• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.770 votes
Profile

James Bond

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

Film Pegasus wrote:

Ik heb de aanloop naar Lazenby niet meegemaakt, daar zal het net als bij de blondere Craig wel een hetse geweest zijn. En misschien valt een zwarte Bond beter mee dan verwacht. Maar sommige figuren zitten qua uiterlijk nu eenmaal in het geheugen gebakken. En dat hoeft zeker niet TEGEN andere vormen van uiterlijk zijn. Ik zie nog geen blanke Shaft of Blade moet ik bekennen. Maar je weet maar nooit natuurlijk.

He ja, groene smurfen en een blauwe Hulk nee niet zat en ehhhhhhhh een film over "zwarte slaven" verruilen door indianen, Men in black in witte pakken, Jackie Chan gespeeld door een dikke duitser, .............. duhhhhhh wat een geneuzel zeg

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5071 votes

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Weer een ongeluk op set James Bond: Nóg een ongeluk op set James Bond|Film| Telegraaf.nl

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Makers James Bond 'omgekocht' voor Mexico-promotie | Film | de Volkskrant

Of de moderne wolkenkrabbers van de stad duidelijk in beeld kunnen komen en de slechterik in Mexico-Stad geen Mexicaan kan zijn. Die Bond-girl daarentegen, maak daar maar wel een Mexicaanse van. In ruil voor dat soort scriptwijzigingen gaf de Mexicaanse regering de makers van de nieuwe James Bond-film Spectre 20 miljoen dollar aan belastingvoordelen en kortingen.

dionj

• 575 messages
  • 729 votes

Teaser trailer van Spectre over een paar uurtjes online. Volgt 007.com voor een countdown.

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

You're a kite, dancing in a hurricane mister Bond...

Zandkuiken

• 1745 messages
  • 1430 votes

Leuke trailer!

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Score t/m 29.08.2015: http://i61.tinypic.com/2vsgos5.png

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

'Damian Lewis wordt nieuwe James Bond' - AD.nl

Het zou zomaar eens kunnen dat Damian Lewis na Daniel Craig in de huid mag kruipen van James Bond. Een bron verklapt aan Mirror dat de Homeland-ster hoog op het lijstje staat om Craig te vervangen.

Nog even en Bond wordt gespeeld door een boer uit de Achterhoek. Boeren-Bond.

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

Na SPECTRE weten we of 'het verhaal' is afgesloten. Zo niet, dan zal Craig vast ook die laatste film nog draaien en dan het stokje overdragen. In Lewis - een goede Major Winters- zie ik niet zo snel een Bond. Überhaupt, een Amerikaan? En buiten dat is Lewis vrij oud. Moore was even oud bij zijn eerste film, uitgaande van 2018 voor de nieuwe film, en met het huidige tempo van nieuwe Bond-films is Lewis bij zijn eventuele derde film al te oud.

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Bij Spectre:

Vreselijk als het waar is dat Damian Lewis daadwerkelijk de nieuwe 007 wordt.

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

de grunt wrote:

Vreselijk als het waar is dat Damian Lewis daadwerkelijk de nieuwe 007 wordt.

Ik zie dat niet gebeuren. Is daar nu serieuze buzz over?

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Lewis laat in Homeland zien een uitstekend acteur te zijn, maar een nieuwe Bond? Doe maar niet, vooral omdat er betere alternatieven zijn. Denk aan Hardy en zelfs Elba.

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

John Milton wrote:

Ik zie dat niet gebeuren. Is daar nu serieuze buzz over?

Britse media berichten erover dat hij het weleens zou kunnen worden. Als ze deze 'ideale kandidaat' daadwerkelijk naar voren schuiven zijn we mooi in de aap gelogeerd.

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Ik vind Lewis ook een fijn acteur, maar niet direct in die rol. Ben benieuwd, zal nog wel een flinke tijd duren voor ze daar uitsluitsel over geven.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Nog eentje dan, want ik ben bang dat we nu om de haverklap dit soort berichten krijgen:

Hugh Jackman heeft interesse in filmrol James Bond | NU

Spetie

• 38871 messages
  • 8149 votes

Zowel Jackman als Lewis lijken me te oud om een nieuwe Bond te worden.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ik vind Tom Hardy wel een mooie kandidaat voor de nieuwe bond.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Spetie wrote:

Zowel Jackman als Lewis lijken me te oud om een nieuwe Bond te worden.

46 en 44.

Is dat al te oud? Zeg dat er net als nu (2006, 2008, 2012, 2015) onder Craig iedere 3 jaar een nieuwe film komt, dan kunnen er toch nog wel een film of 3 met 1 van hen komen?

Hugh Jackman zou ik wel een enorm toffe optie vinden. Heeft de looks, de charme, de kracht en de kop die bij een 007 passen. Lewis iets minder, maar is wel weer een erg boeiende acteur.

In mijn ogen is Bond ook een wat oudere spion.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Tom Hardy zou mijn voorkeur hebben, anders James McAvoy.

Spetie

• 38871 messages
  • 8149 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

46 en 44.

Is dat al te oud? Zeg dat er net als nu (2006, 2008, 2012, 2015) onder Craig iedere 3 jaar een nieuwe film komt, dan kunnen er toch nog wel een film of 3 met 1 van hen komen?

Hugh Jackman zou ik wel een enorm toffe optie vinden. Heeft de looks, de charme, de kracht en de kop die bij een 007 passen. Lewis iets minder, maar is wel weer een erg boeiende acteur.

In mijn ogen is Bond ook een wat oudere spion.

Het moet inderdaad geen twintiger zijn. In mijn ogen zit hij ergens tussen de 35 en de 50. Bijna elke Bondvertolker was een stukje jonger dan de twee genoemde kandidaten bij hun eerste film. Jackman en Lewis hebben nu nog wel de leeftijd, maar vooral Jackman, (bijna 47) zal al (bijna) 50 zijn bij zijn eventuele eerste film. bovendien heeft hij zijn kans laten lopen. 11 jaar geleden was hij de perfecte kandidaat. maar die gaan ze nu niet meer vragen.

Maar Craig heeft de rol wel wat stoerder gemaakt. Iemand als Hardy zou dat inderdaad ook perfect kunnen. Maar goed, het is toch nog niet zeker dat Craig het voor gezien houdt?

Cinemaniak

• 566 messages
  • 513 votes

mjk87 wrote:

Na SPECTRE weten we of 'het verhaal' is afgesloten. Zo niet, dan zal Craig vast ook die laatste film nog draaien en dan het stokje overdragen. In Lewis - een goede Major Winters- zie ik niet zo snel een Bond. Überhaupt, een Amerikaan? En buiten dat is Lewis vrij oud. Moore was even oud bij zijn eerste film, uitgaande van 2018 voor de nieuwe film, en met het huidige tempo van nieuwe Bond-films is Lewis bij zijn eventuele derde film al te oud.

Damian Lewis is geen Amerikaan hè en met een Bond op leeftijd is niks mis. Het karakter kan wel wat maturiteit hebben in mijn ogen. Toch denk ik dat Hugh Jackman of Tom Hardy beter aansluit op de huidige vertolking van Bond. Als ze dan toch kiezen voor Fassbender, is het er weer meer eentje voor de oude garde.

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

Verrek, dacht echt -zonder twijfel- dat die uit de VS kwam.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Craig blijft 007

Kortom, die blijft nog wel een jaar of 5, 6 James Bond.

Is de hele discussie wie hem moet opvolgen helemaal niet nodig.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

En dan kan de discussie over wie de volgende Bond wordt ook gelijk in de koelkast. Dat wordt gewoon Tom Hardy. Lewis, Jackman en Elba zijn dan tegen de vijftig of over de vijftig dus te oud. Van de andere genoemde acteurs (Cavill bijvoorbeeld) wordt ik niet enthousiast. Hardy is mijn man. Geweldig acteur die de toon gezet door Daniel Craig kan voortzetten. Ben wel blij dat Craig doorgaat. Een mooie Bond.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Of misschien ook niet:
Can you imagine doing another Bond movie?

‘Now? I’d rather break this glass and slash my wrists. No, not at the moment. Not at all. That’s fine. I’m over it at the moment. We’re done. All I want to do is move on.’

You want to move on from Bond for good?

‘I haven’t given it any thought. For at least a year or two, I just don’t want to think about it. I don’t know what the next step is. I’ve no idea. Not because I’m trying to be cagey. Who the fuck knows? At the moment, we’ve done it. I’m not in discussion with anybody about anything. If I did another Bond movie, it would only be for the money.’

Daniel Craig talks ?Spectre? and his advice to future Bonds - timeout.com

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

Bevat de extra's die al eerder op dvd en blu ray stonden (minus de waardeloze, vrij inhoudsloze bonus disc van de vorige box) plus voor het eerst op blu ray de docu Everything or Nothing, maar de box zelf is zeer eenvoudig en simpel uitgebracht, ziet er behoorlijk low budget uit. Zo zitten de schijfjes in drie simpele plastic doosjes, waarbij het -naar het schijnt- lastig is de schijfjes er uit te halen.

De vorige 50th Anniversary box straalde veel meer klasse uit en is wellicht inmiddels een stuk goedkoper te verkrijgen, wanneer je even goed rondkijkt. Schijfjes zijn regio vrij.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.