• 178.055 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.740 votes
Profile

Filmvalley

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Iketes wrote:

Ik mag toch wel het blad uit de verpakking halen om te lezen ?

Tuurlijk hun fout, trouwens er zit bij mij altijd een blad voor de dvd, dus moest ik hem wel openen. Ik heb een excuus

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

kiriyama wrote:

(quote)

Misschien uit beleefdheid?, maar heb ik overmorgen paradiso nog niet binnen kunnen ze een telefoontje verwachten.

Ja, van mij ook, maar even geduld hebben kan geen kwaad. Verder heb ik vooral het gevoel dat het versturen van The Aviator en Saw een fout is. Met The Aviator ben ik op zich wel blij, maar Saw is een film die ik graag zover mogelijk buiten mijn collectie hou. Daarbij heb je natuurlijk de kans dat mensen een van beide films al hebben. Lijkt me dus vreemd om die zomaar op te sturen.

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

The One Ring wrote:

(quote)

Ja, van mij ook, maar even geduld hebben kan geen kwaad. Verder heb ik vooral het gevoel dat het versturen van The Aviator en Saw een fout is. Met The Aviator ben ik op zich wel blij, maar Saw is een film die ik graag zover mogelijk buiten mijn collectie hou. Daarbij heb je natuurlijk de kans dat mensen een van beide films al hebben. Lijkt me dus vreemd om die zomaar op te sturen.

Ja en dan ook nog de verkeerde versie van aviator, ze zijn lekker bezig.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Hoezo, de verkeerde versie? Ik heb de dvd voor de voorzichtigheid in het plastic laten zitten, dus zie het probleem niet. Toch niet deze film of wel?

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Dit stond op de site van filmvalley:

In de bladenwinkels zal #39 van FilmValley iets later verschijnen dan gepland was, met de dubbel-dvd met de films Saw en The Aviator. De abonnees krijgen het blad wel op tijd. Door een fout bij de productie is per ongeluk de Franse versie van The Aviator bijgevoegd en samen met Dutch Filmworks doen we er alles aan om alsnog de goede versie mee te sturen. Abonnees die geen keuze-dvd hebben gekozen (en dus de dubbel-dvd van The Aviator en Saw willen hebben), krijgen in eerste instantie de verkeerde dvd, maar krijgen nog deze week de goede dvd van The Aviator toegestuurd.

Met onze excuses voor het ongemak!

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Aha. Ze zijn niet op hun best bezig. Maar ik hoop vooral dat ik mijn Cinema Paradiso nog krijg.

catweasel

• 1571 messages
  • 951 votes

The One Ring wrote:

Aha. Ze zijn niet op hun best bezig. Maar ik hoop vooral dat ik mijn Cinema Paradiso nog krijg.

Anders ik wel...

Iketes

• 1968 messages
  • 1375 votes

catweasel wrote:

(quote)

Anders ik wel...

En ik..

Iketes

• 1968 messages
  • 1375 votes

Na wat e-mails heb ik het volgende eruit begrepen:

Cinema Paradiso wordt los nog nageleverd, Saw en Aviator zijn er als extra cadeau bijgedaan, het gaat dus van niets ten koste. Cinema Paradiso werd niet op tijd geleverd en zal binnen drie dagen wel nog op de mat liggen indien je een briefje hebt gehad met daarop de tekst dat Cinema Paradiso nog geleverd moest worden.

Enige probleem is dat ik dat briefje nooit heb gehad.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Iketes wrote:

Het wordt steeds mooier . Ik had trouwens eerst The Bridge on the River Kwai gekozen, me bedacht, en daarna Cinema Paradiso gekozen; blijkt dat dat niet kan

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Iketes wrote:

Na wat e-mails heb ik het volgende eruit begrepen:

Cinema Paradiso wordt los nog nageleverd, Saw en Aviator zijn er als extra cadeau bijgedaan, het gaat dus van niets ten koste. Cinema Paradiso werd niet op tijd geleverd en zal binnen drie dagen wel nog op de mat liggen indien je een briefje hebt gehad met daarop de tekst dat Cinema Paradiso nog geleverd moest worden.

Gelukkig aangezien ik dit briefje wel heb gekregen.

catweasel

• 1571 messages
  • 951 votes

Iketes wrote:

Saw en Aviator zijn er als extra cadeau bijgedaan, het gaat dus van niets ten koste.

Dus, ik heb nu een Franse versie van The Aviator en Saw kado gekregen? Ik ken het gezegde over een gegeven paard maar dit is wel een beetje te veel van het goede.

Ps: ik neem aan dat wij als ontvangers van Cinema Paradiso de normale editie van The Aviator niet ontvangen?

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

catweasel wrote:

(quote)

Dus, ik heb nu een Franse versie van The Aviator en Saw kado gekregen? Ik ken het gezegde over een gegeven paard maar dit is wel een beetje te veel van het goede.

Ach zijn vast wel met engelse ondertiteling en natuurlijk audio, zo'n probleem is het niet. Was volgens mij ook enkel the aviator die frans is.

Mc

• 1006 messages
  • 2092 votes

serpico wrote:

(quote)

Het wordt steeds mooier . Ik had trouwens eerst The Bridge on the River Kwai gekozen, me bedacht, en daarna Cinema Paradiso gekozen; blijkt dat dat niet kan

Dan was je denk ik gewoon te laat, want normaliter kan je je keuze gewoon nog veranderen.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Mc wrote:

(quote)

Dan was je denk ik gewoon te laat, want normaliter kan je je keuze gewoon nog veranderen.

Nee, ik had nog gebeld (omdat ik op tijd was), maar ze zei dat het niet kon. Dat het allemaal automatisch ging enzo.

Iketes

• 1968 messages
  • 1375 votes

Heb inmiddels gehoord dat het briefje niet nodig is, zolang je maar op de lijst sta. Ik sta er gelukkig op

Of de normale Aviator nog wordt toegstuurd weet ik niet (maar Engels kijken is niet zo erg) .

Overigens, als je Two for the Money vanwege de steelcase hebt gekozen kom je bedrogen uit. Je krijgt een jewel case. Als je hierover inzit kan je hem opsturen en ruilen.

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Iketes wrote:

Heb inmiddels gehoord dat het briefje niet nodig is, zolang je maar op de lijst sta. Ik sta er gelukkig op

Of de normale Aviator nog wordt toegstuurd weet ik niet (maar Engels kijken is niet zo erg) .

Overigens, als je Two for the Money vanwege de steelcase hebt gekozen kom je bedrogen uit. Je krijgt een jewel case. Als je hierover inzit kan je hem opsturen en ruilen.

En hoe kom je te weten of je op de lijst staat, staat dat op de site of moet je contact zoeken?

Iketes

• 1968 messages
  • 1375 votes

kiriyama wrote:

(quote)

En hoe kom je te weten of je op de lijst staat, staat dat op de site of moet je contact zoeken?

Ik heb contact gezocht (abo@filmvalley . nl). Maar als je al dat briefje hebt gehad lijkt het me wel duidelijk.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

serpico wrote:

(quote)

Troost je: The Bridge on the River Kwai is een hele goede film.

Ik hoop wel dat de Nederlandse versie van The Aviator nog nagestuurd wordt. Anders doe ik die verpakking maar meteen de deur uit, want wat moet ik nou met een Franse The Aviator en het waardeloze Saw?

Iketes

• 1968 messages
  • 1375 votes

The One Ring wrote:

(quote)

Troost je: The Bridge on the River Kwai is een hele goede film.

Ik hoop wel dat de Nederlandse versie van The Aviator nog nagestuurd wordt. Anders doe ik die verpakking maar meteen de deur uit, want wat moet ik nou met een Franse The Aviator en het waardeloze Saw?

In het Engels kijken

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Dat kan, maar dan koop ik eigenlijk net zo lief de Nederlandse uitgave nog eens. Daar zit tenminste die zaagfilm niet aan vast.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik heb eigenlijk nog altijd niks binnen. Geen Paradiso of Nederlandse Aviator. Iemand anders wel?

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

The One Ring wrote:

Ik heb eigenlijk nog altijd niks binnen. Geen Paradiso of Nederlandse Aviator. Iemand anders wel?

Nope ook niet, maandag eens bellen.

starbright boy (moderator films)

• 22403 messages
  • 5070 votes

Ik wel, Cinema Paradiso is binnen.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Hij is hier zojuist binnengekomen.

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

als ik me zonet heb ingeschreven krijg ik dan alsnog #39 ???

En hoe krijg je die alternatieve keuzes voorgeschoteld ?? Via de mail ??

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Wouters wrote:

En hoe krijg je die alternatieve keuzes voorgeschoteld ?? Via de mail ??

Nee dan krijg je (als het goed is) niet meer het nummer van deze maand. Je kan kiezen op hun site door van de hoofdpagina naar magazine te gaan. (staat bovenaan)

Daarna naar keuze dvd's en alles word uitgelegd.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Wouters wrote:

Je krijgt als het goed is bericht over de post met je abonneenummer en het eerste nummer dat je binnenkrijgt.

Iketes

• 1968 messages
  • 1375 votes

Ik heb Cinema Paradiso nog steeds niet binnen?

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Nog eens gebeld?

Wel heb ik de indruk dat ik geen Nederlandstalige Aviator meer krijg. Heeft iemand anders die nog gekregen?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.