- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Filmvalley
Filmvalley
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Ik twijfel tussen La Dolce Vita en Straw Dogs. Iemand die me kan helpen?
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Wanneer komt het februari nummer eigenlijk?
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Moeilijk, moeilijk, moeilijk. Ik vind dat er wel interessante films tussen zitten dit keer. Hero lijkt me heel erg leuk om te zien, maar La Dolce Vita eveneens. Ik heb een kalender op mijn kamer met posters van Italiaanse films, en daar hangt die ook bij. Schitterende poster, overigens.
Maar Hero schijnt ook prachtig te zijn. Gelukkig heb ik nog een tijdje om erover na te denken.
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Ik heb 'm weer binnen!
De ruiltitels voor het volgende nummer:
- Crash
- The Unbearable Lightness of Being 2 disk SE
- Lord of War
- The Bridge on the River Kwai 2 disk SE
- Two for the Money
- Cinema Paradiso
Standaard:
The Aviator & Saw
Voor elk wat wils denk ik, ga zelf voor The Bridge on the River Kwai...
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Daar zit dus echt niks bij wat ik hoef. 
Je hebt alles al, of je ziet niks wat naar je wens is?
Het lijkt me juist voor ieder wat wils maar kan me vergissen...
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Precies. Een van de beste lijstjes van de laatste tijd. Maar ik heb dan ook alleen maar The Bridge on the River Kwai. Ik ga zelf voor Cinema Paradiso. The Aviator wil ik ook wel, maar Saw absoluut niet. Zitten verder geen slechte keuzes bij.
Mc
-
- 1006 messages
- 2092 votes

Lijkt me duidelijk dusThe Bridge on the River Kwai dus, of toch Cinema Paradiso? ... Crash? ... Lord of War?
Luxeprobleem lijkt me, kop of munt dan maar 
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Ik heb het nieuwe nummer al binnen!
Ik ook maar zonder la dolce vita, wel met een briefje dat ik die z.s.m. zal krijgen. 
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Ik ook maar zonder la dolce vita, wel met een briefje dat ik die z.s.m. zal krijgen. 
Ben ik even blij dat ik die niet gekozen heb
Hero zat er wel gewoon bij.
titia
-
- 601 messages
- 1302 votes
Heb 'm nog niet binnen. Da's de tweede keer in korte tijd (januari nummer ging ook mis) dat hij laat is. Mhm, nog even afwachten en dan weer mailen! Vorige keer kreeg ik 'm ook keurig nagezonden. Zou de postbode ontdekt hebben dat er een dvd bij zit?
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
De line-up voor de rest van het jaar is bekend. Ik ben er erg tevreden mee (schuin gedrukt mijn favorieten)!!! Wijzigingen natuurlijk voorbehouden, zal heus wel weer het één en ander veranderen...
Numeer 40 - mei
COVERMOUNT: Jarhead
RUILFILMS
Burt munro, the world's fastest Indian
Serenity
Saw 2
Three burials of melquades estrada
Lucky number slevin
nummer 41 - juni
COVERMOUNT: The Machinist
RUILFIMS
The matador
Y tu mamma tambien
Salo (?!)
Kinsey
Spirited away
nummer 42 - juli
COVERMOUNT: The constant gardener
RUILTITELS
Its all gone pete tong
Menace 2 society
Bowling for columbine
Million dollar baby
Broken flowers
nummer 43 - aug-sept
COVERMOUNT: Hotel Rwanda
RUILTITELS
Kill bill 1
Naqoygatsi
The woodsman
Mean creek
Proof
nummer 44 - okt
COVERMOUNT: Sin city (al heb ik die tegen die tijd al lang gekocht waarschijnlijk)....
RUILTITELS
Kill bill 2
Whale Rider
Ladies in Lavender
chicago
Confessions of a Dangerous Mind
Nummer 45 - nov
COVERMOUNT: Good night and good luck
RUILFILMS
Arabian nights
Blow
Maria full of grace
Enron: the smartest guys in the room
Decameron
Nummer 46 - dec
COVERMOUNT: syriana
RUILTITELS
Bladerunner (zie Sin City)....
Batman begins
2001: A space Oddysey
Before sunset
Corpse bride
nummer 47 - jan-2008
COVERMOUNT: Kiss kiss bang bang
RUILTITELS
Charlie and the chocolate factory
Gettysburg
Full metal jacket
Before sunrise
V for vendetta
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
ZO! Dat zijn nog eens mooie titels! Ik hoop dat ze dat ook zo laten, en niet zoals eerst opeens ermee stoppen en andere titels erbij doen. Zitten in ieder geval erg mooie bij!
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
ZO! Dat zijn nog eens mooie titels! Ik hoop dat ze dat ook zo laten, en niet zoals eerst opeens ermee stoppen en andere titels erbij doen. Zitten in ieder geval erg mooie bij!
Volgens mij week het nooit ontzettend veel af maar zijn er gedurende het afgelopen jaar maar enkele titels aangepast. (Sin City bijvoorbeeld)...
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Films als Ray en Scarface hebben er toch nooit bijgezeten...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Mijn keuzes bij ongewijzigde keuzemogelijkheden:
Nummer 40 - mei
The World's Fastest Indian
nummer 41 - juni
Y tu mamma tambien
nummer 42 - juli
Broken Flowers
nummer 43 - aug-sept
The Woodsman
nummer 44 - okt
Sin City
Nummer 45 - nov
Enron: the smartest guys in the room
Nummer 46 - dec
Bladerunner
nummer 47 - jan-2008
Kiss kiss bang bang
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Heel aardig rijtje. Opvallend is dat er voor het eerst A-film titels tussen zitten. Dat was tot nu toe de grote ontbrekende altijd. Sowieso komen ze van meer verschillende labels. Elke maand zit er wel iets van mijn gading bij. Behalve in Oktober, dat vind ik een matige maand.
sju
-
- 537 messages
- 2445 votes
Best wel aardig, zo'n line-up voor de rest van het jaar... Maar ik ga natuurlijk niet wachten op 2001 of Blade Runner (tot mijn schaamte nog steeds niet in de collectie) tot december of januari met de kans dat ze zo weer eruit gehaald zijn. Dat gebeurde mij ook al met de Scarface S.E.. Ik neem de line-up voor de zekerheid maar met een korrel zout en ga me niet alvast verkneukelen op titels die misschien een half jaar later komen....
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Erg tevreden over deze line-up, met als enige nadeel dat ze wat weinig klassiekers gebruiken. Het zijn toch altijd vooral recente films. Maar verder altijd wel iets wat ik wil hebben. Alleen moeten ze Before Sunrise en Before Sunset omdraaien. Ik wil deel 1 natuurlijk een maand eerder hebben dan deel 2.
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Erg tevreden over deze line-up, met als enige nadeel dat ze wat weinig klassiekers gebruiken.
Ook mijn enige aanmerking op deze line-up!
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Wat mij het meest opvalt is dat er titels tussenzitten die je normaliter bij het tijdschrift kreeg als je een abonnement nam. Titels als Blade Runner, Enron: the smartest guys in the room, Good Night and Good Luck etc.
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Ik heb zojuist het blad ontvangen maar niet de bijbehorende keuze dvd: Cinema Paradiso. Klopt het dat die net als La Dolce Vita vorige maand naderhand verzonden word?
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Ik heb zojuist het blad ontvangen maar niet de bijbehorende keuze dvd: Cinema Paradiso. Klopt het dat die net als La Dolce Vita vorige maand naderhand verzonden word?
Mmm, het zou kunnen maar denk dat er dan wel een bericht bij had gezeten. Ik zou Filmvalley even bellen. Als het meezit heb je morgen dan je dvd in huis...
Overigens ook binnen, inclusief Bridge on the river Kwai.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Als het goed is zat er een briefje bij het blad met daarop de mededeling dat de films two for the money en cinema paradiso los van het blad werden verstuurd. Ik had ook cinema paradiso besteld maar heb nu wel saw en the aviator gekregen, denk dat ik dus maar moet gaan bellen.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik heb ook Saw en The Aviator (wie heeft trouwens ooit het idee bedacht om die twee totaal verschillende films te bundelen?) binnen, terwijl ik Cinema Paradiso besteld had. Het blaadje zegt ook dat je die film dan binnen maximaal 3 dagen naar je toe gestuurd krijgt. Daar wacht ik op voordat ik bel. Maar waarom krijg ik dan in hemelsnaam Saw en The Aviator?
Iketes
-
- 1968 messages
- 1375 votes
Ik heb ook Saw en The Aviator (wie heeft trouwens ooit het idee bedacht om die twee totaal verschillende films te bundelen?) binnen, terwijl ik Cinema Paradiso besteld had. Het blaadje zegt ook dat je die film dan binnen maximaal 3 dagen naar je toe gestuurd krijgt. Daar wacht ik op voordat ik bel. Maar waarom krijg ik dan in hemelsnaam Saw en The Aviator?
Hetzelfde, alleen op mijn briefje stond dat ik de Nederlandse versie van Aviator nog toegstuurd zou krijgen terwijl ik Cinema Paradiso wilde...
Maar goed, heb al een mail gestuurd...
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Misschien uit beleefdheid?, maar heb ik overmorgen paradiso nog niet binnen kunnen ze een telefoontje verwachten.
Iketes
-
- 1968 messages
- 1375 votes
Ik mag toch wel het blad uit de verpakking halen om te lezen
?