• 178.028 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.263 votes
Profile

James Bond

DiDa

• 3646 messages
  • 2796 votes

Nu wordt Danny Boyle weer als regisseur genoemd....

Danny Boyle Might Direct Bond 25 | Collider

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Mag van mij wel

luukve

• 247 messages
  • 658 votes

Van mij ook.

Ze zijn bij film school rejects wat minder enthousiast

skinny_tie

• 1227 messages
  • 3648 votes

Gezien de titel van het artikel ook bij Indiewire (of specifiek David Ehrlich, titel van het artikel is typische David Ehrlich-hyperbool), maar wel met vijf alternatieven.

Danny Boyle Would Be a Disastrous Choice to Direct the Next James Bond Movie

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

ik associeer Indiewire meer daarmee dan Ehrlich zelf, maar dat doet er niet echt toe

Maar wat is die site achteruit gegaan in een paar jaar in de kwaliteit van de berichtgeving en onderwerpskeuze... Clickbait tot en met...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

'Bond 25' vindt een regisseur! | Filmtotaal filmnieuws

Prima keuze. Alle vertrouwen erin dat de nieuwe weer wat beter dan Spectre wordt. Die was leuk, maar stelde ook teleur.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Jammer dat Boyle zich hiervoor leent. Had hem liever een keer een musical, komedie of horror zien maken.

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Ik ben vooral blij dat het traditionele scenarioteam Neal Purvis en Robert Wade plaats moeten maken voor John Hodge. De laatste drie films vielen me door het zwakke script toch weer tegen, ondanks Daniel Craig. Als het maar geen haastklus gaat worden.

Arri

• 913 messages
  • 347 votes

maxcomthrilla wrote:

Had hem liever een keer een musical, komedie of horror zien maken.

Slumdog Millionaire, Trainspotting, Sunshine?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

maxcomthrilla wrote:

Jammer dat Boyle zich hiervoor leent. Had hem liever een keer een musical, komedie of horror zien maken.

''Zich hiervoor leent''. Alsof hij aan een low budget horrorfilm mee gaat doen. Hij wordt de regisseur van vermoedelijk na Star Wars de grootste franchise in de wereld. Hele eer. En ook voor Boyle interessant, dit soort titels heeft hij ook nog nooit gemaakt. En je wil hem een musical zien maken, serieus?

skinny_tie

• 1227 messages
  • 3648 votes

Waarom zou Boyle geen musical moeten maken dan? Lijkt mij in ieder geval boeiender dan een James Bond-film en heeft hij net zo goed nog nooit gemaakt. (Tenminste, ik weet niet of er de afgelopen jaren iets aan veranderd is, maar de vorige keer dat ik Slumdog Millionaire zag was het geen musical.)

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

skinny_tie wrote:

Waarom zou Boyle geen musical moeten maken dan? Lijkt mij in ieder geval boeiender dan een James Bond-film...

Volgens vele geruchten wordt de film waar Danny Boyle en Richard Curtis aan werken een musical. Persoonlijk vind ik dat jammer, ik had liever gezien dat Boyle al zijn tijd en energie in de nieuwe Bondfilm zou steken. Musicals interesseren mij op een uitzondering (La La Land) na geen ene zier.

Movie Jim

• 641 messages
  • 359 votes

Nou weet ik niet of dit een gerucht

was,

maar er komt net een vers bericht binnen over

de nieuwe Bond film,

Daniel Craig gaat stoppen en keert niet

terug maakte hij bekend,

de nieuwe Bond is al contractueel vastgelegd

zeggen de studio bazen het wordt: Tom Hardy!

ik ben me kapot geschrokken,

Dit bericht is vanmorgen bekend gemaakt

Dat Daniel Craig toch van gedachten is veranderd!

afgelopen jaar nog zei Daniel Craig

in een interview met Stephen Colbert

heel luidkeels ja ik kom terug!

en nu ineens van gedachte veranderd?

best wel teleurgesteld erin

Daniel Craig is mijn favoriete

James Bond.

Maar goed als dit echt waar is

dan moeten we dat helaas accepteren.

Wie mij niet gelooft

mag het bericht lezen

wat ik gevonden heb

ik heb de link in dit bericht erbij gedaan

James Bond 25 SHOCK: Daniel Craig QUITS – Tom Hardy cast as NEW 007 | Films | Entertainment | Express.co.uk

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

Ja, en jouw veter zit los.

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

check de datum

Movie Jim

• 641 messages
  • 359 votes

Hoi

Ja inderdaad

Sorry ben er ingetuind.

Het is een 1 april grap

Mijn excuses nogmaals

Nu schaam ik me een beetje

Nou kan gebeuren?

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Ik wist niet dat Jan de Hont (75), de nr. 1 gitarist van NL en ooit drager van een Zorro masker, de titelsong van Goldfinger ook gespeeld heeft. Hier de live uitvoering: Goldfinger / Jan de Hont / De Maskers - YouTube

Arri

• 913 messages
  • 347 votes

Grote kans dus dat we een Bond film gaan zien met Anthony Dod Mantle als DP, yes!!

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Shatterhand wordt genoemd als titel.

klik

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

Het hele artikel staat vol fouten en is opgetekend door iemand die er de ballen verstand van heeft.

"Shatterhand" is een titel die onder fans al jaren wordt genoemd en is dus meer wishfull thinking, want dit zou betekenen, dat het "You only live twice" verhaal van Fleming, eindelijk stukken meer trouw aan het boek, zal worden gevolgd.

Blofeld, die zich onder die naam heeft terug getrokken in Japan, nadat hij Bonds geliefde heeft vermoord (dit zou ook de terugkeer van Lea Seydoux als Madeleine Swann betekenen) en daar in een kasteel, met er rond "de tuin des doods" vol giftige planten, door Bond opgespoord en gedood zal worden.

Dus heel dat nieuwsbericht over het Raymond Benson boek slaat nergens op, zal ook nooit gaan gebeuren, zoals ze ook nooit een John Gardner boek hebben verfilmd. Benson schreef over het algemeen nog mindere boeken als Gardner en ook deze is totaal niet te gebruiken als uitgangspunt voor een Bondfilmscript.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Ben benieuwd, want eerder werd al getipt dat de nieuwe Bondschurk een vrouw zou kunnen zijn. Maar een Russische sidekick kan natuurlijk ook.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

Lijkt me sterk, die film zal in 2022 uitkomen in het huidige tempo, Elba is al 50 dan. Moore was zelfs nog jonger en dat in een periode dat om de 1 a 2 jaar wel een film uitkwam en hij was al snel te oud. Elba zal maximaal 3 films kunnen draaien.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Bond-producente: "Het wordt tijd voor een non-blanke James Bond." | Filmtotaal filmnieuws

Dus we kijken niet meer naar de beste Bond of de meest typische Bond, maar naar de huidskleur. Juist, ja.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.