• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.862 votes
Profile

Filmacademie / Filmopleidingen

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Site werkt hier niet.

A.S.E.

• 386 messages
  • 1476 votes

Hier de links voor twee filmpjes die ik heb moeten doen voor Sint-Lukas, Brussel. :

Cleaning Lady

(SOLDIER)

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Cleaning Lady vind ik zeer geslaagd. Erg leuk verzonnen en degelijk verzorgd filmpje!

Leonie1

• 52 messages
  • 24 votes

Ja, ik vind dat ook een erg goed filmpje! Ik vind hem wel een beetje kort (en de aftiteling te lang), maar misschien is dat juist omdat het zo prettig 'wegkijkt'. Leuk, die muziek erbij.

joene88

• 32 messages
  • 16 votes

Site werkt niet?? Er komen dagelijks heel veel mensen op die site en hebben alle 4 de filmpjes met succes kunnen bekijken. Graag zou ik een mening horen over mijn materiaal.

gotti

• 14075 messages
  • 5886 votes

Am.y wrote:

Hallo,

Ik zat de site van de Nederlandse Film en Televisie academie te bekijken en tot mijn schrik zag ik dat deze

mensen alleen toelaten die niv4 op mbo niveau hebben gedaan. Zyn er toevallig ook van deze academie's waar je lager in kan stromen dan niveau 4 ?

MBO Fotonica is ook een aardige stap in de goede richting, heb ik me laten vertellen...

gotti

• 14075 messages
  • 5886 votes

joene88 wrote:

Site werkt niet?? Er komen dagelijks heel veel mensen op die site en hebben alle 4 de filmpjes met succes kunnen bekijken. Graag zou ik een mening horen over mijn materiaal.

Werkt hier ook niet...

joene88

• 32 messages
  • 16 votes

Wat krijgen jullie dan te zien als je de site opent? Kun je wel komen bij de link Downloads, of openen de videobestanden niet? Erg vreemd want heel veel mensen hebben deze bestanden al bekeken.

www.jeroenvanhesterenfilms.nl onder DOWNLOADS.

Hij moet het gewoon doen al heel veel mensen hebben het bekeken.

A.S.E.

• 386 messages
  • 1476 votes

Dank u voor de reacties neo en Leonie1 .

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5072 votes

joene88 wrote:

Wat krijgen jullie dan te zien als je de site opent? Kun je wel komen bij de link Downloads, of openen de videobestanden niet? Erg vreemd want heel veel mensen hebben deze bestanden al bekeken.

www.jeroenvanhesterenfilms.nl onder DOWNLOADS.

Hij moet het gewoon doen al heel veel mensen hebben het bekeken.

Je site laadt niet met Firefox, wat nogal wat mensen gebruiken tegenwoordig. In Explorer lukt het wel.

joene88

• 32 messages
  • 16 votes

Owww... Jeetje wat raar dat ie niet met Firefox laadt!! Daar mag ik dan wel is wat aan gaan doen dan!! hahaha nooit geweten! Dankjewel voor je reactie..Heb jij ze wel kunnen bekijken dus? wat vond je ervan?

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5072 votes

Ik heb één scene gezien en daar was ik niet zo van onder de indruk eerlijk gezegd.

joene88

• 32 messages
  • 16 votes

Ok, maar is het dan een grote moeite om ook even te vermelden wat er niet goed aan was, anders heb je niets aan een forum als deze denk ik:S. Wat vond je van de andere scènes...krijg alleen maar goede reacties (van mensen die er verstand van hebben) dus laat even weten wat je van die andere vind en waarom...

Quentin

• 10202 messages
  • 8548 votes

Aardige amateurfilmpjes, zou wel wat aan het geluid doen want het cameragezoem is uitermate storend en nog belangrijker draai aub vanaf een statief of iig stabiel.

joene88

• 32 messages
  • 16 votes

Hey Quentin, T geluid is inderdaad vervelend. Bij de goede versie (AVI) is dit veeel minder expliciet aanwezig (dit bestandstype op de site is nogal slecht, vandaar t geluid en dat het beeld schokkerig is, dit is ook in de AVI versie niet te zien) Bedankt voor je reactie

joene88

• 32 messages
  • 16 votes

Kijk nu inderdaad nog even voor de zekerheid naar de verschillen tussen WMV en AVI en inderdaad toch echt duidelijk verschill Denk dat ik iets verkeerd gedaan heb met renderen ofzo..te weinig fps geselecteerd ofzo..

The Hunter

• 1029 messages
  • 0 votes

Hey Jeroen.

De ruis is inderdaad soms een beetje storend, maar verder heb ik geboeid gekeken naar deze scènes.

Ik ben dan ook benieuwd naar meer.

Komt de gehele film nog een keer online?

by_the_way

• 3792 messages
  • 504 votes

joene88 wrote:

krijg alleen maar goede reacties (van mensen die er verstand van hebben)

joene88

• 32 messages
  • 16 votes

Bedankt voor je compliment. De film komt inderdaad nog in zn totaal online te staan! Dit project is gebaseerd op een waargebeurd (eigen) verhaal en is voor mijzelf erg belangrijk bij de verwerking. Ik wil met deze film mijn eigen verhaal kwijt. Vind het echt leuk om te horen als mensen geboeid naar mijn verfilming kijken. Bedankt!

Gr. Jeroen

Grivenger

• 6 messages
  • 0 votes

joene88 wrote:

Bedankt voor je compliment. De film komt inderdaad nog in zn totaal online te staan! Dit project is gebaseerd op een waargebeurd (eigen) verhaal en is voor mijzelf erg belangrijk bij de verwerking. Ik wil met deze film mijn eigen verhaal kwijt. Vind het echt leuk om te horen als mensen geboeid naar mijn verfilming kijken. Bedankt!

Gr. Jeroen

Nog bedankt voor je eerdere reply. Helaas zit ik ook achter FireFox en ik kan je site ook niet zien. : (.

Weet je misschien wat ze bedoelen met een 'max. 3 werkstukken; (korte) ´filmische´ scenario´s incl. personagelijst'

Het gaat me namelijk om het Personagelijst. Ik neem aan dat ze meer van je personage willen weten dan alleen zijn naam of zoiets. Wat voor soort dingen moet je er allemaal bij vermelden op z'n personage lijst?

Amsteldam

• 57 messages
  • 75 votes

Interessant om te lezen, wat mensen allemaal beweegt om een filmgerichte opleiding te doen. En wat mensen allemaal doormaken aan het einde van de 6e of 5e in het geval van havo haha. Heb het vorig jaar ook allemaal moeten doorstaan, met een verkeerde studiekeuze tot gevolg. Weet nu gelukkig wel wat ik wil volgend jaar, al moet ik zeggen dat filmacademie heel aanlokkelijk klinkt . Ik houd het bij films kijken als hobby. En voor de rest succes mensen die het in de filmwereld gaan proberen, lijkt me niet makkelijk!

joene88

• 32 messages
  • 16 votes

heey Grivenger!

Je bedoelt zeker een karakterdossier. Je moet inderdaad meer weten over je personage's...wat ze beweegt...welke mensvisie ze hebben, wat hun uiteindelijke levensdoel is etc. maar ook dingen als...""Wanneer deze persoon in een benarde situatie zit...dan kijkt hij op zijn mobieltje als uitvlucht...(deze heb ik bijv. in mn karakterdossier voor een personage)...verder kan je m uitbreiden met zoveel als je wilt..Maar belangrijk in een film is "Wat is hun doel...waarom reageert hij op een bepaalde manier, in een bepaalde situatie"...Ik beveel je het boek "Speelfilms maken" van Roemer B. Lievaart aan. Hier leer je heel veel over karakterdossiers etc.

Gr J

Leonie1

• 52 messages
  • 24 votes

Iemand ook al een brief gehad? Ik mag op gesprek!

joene88

• 32 messages
  • 16 votes

Serieus!! Nu al joh!! Das echt gaaf!! Waar heb je jezelf voor ingeschreven?

Leonie1

• 52 messages
  • 24 votes

Ja, heel vroeg inderdaad. Ik ga voor montage.

Webby

• 861 messages
  • 846 votes

Ja, dit jaar ook weer op gesprek... cameraklas. Hopen op meer nu

En Martin Koolhoven komt gezellig meebabbelen tot dan!

joene88

• 32 messages
  • 16 votes

Toemaar;) Ik heb nog geen brief gekregen (regie fictie)..maar in mn infobrief stond ook dat ik VANAF 19maart pas bericht zou krijgen. Of zouden ze de brieven apart versturen..diegene die wel...en daarna diegene die niet door zijn...hoop t niet;)

gotti

• 14075 messages
  • 5886 votes

Succes allemaal!

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Webby wrote:

En Martin Koolhoven komt gezellig meebabbelen

Hoe weet jij dat...?

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

joene88 wrote:

in mn infobrief stond ook dat ik VANAF 19maart pas bericht zou krijgen.

Dit soort data kan per vakrichting verschillen. Elke vakklas heeft zijn eigen commissie.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.