- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Filmacademie / Filmopleidingen
Filmacademie / Filmopleidingen
daphnefilms
-
- 79 messages
- 0 votes
Uuuh... Gewoon hard werken en alles op tijd inleveren. Ook al is het nog niet af maar laat duidelijk je leerproces zien XD. Dat werkt ten minste voor mij.
Ajor
-
- 10 messages
- 0 votes
ddragon1690
-
- 184 messages
- 215 votes
Nou het aanmeldingspakket ligt klaar. First thing I do in the morning! Alles inleveren in Amsterdam! 
ddragon1690
-
- 184 messages
- 215 votes
Alles ingeleverd, nu is het afwachten geblazen. Maar gezien de deadline voorbij is bij deze mijn aanmeldingsvideo 
jorisje
-
- 269 messages
- 3 votes
En nu mogen we wachtennnnn... Ik was net op tijd klaar was weer nachtwerk. Maar ik ben nu best tevreden 
MayaIndie
-
- 5 messages
- 0 votes
Spannend! Net de ontvangstbevestiging binnen! Ik heb toelating gedaan voor productie, wordt best wel zenuwachtig nu hahaha
jorisje
-
- 269 messages
- 3 votes
Dit duurt zo lang
Hoe staat het met jullie zenuwen?
ddragon1690
-
- 184 messages
- 215 votes
Hebben mensen hun aanmeldingswerk online staan?
JustusBAMF
-
- 6 messages
- 0 votes
Hey,
Ik ben nieuw hier op dit forum, maar ik heb al wel regelmatig hier meegelezen. Ik heb dit jaar aanmelding gedaan voor montage. Tenminste.. dat hoop ik. Ik heb namelijk nog geen ontvangstbevestiging gekregen. Heeft iedereen deze al gekregen of ben ik de enige die het nog niet ontvangen heeft?
jorisje
-
- 269 messages
- 3 votes
Als het goed is moet je die via de mail gehad hebben. Een vriendin van me die de cursus doet zegt dat ze al druk aam het beoordelen zijn dus ik zou snel even bellen als ik jou was... Succes
JustusBAMF
-
- 6 messages
- 0 votes
Ah, dat meen je niet. Morgen dus inderdaad even opbellen. Bedankt voor je reactie!
jorisje
-
- 269 messages
- 3 votes
Graag gedaan
Laat even weten of het gelukt is.
JustusBAMF
-
- 6 messages
- 0 votes
Jaa!! Net een e-mail ontvangen dat ze het correct ontvangen hebben! Moest even bellen en een mail sturen, maar gelukkig is alles goed gekomen 
jorisje
-
- 269 messages
- 3 votes
Yesss!!! Door naar de volgende ronde!! Meerdere mensen al bericht? 
ddragon1690
-
- 184 messages
- 215 votes
Gefeliciteerd!! Hopen dat mijn brief ook snel komt 
MayaIndie
-
- 5 messages
- 0 votes
WOEHOEEEE door naar de 2e ronde voor Productie! Ik moet een extra opdracht maken, en 2 gesprekjes. Iemand enig idee wat zo'n opdracht maken inhoudt? Gefeliciteeerd Jorisje trouwens, en iedereen succes met wachten haha!
ddragon1690
-
- 184 messages
- 215 votes
hebben jullie een brief of een mailtje gekregen? want ik hoor wisselende verhalen..
jorisje
-
- 269 messages
- 3 votes
Ik heb een mail gehad. Ik heb nog geen afwijzingen waargenomen. Hoe zit dat bij jou in je open studio groep ddragon1960? Mayaldnie gefeliciteerd!!
ddragon1690
-
- 184 messages
- 215 votes
Vanochtend heeft er 1 persoon een mail gehad dat ze door is voor regie docu. Voor de rest heeft nog niemand bericht gehad van ons.
jorisje
-
- 269 messages
- 3 votes
Hoop dat je hem snel krijgt
Je moet ook vijf films kijken als thuisopdracht dus vanavond de Noordelingen maar even in mijn DVD spelertje. Moet jij nog een opdracht maken Mayalndie?
MayaIndie
-
- 5 messages
- 0 votes
Jorisje, in mijn mail stond dat ik op de academie een opdracht krijg, dus op de toelatingsdag zelf. Jij moet dus 5 films kijken als opdracht?
jorisje
-
- 269 messages
- 3 votes
Ja en heb ook nog een opdracht op de dag zelf. Superspannend maar heb er wel heel veel zin in!!!
Finnianworld
-
- 4 messages
- 0 votes
Hey, Ben nieuw op dit forum
heb me begin maart aangemeld voor de film academie in Amsterdam. ( Montage ) Ik kreeg een mail dat ik het vanaf 25 maart pas te horen krijg en heb nog niks gehoord
Iemand bij wie dat ook zo is?