- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Filmvalley
Filmvalley
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Welke versie van Casablanca? Single disc? 
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Ik twijfel tussen Miller's Crossing en Kramer vs. Kramer.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Als je hem in de winkel koopt, kan je hem dan wel omruilen, mits in plastic?
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Eindelijk weer eens allemaal leuke keuzes, met uitzondering van de vaste dvd. Ik moet nog beslissen welke het wordt.
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Welke versie van Casablanca? Single disc? 
Ja, maar is dat zo erg dan? Ik bedoel, zeker bij een film als Casablanca, lijkt het me dat het vooral om de film gaat.
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Ik twijfel tussen Miller's Crossing en Kramer vs. Kramer.
De laatste zag ik laatst(dacht bij Blokker)voor drie euro.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ja, maar is dat zo erg dan? Ik bedoel, zeker bij een film als Casablanca, lijkt het me dat het vooral om de film gaat.
De Casablanca 2-disc heeft anders erg mooie extra's.
-
- 22403 messages
- 5070 votes
En juist bij klassiekers zijn extra's interessant. Casablanca is een heel fijne op dat gebied.
sju
-
- 537 messages
- 2445 votes
Hmm enige wat over blijft uit deze lijst is Chicago en Ong-Bak. Lijken me beide niet zo bijzonder... Chicago krijgt wel erg lage nomering hier op MM, terwijl die op IMDb (mijn bijbel) een 7,4 krijgt... Ong-bak lijkt me wel aardig, maar niet bepaald fijngevoelig 
Lastige keus. Ik ga maar voor Chicago, omdat ik het wel aangenaam vind om naar Zeta-Jones te kijken 
Of weet iemand me te overtuigen?
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Miller's Crossing lijkt mij het meest interressant.
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Met Miller's Crossing bewijzen de Coen Brothers ook in het maffiagenre schitterend werk af te kunnen leveren. Heerlijke film...
Mc
-
- 1006 messages
- 2092 votes
Ik heb The Last Samurai, Miller’s Crossing en Casablanca al. Chigago, Kramer vs. Kramer en Ong-Bak... Ik weet t niet. Ik ga denk ik maar weer eens voor de standaard dvd's
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
(Van het FVforum):
Bij deze weer de lijst met ruiltitels die in het komende blad vermeld staan, bedoeld voor het nummer erop.
Voor abonnees die geen keuze maken:
Itchi the Killer 2 disk SE
ruiltitels:
I, Claudius - 2 disk SE (zit in de winkel ook bij het blad, afgewisseld met Itchi)
The Unbearable Lightness of Being - 2 disk SE
Un Long Dimanche de Fiançailles - 2 disk SE
Bad Santa
Baise Moi
Platoon
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Mmm, lastig. Itchi spreekt me vooralsnog niet zo aan. I, Claudius heb ik in bezit (super!) en un Long Dimanche en Bad Santa zijn leuk voor 1 keer maar dan houdt het ook op.
Twijfel tussen TULOB en Platoon. Wie overtuigt me? 
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
I, Claudius duurt toch meer dan 700 minuten, hoe kan dat nou op slechts 2 disk's staan.
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 messages
- 76922 votes
I, Claudius duurt toch meer dan 700 minuten, hoe kan dat nou op slechts 2 disk's staan.
De dvd's kun je omdraaien.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Oke bedankt.
Waarschijnlijk neem ik gewoon ichi maar platoon maakt ook een kans.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Vreemd, Une Long Dimanche zat er twee maanden geleden ook tussen. Misschien neem ik hem dit keer wel. Anders waarschijnlijk I, Claudius, maar alle keuzes zijn wel leuk.
titia
-
- 601 messages
- 1302 votes
misschien moeten ze van hun voorraad af?
Ik was ook al verbaasd, heb vorige keer un long dimanche gekregen... (ging uit van een tikvout) Is het jullie wel eens opgevallen dat ze al hun aanbiedingsdvd's in de ruiltitels zetten? En als er dan te weinig animo voor is gaan ze in de lagere prijscategorie in de winkel. (of ben ik te cynisch vanmorgen...kan ook, tis nog vroeg)
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
En als er dan te weinig animo voor is gaan ze in de lagere prijscategorie in de winkel.
Mmm, weet je dat zeker? Nog nooit opgevallen, maar vind het wel logisch dat ze niet de duurste dvd's uit het assortiment bij het blad doen. Vergeet niet dat je voor 99 euro 11 magazines + 11 dvd's + 2 (duurdere) welkomstgeschenken (of 1 box a 30/40 euro) hebt...
sju
-
- 537 messages
- 2445 votes
Ik heb nu steeds vaker dat ik al een deel van de keuze dvd's heb. Deze keer weer 3 (Platoon, Un Long Dimanche... en Bad Santa). Als dit de definitieve keuze-dvd's zijn, is de keuze snel gemaakt: I, Claudius wordt het dan...
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Daar zijn ze weer:
Abonnees die geen keuze maken krijgen standaard een exclusieve dubbeldisk met daarop de twee indringende films Spider & Bully.
Als keuzetitels zijn dan beschikbaar:
Monster - 2 disk SE
Hero - 2 disk SE
Lord of War
Assault On Precinct 13 (2005-versie)
La Dolce Vita
Straw Dogs
In de bladenwinkel kan gekozen worden tussen Hero - 2 disk SE en Monster - 2 disk SE
Mmmmmmm, wat moet ik met al dit DFW gedoe. Wel een goed excuus om eindelijk eens aan mn eerste Fellini te beginnen!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bah!
Ik heb al maanden niks interessants voorbij zien komen.
Ok, die Straw Dogs dvd wil ik dan wel. Mits het geen 4:3 release is. Iemand?
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Nou dat wordt dus la dolce vita, de andere heb ik of hoef ik niet. Nouja een Fellini is nooit weg.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Slappe hap (en Hero heb ik al). Allemaal titels die al jaren in de winkel in grabbeltonnen liggen. Die Straw Dogs zal ongetwijfeld de brakke 4:3 versie zijn. Dat wordt dan geen keuze-dvd deze keer. Het prachtige Spider heb ik al vaak willen kopen voor 3 euro, maar (nu gelukkig) nooit gedaan.
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Makkie, dat wordt Spider en Bully. Maar de keuzes gaan er niet op vooruit. Tenzij Straw dogs een nieuwe release is, maar dat is het toch niet.
Dolce Vita heb ik al, Hero heb ik een tijdje terug weggeruild en de rest hoef ik niet.
Mc
-
- 1006 messages
- 2092 votes
Dat wordt Hero dus, al vind ik het nogal tegenvallen. Monster heeft er al een keer bijgezeten, en de SE van Lord of War is ong. even duur als de gewone editie dus waarom niet die erbij doen. AOP 13 is gewoon bar slecht, La Dolce Vita en Straw Dogs zou ik beide ook wel willen, maar de keuze gaat toch naar de SE.
[edit] Nu zie ik Spider en Bully pas staan.. Valt toch wel mee dus met het aanbod, wordt nog even lastig maar ik denk dat ik toch voor Hero ga.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Zelf vind ik dit geen slechte keuzes. Ik moet al lang eens aan Fellini beginnen. Bij deze.