- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Filmvalley
Filmvalley
Iketes
-
- 1968 messages
- 1375 votes
Ik heb hem ook binnen, maar zonder Spirited Away... Er zit niet eens een briefje bij ofzo, iemand anders hier die dat ook heeft?
Dan kom hij (tenzij hij is opengescheurd door de postbode) later nog aan 
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Hij zag er gelukkig nog verzegeld uit... Laat ik dan maar van het beste uitgaan. Bedankt 
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Verzegeld? Bij mij zit er een plastic folie omheen wat zonder dat ooit iemand het aantoonbaar kan maken, geopend en netjes weer gesloten kan worden...
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik heb hem ook binnen, maar zonder Spirited Away... Er zit niet eens een briefje bij ofzo, iemand anders hier die dat ook heeft?
Ik heb Spirited Away wel binnen.
Daas
-
- 71 messages
- 97 votes
Vanmiddag ook binnen gekregen! Met Y tu mama tambien
Leuke editie deze keer heb ik de indruk; ik vind dat het blad van een steeds hoger niveau wordt sinds mijn lidmaatschap (December 2006), de januari editie is veel minder (niet alleen het filmaanbod, ook het niveau van de reviews).
Verzegeld? Bij mij zit er een plastic folie omheen wat zonder dat ooit iemand het aantoonbaar kan maken, geopend en netjes weer gesloten kan worden...
Dat idee heb ik ook
Gelukkig heb ik een eerlijke postbode 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Selectie dvd:
Constant Gardener, The
keuzedvd Keuze DVD's voor nummer 42:
- Broken Flowers
- Quality Film Collection: Million Dollar Baby
- Quality Film Collection: Bowling for Columbine
- Menace II Society
- It’s All Gone Pete Tong
Ik heb Broken Flowers gekozen.
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Sterk nummer met veel interessants! Ook ik ga denk ik voor Broken Flowers...
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik twijfel tussen Broken Flowers en Million Dollar Baby. Ik vond beide films erg goed, maar Million Dollar Baby is alweer een tijd terug dat ik hem zag, dus ga ik waarschijnlijk voor die.
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
best jammer als je ze bijna allemaal al hebt. Broken Flowers, Constant Gardener en Broken Flowers allemaal al in bezit en Pete Thong lijkt me niks. Constant Gardener en Broken Flowers de betere films trouwens
Dan ga ik maar voor Bowling for Columbine
Het blad gister weer eens in 1 ruk uitgelezen, hebben jullie daar ook zo'n last van ?? 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik denk dat ik volgende maand ook maar voor Bowling for Columbine moet gaan. Broken Flowers, The Constant Gardiner en Million Dollar Baby heb ik al...
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
zijn er users hier op MM die postbode zijn
??
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
best jammer als je ze bijna allemaal al hebt. Broken Flowers, Constant Gardener en Broken Flowers allemaal al in bezit en Pete Thong lijkt me niks. Constant Gardener en Broken Flowers de betere films trouwens
Je noemt twee keer Broken Flowers. Je bedoelt zeker Million Dollar Baby 
Wat dat betrefd heb ik toch geluk dat ik weinig recente films op dvd koop de laatste tijd. Meestal ga ik voor de oudere films omdat ik die niet kan huren en ze niet zo snel op tv komen. Op die manier komt het niet al te vaak voor dat ik een film die Filmvalley beschikbaar stelt al heb.
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
idd dat bedoel ik. Broken Flowers, Constant Gardener en Million Dollar Baby zaten alledrie bij de Volkskrantcollectie. Koop verder ook heel weinig recents, alleen europese en aziatische producties. Laatste 'Hollywood' films was V for Vendetta.
Daas
-
- 71 messages
- 97 votes
Het blad gister weer eens in 1 ruk uitgelezen, hebben jullie daar ook zo'n last van ?? 
Ik heb die neiging ook altijd
maar helaas niet de tijd. Na anderhalve week is de nieuwe versie echter altijd weer uit en begin ik aan de oudere nummers (ik bestel de oudere nummers, van voor mijn lidmaatschap, na). Zo kom ik op op 2 tot 3 FilmValley's per maand 
De keuzedvd's zijn prachtig, maar helaas niet zo gunstig voor mij: Broken Flowers, The Constant Gardener, Million Dollar Baby en Bowling For Columbine zijn onderweg. Dan blijven er twee over: Menace II Society, die ik toch al wilde hebben, gaat het worden denk ik; ook al is die vrij goedkoop verkrijgbaar 
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Heb zonet even gebeld, en Spirited Away blijkt toch nagestuurd te worden. Ik heb meteen maar even aangekaart dat 'ik iemand kende die hem wel had gekregen', hij zei dat die geluk had gehad. Dus The One Ring, bij deze.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
ik bestel de oudere nummers, van voor mijn lidmaatschap, na. Zo kom ik op op 2 tot 3 FilmValley's per maand 
Ik heb # 37 nabesteld. Hoe lang duurt het ongeveer voor je die binnen hebt?
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Heb zonet even gebeld, en Spirited Away blijkt toch nagestuurd te worden. Ik heb meteen maar even aangekaart dat 'ik iemand kende die hem wel had gekregen', hij zei dat die geluk had gehad. Dus The One Ring, bij deze.
Erg vreemd dat ik hem dan heb. Maar wel geluk, want ik heb er dinsdag van genoten 
Daas
-
- 71 messages
- 97 votes
Ik heb # 37 nabesteld. Hoe lang duurt het ongeveer voor je die binnen hebt?
DVDValley (webshop van FilmValley) is meestal niet de snelste met leveren, maar je zal hem zeker binnen twee weken ontvangen. De interviews met Christopher Nolan en Michael Caine in dat nummer zijn trouwens erg boeiend om te lezen!
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ja, dat is ook de voornaamste reden dat ik hem heb nabesteld. 
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Spirited Away binnen! 9 dagen te laat, maar ik vind het top dat je altijd je dvd nageleverd krijgt (en dat hij maar 3 euro kost bij het blad
).
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
DVDValley (webshop van FilmValley) is meestal niet de snelste met leveren, maar je zal hem zeker binnen twee weken ontvangen.
Twee weken zijn bijna voorbij en ik heb nog niets ontvangen...
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
ik kreeg hem gister weer binnen. Niet het meest interessante issue maar toch redelijk onderhoudend. Voor de mensen die het interview met Alec Guinness interessant vonden, zijn beste komedie(kind hearts and coronets) waarin hij maar liefst 8 rollen voor zijn rekening neemt zit al een tijdje in de pakketservice ! Schrijft u in ! 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik zit er eigenlijk een beetje op te wachten. Vorige maand lag ie dinsdagochtend in de bus, dus ik hoopte er eigenlijk op hem nu opnieuw dinsdagochtend in de bus te vinden. Nog niet dus...
Krijgen jullie hem trouwens iedere maand op dezelfde dag?
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Wisselt nogal, vandaag is ie binnengekomen. Met The Constant Gardener DVD 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Hmm... nog maar een paar dagen wachten dan. Als ik 'm vrijdag nog niet heb ga ik bellen. Dat lijkt me redelijk, want dan ligt ie ook in de winkels.
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Ik krijg hem meestal 2 of 3 dagen voordat hij in de winkel ligt.
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Wat zijn de keuzemogelijkheden voor volgende maand?
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5071 votes
Bij het blad:
Hotel Rwanda
Ruiltitels:
Kill Bill vol. 1
Naqoyqatsi
The Woodsman
Mean Creek
Proof
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik krijg hem meestal 2 of 3 dagen voordat hij in de winkel ligt.
Ja, dat hoort volgens mij ook. Maar dan zou ik hem gisteren of vandaag moeten hebben gehad en dat heb ik niet...