- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- IMDb
IMDb
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ga naar de Search--> Advanced Title Search---> User Rating 7,6 to 7,6 aanvinken
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Niemand gebruikt Imdb hier als back-up?
Wat bedoel je eigenlijk precies?
Ik deed eerst hier stemmen en dan doorlinken naar IMDb en daar ook stemmen. Dat doe ik niet meer. Ik hou vanaf vandaag alleen nog maar hier de films bij. Alleen korte films, series en wat hier niet op staat doe ik nog daar. Een extra back-up kan ook op een usb-stick o.i.d.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Back-up is misschien het verkeerde woord maar ik hield een lijst van mijn collectie bij zowel hier op MM alsook om Imdb maar tegenwoordig kun je een film precies niet meer toevoegen aan de collectie.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik zie wat je bedoelt, dat is wel vervelend.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Ik stem ook al jaren op IMDB maar nu heb ik een vraag ik stem daar ook op de crimie serie Tatort en heb al vele hondereden afl gezien , weten jullie hoe ik dan mijn afl kan zien die ik al gezien heb? Ik weet wel hoe ik bij My Movies kan komen........
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Ik stem ook al jaren op IMDB maar nu heb ik een vraag ik stem daar ook op de crimie serie Tatort en heb al vele hondereden afl gezien , weten jullie hoe ik dan mijn afl kan zien die ik al gezien heb? Ik weet wel hoe ik bij My Movies kan komen........
Ga via Your Account naar je Ratings History. Hier vind je al je beoordelingen. Tip: klik bij View de derde optie om 't weer te geven als een lijst.
Vervolgens vink je in de rechterkolom bij Refine Ratings onder TV or Movies het vakje TV-Episodes aan. Je lijst wordt nu gereduceerd tot TV episodes. Via Release Year kun je het nog verder verfijnen op datum.
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Bedankt dat is al aardig goed alleen kun je de afl van Tatort niet op alfabet sorteren omdat elke tatort een andere titel heeft als ze het nu zo hadden gedaan Tatort: titel had je ze wel allemaal bij elkaar gehad maar nu moet ik ze nog bij elkaar zoeken omdat er meer dan 4500 TV-Episodes staan....
Maar zo wie zo erg veel dank voor je tips.
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Je zou 't bijv. kunnen filter op datum. Dan heb je een lijst per jaar wat je vervolgens steeds kan verschuiven. Eén jaar Tatort lijkt mij makkelijker te verwerken dan de complete episodelijst.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ze lijken de Homepage een week terug wat verkleint te hebben, met niet langer de Quote van de dag, de poll en vijf links naar interessante artikelen op het web. Dat laatste vind ik een groot gemis, eigenlijk. Altijd leuk om iedere dag eens langs te kijken.
%%%%%%
-
- 2543 messages
- 1234 votes
Ik heb me ondertussen ook op imdb aangemeld. Ondertussen ben ook effe mijn (film) stemmen aan het overzetten,maar dan zie ik dat de site mijn stemmen niet gelijk ''verwerkt''. Weet iemand hoe dat precies zit (gebeurt dat aleen na een bepaald tijd stip ) ? Of ben ik nog iets vergeten bij het registreren ?
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Dat komt vanzelf goed
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Dat komt vanzelf goed http://www.imdb.com/user/ur0837046/ratings
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Ik kan de link niet meer vinden die je lijst aan anderen kan laten zien de wie weet hier meer over
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Dreiecke
-
- 2768 messages
- 902 votes
Ik heb me ondertussen ook op imdb aangemeld. Ondertussen ben ook effe mijn (film) stemmen aan het overzetten,maar dan zie ik dat de site mijn stemmen niet gelijk ''verwerkt''. Weet iemand hoe dat precies zit (gebeurt dat aleen na een bepaald tijd stip ) ? Of ben ik nog iets vergeten bij het registreren ?
Het vervelende is dat je moet wachten tot de pagina helemaal geladen is en dat je dan pas kunt stemmen. Dan blijft je stem wel staan, anders is ie weg.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Is het iemand al eerder opgevallen dat IMDB er erg vaak naast zit betreffende informatie rond Aziatische films? Ik ben bezig met alles van Jackie Chan te kijken maar jaartallen en dergelijke kloppen vaak niet..
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik zie bij IMDb vaak heel lage gemiddelden maar als ik daar de berichten lees, die vaak veel uitvoeriger zijn dan hier, zie ik toch ook heel veel positieve berichten ertussen en als mensen er niks aan, prima, maar vervolgens zie je een hele motivatie waarom dan niet en niet van die oneliners zoals hier vaak.
Arcee
-
- 13 messages
- 13 votes
Weet iemand hoe je een poster toe kunt voegen aan IMDb? Wanneer er dus geen foto linksboven op een filmpagina staat.
Wel eens wat geprobeerd, maar het leidt tot niets.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Weet iemand hoe je een poster toe kunt voegen aan IMDb? Wanneer er dus geen foto linksboven op een filmpagina staat. Wel eens wat geprobeerd, maar het leidt tot niets.
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Zou in principe toch gewoon in aanmerking moeten komen voor fair use als de poster een niet al te grote resolutie heeft en zo?
Dit zie je vaak staan bij filmposters op Wikipedia:
1. It's a low resolution copy of a Film Poster / VHS or DVD Cover.
2. It doesn't limit the copyright owner's rights to sell the film in any way, in fact, it may encourage sales.
3. Because of the low resolution, copies could not be used to make illegal copies of the artwork/image.
4. The image is itself a subject of discussion in the article or used in the infobox thereof.
5. The image is significant because it was used to promoted a notable film.
Arcee
-
- 13 messages
- 13 votes
Het feit dat zo'n 95% van de films een poster heeft geeft mij het idee dat er eigenlijk geen reden is waarom de overige 5% niet ook een poster zou kunnen hebben. Het zijn vaak Nederlandse films, bijvoorbeeld.
Maar dat het iets met rechten te maken heeft zou goed kunnen. Wel jammer, want het lijkt zo'n willekeur van buitenaf.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
De betrouwbaarheid van imdb wordt erger per jaar lijkt het wel. Ik durf al haast geen correcties meer in te dienen alhier, of een imdb-code aan te vullen, omdat de informatie verre van correct is. Met name jaartallen, waar een of andere screening op een festival, buitenlandse tv-zender of noem maar op, leidend is geworden, en alleen maar als die is ingevuld (dus verre van compleet). Ik ben al tig titels tegengekomen die opeens plusminus 10 jaar jonger zijn geworden.
De crew kan zich gaan afvragen in hoeverre de informatie op imdb nog als leidend gezien kan worden, want de imdb-site is verre van serieus te nemen tegenwoordig.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Waar zijn ineens de external links, official sites etc. gebleven, oftewel het complete menu anderaan elke filmpagina?
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Hebben hier meer mensen last dat IMDB down is of ligt het aan mijn ?