met bronnen werden gestaafd) gewoon ineens verwijderd zonder ook maar verdere uitleg.

Vreselijke site op dat gebied

Same here. Ooit een terechte en onderbouwde correctie ingestuurd. Ze deden er niets mee, ook geen reactie op gehad, dat was dus de eerste en meteen ook laatste keer dat ik iets aan IMDb heb bijgedragen.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Voordeel is dat vrijwel alles wel op imdb staat, wat er niet op staat zal ik 99 van de 100 keer niet kennen. Heb nog nooit een film gezien die er niet op staat..

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Heb deze film ooit eens toegevoegd. Best trots op.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Na drie dagen hebben ze dan toch alle informatie overgenomen die ik had meegestuurd!

Hier is ie dan, mijn eerste toevoeging op IMDb:

De Tour van Bauke

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.