- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Filmacademie / Filmopleidingen
Filmacademie / Filmopleidingen
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
hoi allemaal,
vraagje? ik heb toelating gedaan bij de hku voor de richting avm. Heeft iemand al bericht gehad? Alvast bedankt
Nee nog niet ook...
gotti
-
- 14075 messages
- 5886 votes
Nee nog niet ook...
Ook toelating gedaan? Met wie had je je gesprek en hoe ging dat?
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Gesprekken zijn nog niet geweest. Zijn in de eerste(of tweede) week van juni. Eerst hoor je nog of je überhaupt bent uitgenodigt, uiterlijk één week voor de gesprekken.
gotti
-
- 14075 messages
- 5886 votes
Ah ok. Dan zit je bij de laatste ronde denk ik (heb al veel zenuwpezen zien zitten, die op gesprek mochten komen, haha).
just-In
-
- 5 messages
- 0 votes
Ik heb ook aanmelding gedaan bij de HKU AVM maar ook nog steeds niks gehoort.
Ik heb gehoord dat het ongeveer 10 werkdagen duurt ,vanaf de deadline 7 mei, voordat je wat hoort. Dat betekend dat we ongeveer morgen of overmorgen bericht zouden moeten krijgen.
Spannend....
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Brief is binnen en ik ben uitgenodigt voor een gesprek
Ben erg opgelucht want begon toch steeds zenuwachtiger en zenuwachtiger te worden, en dat's niet goed als je ook nog examens moet maken 
Ah ok. Dan zit je bij de laatste ronde denk ik (heb al veel zenuwpezen zien zitten, die op gesprek mochten komen, haha).
Is dat niet voor digital video design dan? Volgens mijn zijn alle AVM-gesprekken nu pas..(er stonden er 59 op 't rooster).
gotti
-
- 14075 messages
- 5886 votes
Brief is binnen en ik ben uitgenodigt voor een gesprek
Ben erg opgelucht want begon toch steeds zenuwachtiger en zenuwachtiger te worden, en dat's niet goed als je ook nog examens moet maken 
Veel succes!
Is dat niet voor digital video design dan? Volgens mijn zijn alle AVM-gesprekken nu pas..(er stonden er 59 op 't rooster).[/quote]
Ik meen van niet. Vorig jaar waren er drie gespreksronden, dit jaar twee volgens mij. D'r zullen een stuk of 100 mensen op gesprek mogen komen, heb ik vernomen.
britwitch
-
- 5 messages
- 0 votes
hoi mensen,
bedankt voor de reacties heeft een hoop zenuwen weggenomen. Ook ik ben voor een geprek uitgenodigt. Ik wens iedereen veel succes en misschien tot ziens
just-In
-
- 5 messages
- 0 votes
hoi mensen,
Proficiat... Iedereen die door de eerste ronde heen is.
Ik heb zelf ook een brief gehad en mag ook op gesprek komen 5 Juni. Ik ben behoorlijk opgelucht 
Heeft iemand nog tips voor zo'n toelatings gesprek?
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Hoeveel mensen worden er eigenlijk toegelaten Gotti? En just-in, vond je de handleiding die ze gaven niet uitgebreid genoeg? 
gotti
-
- 14075 messages
- 5886 votes
Hoeveel mensen worden er eigenlijk toegelaten Gotti?
Afgelopen jaar meldden er zich zo'n 450 mensen aan en werden er, naar ik meen (als ik mijn open dag praatje goed heb onthouden, hehe) 38 aangenomen. Dat aantal zal dit jaar ongeveer hetzelfde zijn.
just-In
-
- 5 messages
- 0 votes
Volgens mij is de helft aangenomen dus er zullen ongeveer nog 20 plaatsen over zijn, gedeeld door de 59 aanmeldingen.
Kans 1 op 3 dat je na het gesprek wordt aangenomen.
just-In
-
- 5 messages
- 0 votes
Jaaa aangenomen op AVM !!!!
Gefeliciteerd allemaal.
evertbouwman
-
- 2 messages
- 0 votes
ik sta op de wachtlijst bij AVM, erg zuur ben bang dat ik nu wel voor een andere opleiding moet gaan aangezien de kans erg klein is dat iemand afhaakt !
iig wel mijn atheneum binnen en gefeliciteerd degenen die wel zijn aangenomen!
evertbouwman
-
- 2 messages
- 0 votes
weet iemand van jullie, of de toelatingsopdrachten van volgend jaar weer hetzelfdezijn, ik ga voor me examen naar london en leek me wel leuk om daar dan ´de wijkreportage" te maken?
vriendelijke groet
gotti
-
- 14075 messages
- 5886 votes
De afgelopen drie jaar wel ja. Wellicht volgend jaar ook, maar ga d'r maar niet van uit...
De Knoop
-
- 7 messages
- 66 votes
hoi Gotti,
vraagje? Hebben we veel boeken nodig in het eerste jaar en wanneer krijg je dat te horen?
groetjes britwitch
gotti
-
- 14075 messages
- 5886 votes
Dit krijg je waarschijnlijk te horen enkele weken voor de introductie. Het enige echte verlpichte boek dat je dient aan te schaffen is Film Art: An Intorduction, van Bordwell en Thompson. Verder dien je enkele readers aan te schaffen voor enkele vakken, maar dat hoor je tzt wel. Je krijgt hier overgens nog informatie over thuisgestuurd. Ik kreeg het gelijk met m'n toelatingsbrief, maar als je eerder in het jaar toelating gedaan hebt zal deze nog wel verschijnen...
britwitch
-
- 5 messages
- 0 votes
bedankt voor je snelle reactie.
Ik ben maar een arme sloeber en veel boeken zou hebben betekent dat ik nu al moest gaan sparen
)
groetjes
gotti
-
- 14075 messages
- 5886 votes
Valt erg mee, de prijs van dat boek. Nieuw zal ie zo'n 40 euro kosten, tweede hands heb je 'm meestal al wel voor de helft.
gotti
-
- 14075 messages
- 5886 votes
Korte recensies van de Filmacademie producties van afgelopen jaar. Was graag even naar het festival geweest, maar had helaas geen tijd...
http://www.cinema.nl/cinema/magazines/news/index.jsp?portals=3142294&magazines=5268514&news=35370854
joepvanosch
-
- 4 messages
- 0 votes
Hoi,
Ik heb een tijdje terug aanmelding gedaan voor Regie Fictie op de NFTA. Helaas afgewezen.
Hier staat mijn film:
Ben benieuwd naar jullie reacties. Zowel kritiek als lof is altijd goed o, te horen.
groet, Joep.
joepvanosch
-
- 4 messages
- 0 votes
Nogmaals de link....