- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Filmvalley
Filmvalley
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Mooie 1-disc??
Die is 4:3. Ben blij dat ik die die nu door de "S.E." kan vervangen.
Er is trouwens ook een versie met normale hoes.
*Nientjah*
-
- 1441 messages
- 369 votes
De 2-disc van La Haine is juist een reden tot klagen. Volgens mij is de enige Nederlandse 2-disc versie van La Haine de lelijke Universal uitgave link. Gelukkig heb ik La Haine al op de mooie 1-disc vandaar dat ik voor C'est Arrive Prez de Chez Vous ga.
Die uitgave van La Haine ziet er inderdaad lelijk uit, wie komt er nou op het idee om dat plaatje schuin neer te zetten? Het is dat het een 2-disc uitgave is en dat ik hem heel graag wil zien, anders had ik c'est arrivé près de chez vous gekozen.
*Nientjah*
-
- 1441 messages
- 369 votes
Hoewel, nu ik even aan het zoeken ben op internet naar c'est arrivé de chez vous, zie ik ook alleen maar zo'n lelijke editie
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik kreeg het blad vanmiddag voor ogen. Ik was blij verrast mijn recensie van North by Northwest aan te treffen. En dat ik er Hot Fuzz voor krijg is al helemaal leuk 
Goeie canonlijst deze keer. Het waren ongeveer de films die ik verwachte. Alleen Dancer in the Dark had ik niet zien aankomen en Grease daarentegen wel. Maar Grease is nauwelijks een gemis wat mij betrefd.
Ik ga voor La Haine volgende maand. Daar zag ik ooit een stuk van en dat vond ik erg goed.
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Vet dat je in het blad staat zeg!
Ik heb hem helaas nog niet binnen dus ik moet me nog laten overtuigen om hem dan maar eens op te zetten (staat al bijna een jaar op de plank).
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
(staat al bijna een jaar op de plank).
Schande! Daar staat hij helemaal verkeerd 
Jij had een recensie voor Pan's Labyrinth ingezonden, begrijp ik?
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Nouja, ik vraag me af hoe jij dat anders kan weten? 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik heb zo mijn bronnen 
Nee, gek genoeg herkende ik in die recensie jouw bericht bij Pan's Labyrinth op deze site. Al is het maar omdat je een van de weinige hier bent die echt kritiek op de film geuit heeft (net als ik overigens).
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Aha, maar staat er Bastiaan Loopstra uit Voerendaal onder or what? 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ja zeg, ik ga je het hele blad niet voorlezen. Je krijgt hem als het goed is deze week toch binnen of, niet? 
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Aargh, you're killing me, dude
.
Ik zal dat dan maar als een ja opvatten. Damn, was het maar morgen. Ik ga naar bed
.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Leuk zeg, dat jullie recensies er in staan. 
Straks ligt ie bij mij in de bus, kan haast niet wachten!
PS. Volgens mij gaat heel MM voor La Haine de volgende editie! 
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4553 votes
De ruiltitels voor komende maand zijn indrukwekkend, maar één probleempje: ik heb ze alle vijf al 
Nog een geluk dat Babel de keuze-dvd is, prima aanwinst zal dat zijn! 
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Heb de mail binnen. Ze zullen hem zo spoedig mogelijk nasturen? (Alsof ik hem dus eigenlijk al zou moeten hebben.)
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Kreeg het blad net binnen (na uitgebreide verontschuldigingen over het late tijdstip van de bezorger, ook al verzekerde ik haar dat het prima was
), en ik sta er echt in! Moi! Filmvalley, 'het beste filmblad van Nederland', drukt mijn naam en mijn woorden en geeft me er een dvd van Hot Fuzz bij op de koop toe! 
Cool
. Toeval dat ze ook maar meteen een hele pagina aan Frank Capra wijden of niet?
Pure
-
- 770 messages
- 0 votes
Ook jij gefeliciteerd Serpico
Ik zag het gisteren al maar wou de pret, die The One Ring opgezet had, niet bederven.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Toeval dat ze ook maar meteen een hele pagina aan Frank Capra wijden of niet?
Zo toevallig is dat niet. Er is een Capra-special deze maand in het Filmmuseum in Amsterdam.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Heb de mail binnen. Ze zullen hem zo spoedig mogelijk nasturen? (Alsof ik hem dus eigenlijk al zou moeten hebben.)
Tja... zo spoedig mogelijk. Dan kan het best nog een week duren, zeker met de feestdagen in aantocht. Toch nog maar even geduld dus (en dat moet ik ook al hebben met Bol.com... ze vragen wel wat van me deze dagen! haha)
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Beter laat dan nooit moeten ze gedacht hebben
. Veel plezier ermee, is een mooie film.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik heb het nieuwe blad helaas nog niet binnen. Raar / irritant dat verspreiding niet landelijk op 1 dag is. Zelfs Sandd moet dat kunnen regelen.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Heb before sunset eindelijk binnen. 
Ik nog niet 
Pure
-
- 770 messages
- 0 votes
Ik nog niet 
Same here
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Dit geloof je niet meer.
Ik krijg net het nieuwe blad binnen, zonder dvd MAAR ook zonder vermelding van welke dvd erbij moet zitten. In plaats daarvan hun tagline: 'Het beste Nederlandstalige Filmblad'. Er zat wel een brief bij, dus ik dacht dat ze er voortaan geen dvd's meer bij gingen doen ofzo, maar het tegendeel bleek waar. Ze promoten het feit dat je voortaan ook HD-DVD en Blu-Ray films bij je blad kan krijgen, maar alleen als je een abonnement neemt, wat dan wel weer 100 euro extra kost. Maar je kunt ook gewoon een abonnement houden met dvd's, voor 100 euro.
Maar dat is niet alles, de reden dat er in eerste instantie geen dvd bijzit is omdat de brief gericht is 'Aan de Vroegere Abonnees van Filmvalley, waar ook ter wereld'. 'Beste ex' staat er ook nog bij. Vervolgens komt een verhaaltje waarom ze het zo jammer vinden dat ik mijn abonnement ooit heb opgegeven. Ze willen meer abonnees verwerven, en richten zich daarvoor tot alle ex-abonnees. En om hen ervan te overtuigen hoe goed ze zijn doen ze het blad er gewoon bij!
Nu weet ik niet waarom ik hem dan heb gekregen, aangezien ik nog altijd abonnee ben, dus dat zal wel een foutje zijn. Of zijn er hier meer die het blad zo hebben ontvangen? Ik vind het in ieder geval wel chill, want het blad is weer fantastisch. De uitgebreidste filmcannon tot op heden, en een geweldige recensie van No Country For Old Men. Ik zal ze binnenkort eens bellen of ik ook nog mijn blad mét de dvd krijg, maar tot die tijd ben ik wel zoet
.
*Nientjah*
-
- 1441 messages
- 369 votes
Dit geloof je niet meer.
Ik krijg net het nieuwe blad binnen, zonder dvd MAAR ook zonder vermelding van welke dvd erbij moet zitten. In plaats daarvan hun tagline: 'Het beste Nederlandstalige Filmblad'. Er zat wel een brief bij, dus ik dacht dat ze er voortaan geen dvd's meer bij gingen doen ofzo, maar het tegendeel bleek waar. Ze promoten het feit dat je voortaan ook HD-DVD en Blu-Ray films bij je blad kan krijgen, maar alleen als je een abonnement neemt, wat dan wel weer 100 euro extra kost. Maar je kunt ook gewoon een abonnement houden met dvd's, voor 100 euro.
Maar dat is niet alles, de reden dat er in eerste instantie geen dvd bijzit is omdat de brief gericht is 'Aan de Vroegere Abonnees van Filmvalley, waar ook ter wereld'. 'Beste ex' staat er ook nog bij. Vervolgens komt een verhaaltje waarom ze het zo jammer vinden dat ik mijn abonnement ooit heb opgegeven. Ze willen meer abonnees verwerven, en richten zich daarvoor tot alle ex-abonnees. En om hen ervan te overtuigen hoe goed ze zijn doen ze het blad er gewoon bij!
Nu weet ik niet waarom ik hem dan heb gekregen, aangezien ik nog altijd abonnee ben, dus dat zal wel een foutje zijn. Of zijn er hier meer die het blad zo hebben ontvangen? Ik vind het in ieder geval wel chill, want het blad is weer fantastisch. De uitgebreidste filmcannon tot op heden, en een geweldige recensie van No Country For Old Men. Ik zal ze binnenkort eens bellen of ik ook nog mijn blad mét de dvd krijg, maar tot die tijd ben ik wel zoet
.
Dus ze hebben een Filmvalley zonder dvd opgestuurd aan een abonnee met het bericht dat je abonnee moet zijn om dvd's te krijgen? Zeeeer vreemd. Das trouwens wel vroeg dat je hem nu al hebt.
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Niet echt, ze zijn ervan uitgegaan dat ik ex-abonnee ben, en om meer abonnees te krijgen sturen ze alle ex-abonnees een exemplaar op zonder dvd. Maar als je wél abonnee bent krijg je natuurlijk gewoon de dvd erbij.
Volgens mijn mutti is er ooit iets foutgegaan toen ik een abonnement nam, dus misschien sta ik daar in de computer zowel als abonnee als als ex-abonnee geregistreerd ofzo. Als het goed is krijg ik dus nóg een Filmvalley, maar dan mét dvd.
Ik ben die eerste Filmvalley overigens alweer kwijt, ik had gisteravond een feest en ik heb hem maar cadeau gedaan. Echt frustrerend, nu kan ik nog niks lezen
En nou maar hopen dat ik ook echt nog een Filmvalley krijg...
*Nientjah*
-
- 1441 messages
- 369 votes
Niet echt, ze zijn ervan uitgegaan dat ik ex-abonnee ben, en om meer abonnees te krijgen sturen ze alle ex-abonnees een exemplaar op zonder dvd. Maar als je wél abonnee bent krijg je natuurlijk gewoon de dvd erbij.
Volgens mijn mutti is er ooit iets foutgegaan toen ik een abonnement nam, dus misschien sta ik daar in de computer zowel als abonnee als als ex-abonnee geregistreerd ofzo. Als het goed is krijg ik dus nóg een Filmvalley, maar dan mét dvd.
Ik ben die eerste Filmvalley overigens alweer kwijt, ik had gisteravond een feest en ik heb hem maar cadeau gedaan. Echt frustrerend, nu kan ik nog niks lezen
En nou maar hopen dat ik ook echt nog een Filmvalley krijg...
Tja, das maar te hopen dan.. 
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4553 votes
tja, dat er daar iets fout loopt met hun administratie was mij al langer duidelijk. Ik heb wat problemen gekend met de betaling van mijn lidgeld : was allang op hun rekening toegekomen, maar blijkbaar niet verwerkt, waardoor ik een aanmaning in de bus heb gekregen. Dus telefoontje en e-mail richting redactie alvorens dit in orde kwam.
Bovendien heb ik al elke keer moeten telefoneren om het tijdschrift in de bus te kunnen krijgen... ook daar blijkbaar wanorde in hun administratie.
Uiteindelijk komt alles wel in orde (alvast dat hoop ik, want ik moet nr. 47 nog altijd nagestuurd krijgen), maar aangenaam is het niet. Voor komend nummer hoop ik op eens gewone levering in de bus!