- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Filmvalley
Filmvalley
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Rise of Evil is een dubbel dvd waar je in de winkel toch al gauw 20 E voor betaald...
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik ken het blad (?) niet. Krijg je er soms gratis (?) een dvd naar keuze bij?
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
In de losse verkoop krijg je bij Filmvalley er een DVD bij, abonnees mogen kiezen tussen 6 DVD's.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Je kunt het blad overigens ook los kopen ZONDER dvd.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Als je Filmvalley in de winkel koopt kun je kiezen of je het blad zondeer film of het blad met film wil. Komende maand krijg je Hitler: The Rise of Evil, Deze maand was het adaptation. Zonder kost het blad 6,95 en met DVD kost het 9,95.
Als je lid wordt dan kun je elke maand kiezen welke DVD je wil uit een stuk of vijf extra keuzemogelijkheden.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik zal het blad eens bekijken. Bedankt voor de info.
dannyB
-
- 83 messages
- 20 votes
Ik heb mezelf een paar dagen geleden abonnee gemaakt 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik heb het ook geprobeert en me nu lid gemaakt. Met Hitchkok-box als welkomstgeschenk.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Leuk al die aanbiedingen bij een abonnement, maar het blad zelf... Ik vind er niks aan om te lezen, wat overigens geldt voor ook alle dvd review bladen die ik ken. Misschien dat andere deze mening delen 
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Deze maand naast standaarddvd Monster als keuze:
- Bringing out the Death
- Cool Runnings
- Coyote Ugly
- Down and Out in Beverly Hills
- Gone in 60 seconds
- L.A. Confidential
Dat wordt voor mij LA Confidential in ieder geval (nr 75 top 100).
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De keuze wordt steeds slechter. Ik kies ook voor LA Confidential, hoewel ik die al heb.
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
denk dat veel mensen deze maand voor Monster gaan (al lijkt me dat, ondanks de acteerprestatie van Theron, geen topper).
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Inderdaad een wat zwak keuze-lijstje, ondanks dat het nu 1 film meer bevat. Monster is net zo'n film die ik vooral niet wil zien. L.A. Confidential hebben we al, 'dus' wordt het 'Bringing out the Dead', die ik destijds net wat beter vond dan Beverly Hills 
Trouwens, het nieuwste nummer heb ik nog niet binnen. Jullie wel, begrijp ik?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja die heb ik al enkele dagen in huis.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Is er iemand die Adaptation de vorige keer heeft gekozen en die wel wil ruilen met Unforgiven 2-dvd of Phone?
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Kappeuter
Tja, ik heb Adaptation wel, maar ruilen? Zo'n prachtfilm ruil ik niet.
Uit deze films kan ik dus mijn eerste keuze maken. Alleen L.A. Confidential komt noemenswaardig op mij over. Dan ga ik daar maar voor. Hopelijk stijgt de lijn hierna weer.
Ik heb mijn welkomsgeschenk (Hitchcock-box) overigens wel al binnen gekregen vandaag. Erg snel overigens.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Bringing out the Dead, makkelijke keus voor mij. Erg mooie film.
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Selectie DVD:
Hero
Keuze DVD's:
Dead Poets Society
Cocktail
Snake Eyes
Terminal Velocity
Shine
Being There
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
iemand trouwens zijn LA Confidential ruilen tegen mijn Monster? (bestelfoutje!)
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik niet.
Deze maand zaten er drie interessante keuzes in voor mij: Dead Poets Society, Shine en Being There. Ik heb voor Being There gekozen. Sprak me het meest aan.
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Ik ga waarschijnlijk voor Hero, alhoewel Being There me nog erg trekt...
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Volgende maand Film Valley:
selectie DVD: Underworld
Keuze dvd's:
25th Hour
James and the Giant Peach
The Crow
Dragonfly
Splash
Amadeus SE
Wordt voor mij Amadeus, ben erg benieuwd naar wat ik van Being There ga vinden...
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Een lastige keuze. Amadeus lijkt me de beste film, maar die hebben we hier thuis nog op video liggen, zonder dat ik hem ooit gekeken heb, het komt er maar niet van. De video zelf ziet er niet al te stevig meer uit, dus een goede dvd-uitgave kan geen kwaad lijkt me. Aan de andere kant lijkt de 25th Hour me ook wel mooi en die heeft als voordeel dat ik hem nog niet thuis heb liggen. Een hoewel ik The Crow nog wel wil zien ga ik er toch niet voor. De rest van de keuzes zijn niet superinteressant.
Niet zo'n slimme zet van het blad om LotR af te kraken in de column, overigens 
Nou ja, vanmiddag Being There maar kijken. 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Heb het blad ook al twee keer gekocht voor de dvd die erbij zat, maar ik vind het een waardeloos tijdschrift. Veel te korte artikels, erg matig geschreven recensies (waar ik het meestal niet mee eens ben, maar dat tot daar toe) en te veel foute films. Mijn zoektocht naar een interessant Nederlandstalig filmtijdschrift is duidelijk nog niet ten einde 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Mijn zoektocht naar een interessant Nederlandstalig filmtijdschrift is duidelijk nog niet ten einde