• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.057 actors
  • 9.371.620 votes
Profile

Filmvalley

catweasel

• 1571 messages
  • 951 votes

Ik twijfel tussen La Dolce Vita en Straw Dogs. Iemand die me kan helpen?

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Wanneer komt het februari nummer eigenlijk?

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Moeilijk, moeilijk, moeilijk. Ik vind dat er wel interessante films tussen zitten dit keer. Hero lijkt me heel erg leuk om te zien, maar La Dolce Vita eveneens. Ik heb een kalender op mijn kamer met posters van Italiaanse films, en daar hangt die ook bij. Schitterende poster, overigens.

Maar Hero schijnt ook prachtig te zijn. Gelukkig heb ik nog een tijdje om erover na te denken.

JP

• 620 messages
  • 262 votes

Ik heb 'm weer binnen!

De ruiltitels voor het volgende nummer:

- Crash

- The Unbearable Lightness of Being 2 disk SE

- Lord of War

- The Bridge on the River Kwai 2 disk SE

- Two for the Money

- Cinema Paradiso

Standaard:

The Aviator & Saw

Voor elk wat wils denk ik, ga zelf voor The Bridge on the River Kwai...

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Daar zit dus echt niks bij wat ik hoef.

JP

• 620 messages
  • 262 votes

kiriyama wrote:

Daar zit dus echt niks bij wat ik hoef.

Je hebt alles al, of je ziet niks wat naar je wens is?

Het lijkt me juist voor ieder wat wils maar kan me vergissen...

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Precies. Een van de beste lijstjes van de laatste tijd. Maar ik heb dan ook alleen maar The Bridge on the River Kwai. Ik ga zelf voor Cinema Paradiso. The Aviator wil ik ook wel, maar Saw absoluut niet. Zitten verder geen slechte keuzes bij.

Mc

• 1006 messages
  • 2092 votes

- Crash
Wil ik wel, maar 't is geen SE

- The Unbearable Lightness of Being 2 disk SE
Heb ik al, helaas

- Lord of War
Zie Crash

- The Bridge on the River Kwai 2 disk SE
Maakt een goede kans

- Two for the Money
Slechte film, en het is geen SE, duidelijk lijkt me.

- Cinema Paradiso
Maakt ook een goede kans

The Aviator & Saw
The Aviator heb ik al, en Saw is echt Lijkt me duidelijk dus

The Bridge on the River Kwai dus, of toch Cinema Paradiso? ... Crash? ... Lord of War?

Luxeprobleem lijkt me, kop of munt dan maar

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Ik heb het nieuwe nummer al binnen!

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

serpico wrote:

Ik heb het nieuwe nummer al binnen!

Ik ook maar zonder la dolce vita, wel met een briefje dat ik die z.s.m. zal krijgen.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

kiriyama wrote:

(quote)

Ik ook maar zonder la dolce vita, wel met een briefje dat ik die z.s.m. zal krijgen.

Ben ik even blij dat ik die niet gekozen heb Hero zat er wel gewoon bij.

titia

• 601 messages
  • 1302 votes

Heb 'm nog niet binnen. Da's de tweede keer in korte tijd (januari nummer ging ook mis) dat hij laat is. Mhm, nog even afwachten en dan weer mailen! Vorige keer kreeg ik 'm ook keurig nagezonden. Zou de postbode ontdekt hebben dat er een dvd bij zit?

JP

• 620 messages
  • 262 votes

De line-up voor de rest van het jaar is bekend. Ik ben er erg tevreden mee (schuin gedrukt mijn favorieten)!!! Wijzigingen natuurlijk voorbehouden, zal heus wel weer het één en ander veranderen...

Numeer 40 - mei

COVERMOUNT: Jarhead

RUILFILMS

Burt munro, the world's fastest Indian

Serenity

Saw 2

Three burials of melquades estrada

Lucky number slevin

nummer 41 - juni

COVERMOUNT: The Machinist

RUILFIMS

The matador

Y tu mamma tambien

Salo (?!)

Kinsey

Spirited away

nummer 42 - juli

COVERMOUNT: The constant gardener

RUILTITELS

Its all gone pete tong

Menace 2 society

Bowling for columbine

Million dollar baby

Broken flowers

nummer 43 - aug-sept

COVERMOUNT: Hotel Rwanda

RUILTITELS

Kill bill 1

Naqoygatsi

The woodsman

Mean creek

Proof

nummer 44 - okt

COVERMOUNT: Sin city (al heb ik die tegen die tijd al lang gekocht waarschijnlijk)....

RUILTITELS

Kill bill 2

Whale Rider

Ladies in Lavender

chicago

Confessions of a Dangerous Mind

Nummer 45 - nov

COVERMOUNT: Good night and good luck

RUILFILMS

Arabian nights

Blow

Maria full of grace

Enron: the smartest guys in the room

Decameron

Nummer 46 - dec

COVERMOUNT: syriana

RUILTITELS

Bladerunner (zie Sin City)....

Batman begins

2001: A space Oddysey

Before sunset

Corpse bride

nummer 47 - jan-2008

COVERMOUNT: Kiss kiss bang bang

RUILTITELS

Charlie and the chocolate factory

Gettysburg

Full metal jacket

Before sunrise

V for vendetta

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

ZO! Dat zijn nog eens mooie titels! Ik hoop dat ze dat ook zo laten, en niet zoals eerst opeens ermee stoppen en andere titels erbij doen. Zitten in ieder geval erg mooie bij!

JP

• 620 messages
  • 262 votes

serpico wrote:

ZO! Dat zijn nog eens mooie titels! Ik hoop dat ze dat ook zo laten, en niet zoals eerst opeens ermee stoppen en andere titels erbij doen. Zitten in ieder geval erg mooie bij!

Volgens mij week het nooit ontzettend veel af maar zijn er gedurende het afgelopen jaar maar enkele titels aangepast. (Sin City bijvoorbeeld)...

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Films als Ray en Scarface hebben er toch nooit bijgezeten...

JP

• 620 messages
  • 262 votes

Klopt, die zijn inderdaad vervangen...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Mijn keuzes bij ongewijzigde keuzemogelijkheden:

Nummer 40 - mei

The World's Fastest Indian

nummer 41 - juni

Y tu mamma tambien

nummer 42 - juli

Broken Flowers

nummer 43 - aug-sept

The Woodsman

nummer 44 - okt

Sin City

Nummer 45 - nov

Enron: the smartest guys in the room

Nummer 46 - dec

Bladerunner

nummer 47 - jan-2008

Kiss kiss bang bang

starbright boy (moderator films)

• 22403 messages
  • 5070 votes

Heel aardig rijtje. Opvallend is dat er voor het eerst A-film titels tussen zitten. Dat was tot nu toe de grote ontbrekende altijd. Sowieso komen ze van meer verschillende labels. Elke maand zit er wel iets van mijn gading bij. Behalve in Oktober, dat vind ik een matige maand.

sju

• 537 messages
  • 2445 votes

Best wel aardig, zo'n line-up voor de rest van het jaar... Maar ik ga natuurlijk niet wachten op 2001 of Blade Runner (tot mijn schaamte nog steeds niet in de collectie) tot december of januari met de kans dat ze zo weer eruit gehaald zijn. Dat gebeurde mij ook al met de Scarface S.E.. Ik neem de line-up voor de zekerheid maar met een korrel zout en ga me niet alvast verkneukelen op titels die misschien een half jaar later komen....

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Erg tevreden over deze line-up, met als enige nadeel dat ze wat weinig klassiekers gebruiken. Het zijn toch altijd vooral recente films. Maar verder altijd wel iets wat ik wil hebben. Alleen moeten ze Before Sunrise en Before Sunset omdraaien. Ik wil deel 1 natuurlijk een maand eerder hebben dan deel 2.

JP

• 620 messages
  • 262 votes

The One Ring wrote:

Erg tevreden over deze line-up, met als enige nadeel dat ze wat weinig klassiekers gebruiken.

Ook mijn enige aanmerking op deze line-up!

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Wat mij het meest opvalt is dat er titels tussenzitten die je normaliter bij het tijdschrift kreeg als je een abonnement nam. Titels als Blade Runner, Enron: the smartest guys in the room, Good Night and Good Luck etc.

catweasel

• 1571 messages
  • 951 votes

Ik heb zojuist het blad ontvangen maar niet de bijbehorende keuze dvd: Cinema Paradiso. Klopt het dat die net als La Dolce Vita vorige maand naderhand verzonden word?

JP

• 620 messages
  • 262 votes

catweasel wrote:

Ik heb zojuist het blad ontvangen maar niet de bijbehorende keuze dvd: Cinema Paradiso. Klopt het dat die net als La Dolce Vita vorige maand naderhand verzonden word?

Mmm, het zou kunnen maar denk dat er dan wel een bericht bij had gezeten. Ik zou Filmvalley even bellen. Als het meezit heb je morgen dan je dvd in huis...

Overigens ook binnen, inclusief Bridge on the river Kwai.

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

catweasel wrote:

Als het goed is zat er een briefje bij het blad met daarop de mededeling dat de films two for the money en cinema paradiso los van het blad werden verstuurd. Ik had ook cinema paradiso besteld maar heb nu wel saw en the aviator gekregen, denk dat ik dus maar moet gaan bellen.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik heb ook Saw en The Aviator (wie heeft trouwens ooit het idee bedacht om die twee totaal verschillende films te bundelen?) binnen, terwijl ik Cinema Paradiso besteld had. Het blaadje zegt ook dat je die film dan binnen maximaal 3 dagen naar je toe gestuurd krijgt. Daar wacht ik op voordat ik bel. Maar waarom krijg ik dan in hemelsnaam Saw en The Aviator?

Iketes

• 1968 messages
  • 1375 votes

The One Ring wrote:

Ik heb ook Saw en The Aviator (wie heeft trouwens ooit het idee bedacht om die twee totaal verschillende films te bundelen?) binnen, terwijl ik Cinema Paradiso besteld had. Het blaadje zegt ook dat je die film dan binnen maximaal 3 dagen naar je toe gestuurd krijgt. Daar wacht ik op voordat ik bel. Maar waarom krijg ik dan in hemelsnaam Saw en The Aviator?

Hetzelfde, alleen op mijn briefje stond dat ik de Nederlandse versie van Aviator nog toegstuurd zou krijgen terwijl ik Cinema Paradiso wilde... Maar goed, heb al een mail gestuurd...

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

The One Ring wrote:

Misschien uit beleefdheid?, maar heb ik overmorgen paradiso nog niet binnen kunnen ze een telefoontje verwachten.

Iketes

• 1968 messages
  • 1375 votes

Ik mag toch wel het blad uit de verpakking halen om te lezen ?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.