• 178.536 movies
  • 12.249 shows
  • 34.035 seasons
  • 647.938 actors
  • 9.380.672 votes
Profile

Het download-discussietopic (GEEN downloadtips!)

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1780 votes

Dat is voor de armen onder ons. Wij willen ook meedoen hoor! Maar moeten gewoon wat langer wachten voor we het origineel kunnen bemachtigen, dus staan we een aantal maanden voor lul met een zelfgemaakt hoesje .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

En daarbij, je hebt zelfgemaakte hoesjes en zelfgemaakte hoesjes. Durf te wedden dat de meeste mijn originele niet van de downloads weten te onderscheiden.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1780 votes

Het is alleen jammer dat je het zelf wel kan onderscheiden en dat je dan toch liever het origineel hebt .

K*D

• 240 messages
  • 653 votes

Ik zou sowieso niet echt trots zijn op een kast vol met gebrande DVD's...

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Elineloves wrote:

Ik denk niet dat iemand slechter is geworden van een bijbaan, maar ik snap het wel. Als ik achteraf terug denk aan mijn bijbaan (bij de HEMA) waar ik 3,90 p/u verdiende.. Zou ik nu inderdaad nooit mijn bed voor uitgekomen zijn.

Inderdaad, al dat gezwoeg in magazijnen voor 4 euro per uur..

Maar ach, het is niet alleen beter voor je portomonnee, ook beter voor je cv en je maatschappelijk bewustzijn.

neo

• 15435 messages
  • 10041 votes

Reeks berichten verwijderd. Naast de downloadtips zelf is het ook niet toegestaan tips te geven over zaken verwant aan het downloaden.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Over het algemeen download ik nooit, maar nu ik al 2 weken plat op mijn bedje lig doe ik het wel. Ik kan op dit moment namelijk niet zomaar naar de winkel om een film te kopen, dus dan maar downloaden. Maar er staat hier geen 1 gedownloade dvd in de kast.

(Nou moet ik zeggen dat het weer afgelopen is met het downloaden, want mijn ouders hebben een videotheek en een hele lading films gebracht vandaag. )

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Ik doe beide. Origineel kopen en downen. Downen vooral voor onbereikbare films. Dus compleet nieuwe of erg oude. Want ik heb geen zin om voor een film uit 1950 een dure uitgave te importeren als het misschien niks is.

IceTigerGhost

• 673 messages
  • 2744 votes

Bij Expendables, The (2010):

cm_punk wrote:

Wat een gezeur.

Waarschijnlijk gewoon te beroerd om een kaartje te betalen, maar je wilt er toch over mee kunnen praten.

Je kan misschien weer over meeloperij beginnen..

startkabels

• 383 messages
  • 0 votes

cm_punk wrote:

(quote)

Wat een gezeur.

Waarschijnlijk gewoon te beroerd om een kaartje te betalen, maar je wilt er toch over mee kunnen praten.

Waarschijnlijk wil ik gewoon super veel films zien en download ik alles en ga ik alleen naar de bioscoop voor goede films.

Wie zeurt hier nou, ik bepaal zelf wel waar ik films kijk..

Ga maar lekker naar stichting BREIN, zielig mannetje.

startkabels

• 383 messages
  • 0 votes

the pope wrote:

Wat een moeilijk gedoe over het geloofwaardigheids gehalte.Daar draait het toch helemaal niet om in deze film!Dit is gewoon de beste actiefilm in jaren!

Het draait inderdaad om de actie, maar dan hoeft de rest nog geen bagger te zijn.

Gelukkig is de actie wel goed anders kwam de film bij mij een stuk lager uit.

dilic

• 33 messages
  • 19 votes

@ startkabels

Ik hoop dat je hebt genoten van de CAM versie hahaha... Wat een manier om een film te verkrachten. Laat me raden... Je hebt zeker ook de camversie van Avatar gezien en die vond je ook maar 3 sterren

startkabels

• 383 messages
  • 0 votes

dilic wrote:

@ startkabels

Ik hoop dat je hebt genoten van de CAM versie hahaha... Wat een manier om een film te verkrachten. Laat me raden... Je hebt zeker ook de camversie van Avatar gezien en die vond je ook maar 3 sterren

Avatar in 720p gekeken. Cam of geen cam maakt geen verschil voor mijn oordeel zoals ik al zei.

Goede films kijk ik niet in cam versie en ja ik wist van te voren al dat ik The Expandables niet goed zou vinden maar een standaard actiefilm.

cm_punk

• 369 messages
  • 1009 votes

startkabels wrote:

(quote)

Avatar in 720p gekeken. Cam of geen cam maakt geen verschil voor mijn oordeel zoals ik al zei.

Goede films kijk ik niet in cam versie en ja ik wist van te voren al dat ik The Expandables niet goed zou vinden maar een standaard actiefilm.

En deze dan toch zo snel gaan kijken, Kuddo's voor jou

startkabels wrote:

(quote)

Waarschijnlijk wil ik gewoon super veel films zien en download ik alles en ga ik alleen naar de bioscoop voor goede films.

Wie zeurt hier nou, ik bepaal zelf wel waar ik films kijk..

Ga maar lekker naar stichting BREIN, zielig mannetje.

Nee, jij bent hier de zielige. Jij wilt super veel zien, maar geen donder voor betalen.

Bij films met veel verwachting ga ik naar de bios. Minder verwachtingen download ik, maar blijken ze daarna toch goed te zijn, haal ik deze origineel op DVD.

startkabels

• 383 messages
  • 0 votes

tukkerstein wrote:

Prima actiefilm van Sylvester Stallone, het resultaat is precies wat hij beloofde: een grove, jaren 80-stijl actiefilm. De film barst van de bekende hoofden, ze hebben allemaal een goede functie binnen de film, en de conversatiescene met Schwarzenegger is episch. Aan het begin valt de actie een beetje tegen - komt pas later op gang - (de eerste actiescène zit weliswaar al aan het begin van de film - maar die is door de donkere omgeving en het schokkerige camerawerk nauwelijks te volgen - missertje) - maar later in de film wordt de actie hard en soms behoorlijk gruwelijk. Echt een lekker filmpje.

4*

Trouwens gezien in Amsterdam Arena gisteren, waarbij de film een half uur later begon omdat een persoon met de politie mee moest - hij wilde alleen de film niet missen. Na wat gebekvecht met andere bioscoopbezoekers en een gesprek met de politie kwam hij uiteindelijk de zaal uit. Was wel een leuk introotje.

Die paar zinnen gebral episch noemen, voel jij je wel helemaal lekker? Ik heb dan vanmiddag ook episch zitten schijten op de plee.

Daarbij zijn de functies helemaal niet wat ze geweest hadden kunnen zijn.

Geef Willis en Li een rol van slechterik, haal Arnold helemaal uit de film en verplaats hem voor Seagall ofzo. Oja en Rourke natuurlijk veel grotere rol moeten hebben.

startkabels

• 383 messages
  • 0 votes

Bij Expendables, The (2010):

cm_punk wrote:

(quote)

Nee, jij bent hier de zielige. Jij wilt super veel zien, maar geen donder voor betalen.

Bij films met veel verwachting ga ik naar de bios. Minder verwachtingen download ik, maar blijken ze daarna toch goed te zijn, haal ik deze origineel op DVD.

Ik wil er wel voor betalen, maar het hoeft niet dus waarom zou ik gaan betalen voor films die ik niet eens goed vind.

Waarom brand je ze niet gewoon op DVD dan? Ik geloof er geen zak van dat als jij een film thuis op je Pc hebt staan die je goed vind, je toch nog even naar de winkel gaat om je waardering te tonen.

Ga toch fietsen schijnheilige boon

cm_punk

• 369 messages
  • 1009 votes

startkabels wrote:

(quote)

Ik wil er wel voor betalen, maar het hoeft niet dus waarom zou ik gaan betalen voor films die ik niet eens goed vind.

Waarom brand je ze niet gewoon op DVD dan? Ik geloof er geen zak van dat als jij een film thuis op je Pc hebt staan die je goed vind, je toch nog even naar de winkel gaat om je waardering te tonen.

Dat hoef jij niet te geloven, zolang ik zelf maar weet dat ik het wel doe.

IceTigerGhost

• 673 messages
  • 2744 votes

cm_punk wrote:

Eagle path zal je toch niet in de bios te zien krijgen...

cm_punk

• 369 messages
  • 1009 votes

IceTigerGhost wrote:

(quote)

Eagle path zal je toch niet in de bios te zien krijgen...

Hoeft ook niet. JCVD films haal ik standaard origineel op. Stuk jeugdsentiment kun je zeggen. Laatste film van Van Damme (zoals je kon lezen) was bij ons ook Sudden Death.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

startkabels wrote:

(quote)

Die paar zinnen gebral episch noemen, voel jij je wel helemaal lekker? Ik heb dan vanmiddag ook episch zitten schijten op de plee.

Verbaasd me niets..... 'You're full of it'.

startkabels

• 383 messages
  • 0 votes

cm_punk wrote:

(quote)

Dat hoef jij niet te geloven, zolang ik zelf maar weet dat ik het wel doe.

Triest hoor dat mensen zich druk gaan maken over mensen die downloaden. Dat doet justitie wel voor je hoor (of niet).

Kun je nog even uitleggen waarom het zielig is dat ik niet betaal voor films?

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

startkabels wrote:

(quote)

Sommige mensen zijn ware liefhebbers en verzamelen graag? Waarderen ook cover-art e.d, misschien?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

startkabels wrote:

(quote)

Triest hoor dat mensen zich druk gaan maken over mensen die downloaden. Dat doet justitie wel voor je hoor (of niet).

Nee hoor, er zijn wel meer mensen met fatsoen. Jij bent gewoon een goedkope dief. De enige die triest is ben jij.

cm_punk

• 369 messages
  • 1009 votes

startkabels wrote:

(quote)

Druk om maken, of mijn mening geven. Dat zijn 2 hele verschillende dingen. Ik slaap er niet minder om als jij er 1 download. Vind het alleen beetje sneu. Zo heb ik ook vaak discussie met een collega. Die download ook zowat alle films. Films die hij helemaal geweldig vind, koopt ie niet eens origineel. Beetje de mensen steunen die je entertainment bieden, is wel op z'n plek. Maar als jij dit als persoonlijke aanval ziet, he, ik slaap ik er niet minder om.

startkabels

• 383 messages
  • 0 votes

Reinbo wrote:

(quote)

Nee hoor, er zijn wel meer mensen met fatsoen. Jij bent gewoon een goedkope dief. De enige die triest is ben jij.

Ik steel niets hoor, downloaden is gewoon legaal en ik baseer me op de meest recente uitspraak van de rechter in NL!!

Oh en en covers etc. kunnen ook gedownload worden. Niemand die naar jouw verzameling zit te kijken zal om een bonnetje vragen hoor. Gewoon downloaden die hap!

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

startkabels wrote:

(quote)

Ik steel niets hoor, downloaden is gewoon legaal en ik baseer me op de meest recente uitspraak van de rechter in NL!!

Gefeliciteerd hoor, je blijft een loser in mijn boek.

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

@ startkabels : Wat een uitspraak ivm downloaden man...

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

startkabels wrote:

Oh en en covers etc. kunnen ook gedownload worden. Niemand die naar jouw verzameling zit te kijken zal om een bonnetje vragen hoor. Gewoon downloaden die hap!

De liefhebber ziet het verschil tussen authenticiteit en goedkoop jatwerk. Geef gewoon toe, je hebt een gebrek aan respect voor de filmwereld.

startkabels

• 383 messages
  • 0 votes

Reinbo wrote:

(quote)

Gefeliciteerd hoor, je blijft een loser in mijn boek.

Ben ik een loser omdat ik films download en thuis kijk? Dat valt me van je tegen.

cm_punk

• 369 messages
  • 1009 votes

startkabels wrote:

Het zal, net als hier, me ook een worst wezen of iemand het bonnetje wil zien of niet. Als je toch je berichten wilt wijzigen, kijk dan ook even naar bovenstaande berichten.

Zoals ik al zei: Mensen die je goede entertainment bieden, mag je ook wel steunen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.