- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Filmvalley
Filmvalley
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik wacht vandaag nog wel even op antwoord en mocht die niet komen dan bel ik morgenochtend. Mijn geduld wordt wel op de proef gesteld zeg... 
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Gewoon even bellen. Het telefoonnummer van de abo-afdeling: 023-5402533
Daas
-
- 71 messages
- 97 votes
Telefoontje kan nooit kwaad idd
ik wacht nog even geduldig op het nieuwe nummer (en Jarhead
), zijn er al mensen die #40 binnen hebben
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Ja, gisterenmiddag. Weliswaar zonder dvd, dankzij een hebberige postbode en de reden dat ik vanmorgen even gebeld heb. Sandd verspreidt volgens mij maar 2x per week, of is dat inmiddels vaker?
Daas
-
- 71 messages
- 97 votes
Hmm dan hoop ik hem één dezer dagen ook te ontvangen (normaal ontvang ik het blad vrij vroeg)... Welke dvd had er bij moeten zitten trouwens? zonde dat je postbode niet gewoon z'n werk doet...
Daas
-
- 71 messages
- 97 votes
En ik inmiddels ook
erg leuke editie deze keer (mooie cover ook met Pan's Labyrinth). En zo dadelijk Jarhead kijken!
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Gisteren inderdaad een mailtje teruggehad. Ik ben lid vanaf nummer 41 (die uitkomt op 22 mei), dus moet het meinummer nog in de winkel kopen. Ik heb wel al mijn abonneenummer gehad, dus neem ik aan dat ik voor het juninummer gebruik kan maken voor de optie 'keuzedvd's'.
Goede service! 
Daas
-
- 71 messages
- 97 votes
Ja je kan voor die keuze-dvd voor de zekerheid ook nog even contact met ze opnemen, dan voeren ze je keuze direct in het systeem door en weet je zeker dat het goed afgehandeld wordt (er wil nog wel s wat fout gaan als je voor de 1e keer je keuze via de site maakt
)
Mijn keuze gaat overigens 'Y Tu Mamá También' worden, lijkt me prachtige film en ik hou wel van de spaanstalige cinema (en Bernal is topacteur als je het mij vraagt)
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik zit eraan te denken om Salo te nemen (Y Tu Mama Tambien, Kinsey en The Machinist heb ik al). Schijnt nogal een controversiële film te zijn geweest, zeker in 1970 toen ie werd uitgebracht.
Jammer dat ik het meinummer nog gewoon in de winkel moet kopen. Ik had graag The Three Burials of Melquiades Estrada gehad... Maar goed, je kunt niet alles hebben! 
Daas
-
- 71 messages
- 97 votes
The Machinist heb ik idd ook al, en Kinsey spreekt me veel minder aan als Y Tu Mama Tambien...
Maar lijkt Jarhead je niets dan? Het is in principe een erg goede film maar ik kan me voorstellen dat het genre je niet ligt.
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Vreemd genoeg heb ik mijn exemplaar nog niet ontvangen.
Daas
-
- 71 messages
- 97 votes
@JP: dat van Jarhead ging over:
Jammer dat ik het meinummer nog gewoon in de winkel moet kopen. Ik had graag The Three Burials of Melquiades Estrada gehad... Maar goed, je kunt niet alles hebben! 
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
@JP: dat van Jarhead ging over:
Ah, niks gezegd!
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Erg lastige keuze. Y Tu Mamá También en The Machinist lijken me zeer goede films en Kinsey zou ook best leuk kunnen zijn. Toch gaat mijn keus denk ik naar Spirited Away. Dan heb ik ook eens een anime in de kast staan en ik wil de film al een tijd weer eens herzien.
Daas
-
- 71 messages
- 97 votes
Die nieuwe line-up bevalt me trouwens wel, er zitten heel wat mooie titels aan te komen de komende maanden... #47 gaat lastige keuze worden... maar dan zijn we alweer bijna een jaar verder; voor #41 ga ik definitief voor Y Tu Mamá También.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Maar lijkt Jarhead je niets dan? Het is in principe een erg goede film maar ik kan me voorstellen dat het genre je niet ligt.
Jarhead heb ik al gezien. Wel een aardige film, en ik vind het ook helemaal niet vervelend om de dvd te hebben (ik heb nu ook geen keus!
), maar The Three Burials ... spreekt me meer aan (script van Guillermo Arriaga, die eerder Amores Perros, 21 Grams en Babel schreef).
Daas
-
- 71 messages
- 97 votes
Ja ik heb ook nog zitten twijfelen over Three Burials, maar heb besloten die een andere keer aan te schaffen... was op het moment meer beniewd naar Jarhead.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Vandaag # 40 gekocht. Het eerstvolgende nummer krijg ik in de bus! 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Vrijdag ontving ik mijn welkomstgeschenken! De SE's van The Departed en Babel! 
Ben er erg blij mee!
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Vrijdag ontving ik mijn welkomstgeschenken! De SE's van The Departed en Babel! 
Ben er erg blij mee!
Ik ook, ik vind het wel cool dat The Departed toen pas 2 dagen uit was! The Departed moet je trouwens meteen gaan kijken als je dat nog niet gedaan had, geweldige film.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Zeker een geweldige film, had hem al in de bios gezien en wilde hem graag hebben op dvd. Dus ik hoefde niet lang te aarzelen toen ik een welkomstgeschenk moest kiezen! 
Mc
-
- 1006 messages
- 2092 votes
Yay! Wat een geweldige cover, zo op het eerste gezicht ook weer prima inhoud, en natuurlijk The Machinist. Ik ben weer even zoet 
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Ik heb hem ook binnen, maar zonder Spirited Away... Er zit niet eens een briefje bij ofzo, iemand anders hier die dat ook heeft?