- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- James Bond
James Bond
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Bond werkt niet in dienst van de Britse geheime dienst en het gaat over een drugsbaron. Niet echt Bond.
Toch is er nog genoeg Bond aan, vind ik (Moonraker is nog erger). Daarna werd het wel weer meer ouderwets Bond.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Bond is eigenlijk niet moeilijk te begrijpen: werkt voor de Britse geheime dienst, valt op alle mooie vrouwen, houdt van zijn Martini, draagt altijd een PPK Walther, heeft een goed gevoel voor humor en redt haast elke keer de wereld... 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Sky News heeft net een poll achter de rug. Wie zou voor jou de beste volgende Bond zijn:
Pierce Brosnan 37.30%
Hugh Jackman 12.17%
Colin Farrell 12.86%
Orlando Bloom 20.63%
Jude Law 17.02%
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
On-Ge-Loof-Lijk dat orlando bloom 20.36 procent krijgt, die gast heeft gewoon niets van wat bond zou moeten heben. Voormij part gaat de rol van Bond zeker nog een paar keer naar Brosnan en als hij dan perse moet vervangen worden zou Hugh Jackman de beste keuze zijn.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Jude law en Colin Farrel lijken mij ook niet echt geschikt,ofwel?
FeZ
-
- 460 messages
- 3170 votes
Als ik zou moeten kiezen uit het bovenstaande rijtje, dan zou Hugh Jackman worden. Het liefst Brosnan houden, maar als opvolger Jackman. Alhoewel ik hemna X-Men niet zo goed kan voorstellen in een smoking 
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Heb je Swordfish dan niet gezien? Weet niet meer of hij daar in een smoking loopt maar vond hem wel goed spelen.:)
aegron
-
- 4030 messages
- 1265 votes
clive owen lijkt me inderdaad een goede vervanging! (zeker na de bmw filmpjes!!)
JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes
clive owen lijkt me inderdaad een goede vervanging! (zeker na de bmw filmpjes!!)
Helaas heeft Owen in een interview al een keer gezegd dat hij de rol van 007 absoluut niet wil vertolken.
aegron
-
- 4030 messages
- 1265 votes
ok helaas! maar goed dat kan natuurlijk ook never say never deel 2 worden 
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
Heb Pierce Brosnan sowieso nooit een goede Bond gevonden. Hugh Jackman is zeker niet geschikt, hij ziet er te ruw uit, Colin Farrell heeft de uitstraling van een plank en Jude Law is te soft. Dan heb ik toch Orlando Bloom het liefst, hij heeft stijl en is charmant.
Als ik zelf iemand zou mogen voorstellen dan zou dat Tom Green zijn, hij heeft gevoel voor humor en kan dodelijk zijn. Yup, hij is de ultieme Bond.

jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
T'is dat je er zelf een smillie bij gezet hebt.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Jammer dat Sean Bean al eens de bad guy is geweest anders was hij voor mij de ideale kandidaat geweest. Hugh Jackman is a big no no.
Colin Farrell en Orlando Bloom moeten zich eerst nog maar is verder ontwikkelen dus van het eerder geposte rijtje gaat mijn voorkeur naar Jude Law. Daarbij toegevoegd : ook Jude Law is geen James Bond.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Zouden ze Hugh Grant geen omscholing kunnen geven. Het Britse heeft hij toch al...

jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Heb hem tot nu alleen maar in van die flut romantische komedie's gezien.Zou mischien voor zijn imago wel goed zijn.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Christian Bale is denk ik ook een goede opvolger van Brosnan.
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
Denk dat Christian Bale een geweldige Bond zou kunnen spelen.
Knap, charmant, sluw en dodelijk.
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
Zouden ze Hugh Grant geen omscholing kunnen geven. Het Britse heeft hij toch al...
Kom nou, dan heb ik nog liever Tom Green en dat meen ik.
JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes
Den dat Christian Bale een geweldige Bond zou kunnen spelen.
Knap, charmant, sluw en dodelijk.
Is Bale een Engelsman? Nooit geweten!
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Hugh Grant...Orlando Bloom

Pierce Brosnan

Ik ga maar één keer in de zoveel jaar naar de bioscoop, altijd voor de nieuwste Bondfilm... Maar als er daadwerkelijk een Bondfilm komt met 1 van die 2 boomkippen, dan zal ik er nooit heengaan, en zelfs nooit kijken... 
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Ga jij alleen maar voor James Bond naar de bioscoop?Nooit een andere film.?Zonde!!
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ga jij alleen maar voor James Bond naar de bioscoop?Nooit een andere film.?Zonde!!
Jankende kinderen, irritante jongeren, altijd een groot hoofd voor het bioscoopscherm... Liever niet...
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Jankende kinderen, irritante jongeren, altijd een groot hoofd voor het bioscoopscherm... Liever niet...
Moet je ook niet naar een kinderfilm gaan 
Van de rest heb ik nog geen last gehad.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5066 votes
Allemaal redelijk goed te ontlopen als je bewust bepaalde films op bepaalde tijden mijd. Ik maak het in ieder geval nooit mee, maar ik ga ook niet naar sneaks en niet op zaterdagavond naar grote bioscopen.
En dat grote hoofd voor het beeldscherm heb je alleen in heel beroerde zalen.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Moet je ook niet naar een kinderfilm gaan 

davidov
-
- 3466 messages
- 2164 votes
geinige discussie hier, ook al heb ik echter het idee dat de volgende kandidaat hier niet tussen staat.
Wie het dan wel is? ik heb geen idee....maar als ze 1 ding liever niet doen dan is het al bekende acteurs kiezen....moore had wel al the saint maar die stap naar bond was niet bijster groot en logisch ergens dus.
Brosnan was ook meer een tv acteur....en de andere 3 waren ook nog vrij onbekend....zeker voor de film wereld.
hugh jackman, hugh grant, orlando bloom....die kan je zoiezo wel vergeten....veels te duur en veels te bekend....je koopt dan een gezicht voor een astronomisch bedrag.
Ze pakken liever een jonge nieuwe acteur en bouwen met hem een nieuwe bond, waarna langzaam zn inkomen behoorlijk zal stijgen 
verder is er nog 0,0 bekend van de film naast de standaard dingen (M, Q etc)...titels en verhalen die naar buiten komen etc kan je al helemaal vergeten gezien ze volgens mij nu ongeveer aan het script pas zijn begonnen.