- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Filmvalley
Filmvalley
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Wel heb ik de indruk dat ik geen Nederlandstalige Aviator meer krijg. Heeft iemand anders die nog gekregen?
Nee hoor. Wel Cinema Paradiso ontvangen, maar geen Nederlandse versie van The Aviator.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Nee hoor. Wel Cinema Paradiso ontvangen, maar geen Nederlandse versie van The Aviator.
Same here.
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Lijkt me ook niet dat ze die nog nasturen als je oorspronkelijk Cinema Paradiso zou ontvangen...
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Ik heb wel de Nederlandse Aviator..
Maar daar had je waarschijnlijk ook voor gekozen?
Iketes
-
- 1968 messages
- 1375 votes
Maar daar had je waarschijnlijk ook voor gekozen?
Nee, ik had voor Cinema Paradiso gekozen..
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Dan heb je de verkeerde DVD gehad, je had geen recht op de NL Aviator als je voor CP had gekozen. Ik zou ze gaan mailen, want CP krijg je anders niet meer lijkt me.
Iketes
-
- 1968 messages
- 1375 votes
Dan heb je de verkeerde DVD gehad, je had geen recht op de NL Aviator als je voor CP had gekozen. Ik zou ze gaan mailen, want CP krijg je anders niet meer lijkt me.
Ik heb gemaild, nog niks terug...
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Heb me gisteren als lid aangemeld. Hoe werkt dat trouwens met die dvd's die je als geschenk krijgt? Worden die gewoon meegezonden met de eerstvolgende editie of op een ander moment? Ik heb namelijk twee dvd's gekozen die nog niet uit zijn gekomen (Babel, release 26 april en The Departed, release 9 mei). Ik vermoed dat Babel misschien wel bij het blad zit en The Departed later los wordt evrstuurd. Wat denken jullie?
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Okee, bedankt voor je snelle reactie. Er zal wel wat tijd overheen gaan waarschijnlijk, zeker aangezien beide films nog niet zijn uitgebracht.
Daas
-
- 71 messages
- 97 votes
Geduld is een schone zaak
twee mooie keuzes trouwens... ik moest het minder doen toen ik lid werd
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ja! Ik wilde ze sowieso wel hebben maar als ik ze bij het abonnement cadeau kan krijgen is dat natuurlijk helemaal top! 
Welke titels had jij dan?
Geduld is een schone zaak, ik weet het. Bovendien zijn die dvd's die ik heb gekozen nog niet eens uitgebracht, dus dan duurt het hoe dan ook langer. Er zit dus inderdaad niets anders op dan rustig afwachten.
Daas
-
- 71 messages
- 97 votes
Ik werd net lid in een periode dat de keuzes niet zo denderend waren, maar ik wilde zo snel mogelijk lid worden.
Heb uiteindelijk gekozen voor The Machinist en Paris, Texas (uiteindelijk zou ik deze titels toch wel willen hebben), en het blad bevalt me dus uitstekend (het moment van het kiezen, en ontvangen, van de keuze-dvd blijft leuk).
Een enkele recensent ben ik het keer op eens totaal niet mee eens (de schrijfstijl bevalt me ook niet zo) maar dat neem ik maar voor lief (het zijn meestal ook de wat kleinere titels die besproken worden door deze recensent) En ze (
) beoefent ook alleen maar haar werk.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Tja, een recensie is ook maar een mening natuurlijk. Je kunt het niet met iedereen eens zijn. The Machinist en Paris Texas vind ik ook wel prima films hoor. Je had het veel slechter kunnen treffen.
Hoe lang duurde het trouwens voordat je die dvd's binnenhad? (Of ben ik dan weer ongeduldig aan het doen?
)
Daas
-
- 71 messages
- 97 votes
ja idd, het is maar een mening zoals ik al aangaf. Het duurde bij mij wat langer omdat ik wat laat was met het abonnementsgeld overmaken, maar als het geld overgemaakt is ontvang je ze binnen een week of 2... (al ligt dat bij jouw pre-orders anders
)
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
ja idd, het is maar een mening zoals ik al aangaf. Het duurde bij mij wat langer omdat ik wat laat was met het abonnementsgeld overmaken, maar als het geld overgemaakt is ontvang je ze binnen een week of 2... (al ligt dat bij jouw pre-orders anders
)
Volgens mij heb ik aangegeven via automatische incasso te willen betalen. Alleen staat dat niet op de bevestiging die ik via e-mail heb gekregen... Is dat trouwens de 'schriftelijke bevestiging' waar ze het over hebben bij de FAQ of krijg je ook een brief thuisgestuurd? En is het abonneenummer hetzelfde als je klantnummer of niet?
Iketes
-
- 1968 messages
- 1375 votes
Het duurt iets van 3 weken voor die binnnen is
Bij mij dan...
Daas
-
- 71 messages
- 97 votes
@ Del Toro: dat is volgens mij de schriftelijke bevestetiging idd (ik kreeg er ook een thuisgestuurd met de acceptgiro). Of het klantnummer hetzelfde is als het abonneenummer weet ik niet precies, maar volgens mij niet.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Hmmm... dan ben ik heel benieuwd of ik het meinummer al krijg (die komt 26 april uit, dat is eind deze week). Je zou verwachten dat betalen via automatische incasso heel snel gaat, toch?
Daas
-
- 71 messages
- 97 votes
Een mailtje naar [email protected] doet wonderen... je kan vragen wat de status is van je abonnement (of je al in het systeem zit) en evt. je abonneenummer. Ook kunnen ze je vertellen of je het meinummer zal ontvangen 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ja, ik denk dat ik dat maar ga doen. Thanks! 
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Verwacht het nieuwe nummer vandaag of morgen weer. Stiekem wel zin in, het artwork op de cover beloofd alvast veel goeds...
Daas
-
- 71 messages
- 97 votes
Ja ik wacht ook alweer vol spanning, met Jarhead erbij heb ik dan ook de 3 belangrijkste Mendes-films (American Beauty, Road to Perdition en Jarhead dus)...
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Vanmiddag om 12.30 uur een mailtje gestuurd... Nu maar afwachten. Hoe lang duurt het meestal voor je antwoord krijgt? (Of ben ik nu weer ongeduldig?) 
Daas
-
- 71 messages
- 97 votes
haha is gezond, dat ongeduld van je
maar waarschijnlijk heb je morgen redelijk vroeg op de dag een antwoord (mijn vragen werden binnen één dag beantwoord, soms zelfs dezelfde)...
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Mijn tip: gewoon opbellen. Dan heb je meteen antwoord 
Daas
-
- 71 messages
- 97 votes
ja kan ook nog eens
maar bij vragen die wel een dag kunnen wachten volstaat een mailtje meestal ook wel