• 178.060 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.747 votes
Profile

Filmacademie / Filmopleidingen

Uuuh... Gewoon hard werken en alles op tijd inleveren. Ook al is het nog niet af maar laat duidelijk je leerproces zien XD. Dat werkt ten minste voor mij.

Ajor

• 10 messages
  • 0 votes

jorisje wrote:

Ajor Regie fictie. Doe je ook toelating?

Ja, voor scenario

Succes!

rosaaak

• 12 messages
  • 1 votes

Stresssssssss!

ddragon1690

• 184 messages
  • 215 votes

kip

TomHalff

• 86 messages
  • 29 votes

het meest veelzijdige stukje vlees

rosaaak

• 12 messages
  • 1 votes

Ja lekker

ddragon1690

• 184 messages
  • 215 votes

Nou het aanmeldingspakket ligt klaar. First thing I do in the morning! Alles inleveren in Amsterdam!

ddragon1690

• 184 messages
  • 215 votes

Alles ingeleverd, nu is het afwachten geblazen. Maar gezien de deadline voorbij is bij deze mijn aanmeldingsvideo

Korte Film - Oklahoma on Vimeo

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

En nu mogen we wachtennnnn... Ik was net op tijd klaar was weer nachtwerk. Maar ik ben nu best tevreden

MayaIndie

• 5 messages
  • 0 votes

Spannend! Net de ontvangstbevestiging binnen! Ik heb toelating gedaan voor productie, wordt best wel zenuwachtig nu hahaha

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

Dit duurt zo lang Hoe staat het met jullie zenuwen?

ddragon1690

• 184 messages
  • 215 votes

Hebben mensen hun aanmeldingswerk online staan?

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

nee.

JustusBAMF

• 6 messages
  • 0 votes

Hey,

Ik ben nieuw hier op dit forum, maar ik heb al wel regelmatig hier meegelezen. Ik heb dit jaar aanmelding gedaan voor montage. Tenminste.. dat hoop ik. Ik heb namelijk nog geen ontvangstbevestiging gekregen. Heeft iedereen deze al gekregen of ben ik de enige die het nog niet ontvangen heeft?

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

Als het goed is moet je die via de mail gehad hebben. Een vriendin van me die de cursus doet zegt dat ze al druk aam het beoordelen zijn dus ik zou snel even bellen als ik jou was... Succes

JustusBAMF

• 6 messages
  • 0 votes

Ah, dat meen je niet. Morgen dus inderdaad even opbellen. Bedankt voor je reactie!

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

Graag gedaan Laat even weten of het gelukt is.

JustusBAMF

• 6 messages
  • 0 votes

Jaa!! Net een e-mail ontvangen dat ze het correct ontvangen hebben! Moest even bellen en een mail sturen, maar gelukkig is alles goed gekomen

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

Yesss!!! Door naar de volgende ronde!! Meerdere mensen al bericht?

JustusBAMF

• 6 messages
  • 0 votes

Gefeliciteerd!!

ddragon1690

• 184 messages
  • 215 votes

Gefeliciteerd!! Hopen dat mijn brief ook snel komt

MayaIndie

• 5 messages
  • 0 votes

WOEHOEEEE door naar de 2e ronde voor Productie! Ik moet een extra opdracht maken, en 2 gesprekjes. Iemand enig idee wat zo'n opdracht maken inhoudt? Gefeliciteeerd Jorisje trouwens, en iedereen succes met wachten haha!

ddragon1690

• 184 messages
  • 215 votes

hebben jullie een brief of een mailtje gekregen? want ik hoor wisselende verhalen..

ddragon1690

• 184 messages
  • 215 votes

en MayaIndie gefeliciteerd trouwens!

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

Ik heb een mail gehad. Ik heb nog geen afwijzingen waargenomen. Hoe zit dat bij jou in je open studio groep ddragon1960? Mayaldnie gefeliciteerd!!

ddragon1690

• 184 messages
  • 215 votes

Vanochtend heeft er 1 persoon een mail gehad dat ze door is voor regie docu. Voor de rest heeft nog niemand bericht gehad van ons.

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

Hoop dat je hem snel krijgt Je moet ook vijf films kijken als thuisopdracht dus vanavond de Noordelingen maar even in mijn DVD spelertje. Moet jij nog een opdracht maken Mayalndie?

MayaIndie

• 5 messages
  • 0 votes

Jorisje, in mijn mail stond dat ik op de academie een opdracht krijg, dus op de toelatingsdag zelf. Jij moet dus 5 films kijken als opdracht?

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

Ja en heb ook nog een opdracht op de dag zelf. Superspannend maar heb er wel heel veel zin in!!!

Hey, Ben nieuw op dit forum heb me begin maart aangemeld voor de film academie in Amsterdam. ( Montage ) Ik kreeg een mail dat ik het vanaf 25 maart pas te horen krijg en heb nog niks gehoord Iemand bij wie dat ook zo is?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.