• 178.221 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.385 actors
  • 9.375.163 votes
Profile

Nieuwe projecten

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

NEE!!!!!!!

Hebben ze nu niks van 3 geleerd. De trilogy is af, dus stoppen!

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

De bron vertelde ook dat voor Godfather's Revenge de hele cast van de originele film opnieuw gevonden moet worden, omdat het verhaal zich afspeelt tussen Godfather 1 en 2.
Ligt het aan mij of is dit misschien een beetje lastig?

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

kArIzMa_TuRk wrote:

Schokkend nieuws: Angelina Jolie en Brad Pitt gaan volgend jaar uit elkaar.

Wijs besluit, over het paard getilde excentriek-doenerig poserende trut.

Nieuwe projecten:

Hedy Honigman gaat terug naar Peru om daar een film te maken over obers in louche achteraf café's in Lima.

The Lexx

• 426 messages
  • 3485 votes

Weet niet of dit al gemeld was, maar hier een trailer voor de Simpsons film voor volgend jaar

Link

remorz

• 2497 messages
  • 2742 votes

The Lexx wrote:

Weet niet of dit al gemeld was, maar hier een trailer voor de Simpsons film voor volgend jaar

Link

Ik ben weg van The Simpsons. Geweldige trailer!

Onderhond

• 87595 messages
  • 12846 votes

Kreeg iedereen op het bedrijfje waar ik werk aan het lachen, dus het zit wel goed. Vond hem zelf ook erg fijn, hoewel ik even raar opkeek van de cellshaded 3D, net nadat de film trots aankondigde in "two-dee" te zijn.

Django western van Takashi Miike!?

http://www.aintitcool.com/node/30766

Dan heeft hij nu zo'n beetje wel ieder genre gedaan

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Nerds houden op met wraak nemen.

De herverfilming van 'Revenge of the nerds' is van de baan. Productiemaatschappij Fox Atomic heeft de stekker uit de tienerfilm, die in de zomer had moeten uitkomen, getrokken. Dat meldt het Amerikaanse filmvakblad Variety.

Studiobaas Peter Rice is ontevreden over de opnamen tot dusver. De dagelijkse takes maakten niet de indruk dat 'Revenge of the nerds' een grote film zou worden, wat wel zijn bedoeling was. Na twee weken werk werden de opnamen eerder deze maand al tijdelijk stopgezet. De Emory-universiteit in Atlanta, waar op het terrein werd gefilmd, weigerde verder aan de film mee te werken. De komedie zou te onsmakelijk zijn.

De productie, die zou worden geregisseerd door de 30-jarige Kyle Newman, moest een nieuwe versie worden van een film uit 1984, die drie vervolgen kreeg. Het verhaal gaat over een groep gepeste verschoppelingen op een campus, die terugvechten tegen hun plaaggeesten. (novum & hln.be)

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Nou gelukkig dat het niet doorgaat. De nerds films die er al zijn zijn al erg genoeg.

litjens999

• 532 messages
  • 76 votes

Eddy Murphy weer als Officer Axel Foly in Beverly Hills Cop 4

bron: http://www.radioveronica.nl

by_the_way

• 3792 messages
  • 504 votes

Begin 2007 komt er een film van Dunya & Desie. Lijkt me wel grappig, met Maryam Hassouni Eva van de Wijdeven als Dunya & Desie.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Kevin Spacey maakt pokerfilm.

De Amerikaanse acteur Kevin Spacey werkt aan een film die zich zal afspelen in de pokerzalen van Las Vegas. Hij zal de film produceren en speelt er zelf poker in.

De film draagt de titel '21' en brengt het waargebeurde verhaal van een student van het Massachusetts Institute of Technology (MIT) die zich in het koninkrijk van de pokerwinnaars met hen gaat meten. Hij verslaat de doorwinterde pokeraars dan ook dankzij zijn kennis van het tellen van de kaarten.

Kevin Spacey zou de mentor van de student spelen, terwijl Jim Sturgess de rol van jong pokergenie voor zich neemt. De prent wordt geregisseerd door de Australiër Robert Luketic. (belga/hln)

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Hm.. ik heb nog nooit van dat 'waargebeurde' verhaal gehoord, dat zou wel opmerkelijk zijn als zo iemand de Poker kampioenschappen zou winnen. En de titel '21' doet me meer aan Blackjack denken...

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Opgezwolle maakt albumfilm

Opgezwolle presenteert 17 december in Hedon Zwolle de eerste albumfilm. De film Eigen Wereld is gebaseerd op de teksten van de gelijknamige cd. De hoofdrol is voor acteur Cees Geel. Geel speelt de rol van bejaardenverzorger Gerrit die een groeiende obsessie heeft voor drie demente patiënten. Dit drietal vormde in hun jongere jaren de band Opgezwolle waarvan de muziek van grote invloed op Gerrits jeugd is geweest.

Naast Geel spelen onder meer acteurs Christine van Stralen ( Dunya & Desi), Felix Burleson (Baantjer) en Marjan Berk (Grijpstra & De Gier) een rol. Op de soundtrack van de film staan drie nieuwe nummers: De Jug (2007 remix), Eigen Wereld (Gang-remix) en 80-plussers (exclusieve bonustrack). Bij de film hoort een serie van 3 videoclips, 1 voor elk solonummer van de cd ‘Eigen Wereld’: De Jug, Gekke Gerrit en Elektrostress.

Eerder werd als 'vreemd voorproefje' al een site geopend, uit een zoekactie bleek al snel dat de site op naam van doctorfilm.nl stond. Ook andere viral marketing methoden werden gebruikt, waaronder het altijd populaire Youtube.

Bron: nlhiphop

Ik wel benieuwd hoe professioneel de film gaat worden.

CAPIpsv

• 766 messages
  • 628 votes

er zijn onderhandelingen over een vervolg van de in 1995 film "Heat" met robert de niro en al pacino.

De film zou in 2007 uit gaan komen.

kArIzMa_TuRk

• 3642 messages
  • 0 votes

CAPIpsv wrote:

er zijn onderhandelingen over een vervolg van de in 1995 film "Heat" met robert de niro en al pacino.

De film zou in 2007 uit gaan komen.

Volgens mij is het een Videogame!

trouwens ik hield een discussie hierover,

Discussie.

Quentin

• 10202 messages
  • 8555 votes

De hond Samson uit het kinderprogramma Samson en Gert krijgt de hoofdrol in een film. Het wordt de eerste film rond het populaire Vlaamse kinderprogramma, dat ook in Nederland al jarenlang een succes is. Walter De Donder, die in de reeks de rol van burgemeester speelt, heeft dat woensdag gezegd tegen radiozender Studio Brussel.

De pop Samson verscheen voor het eerst op tv in de kerstvakantie van 1989. Hij moest presentator Gert Verhulst helpen bij het aankondigen. Zijn optreden was zo'n succes dat de hond en zijn baasje sindsdien een eigen programma hebben. Het duo bracht al vele cd's uit, maar een film kwam er nog nooit. Verhulst, de poppenspeler Danny Verbiest en manager Hans Bourlon begonnen daarna amusementsbedrijf Studio 100. Het is het bedrijf achter K3, Kabouter Plop en de Plopsalandparken.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Verbong maakt film over Zarah Leander.

De Nederlandse regisseur Ben Verbong gaat een film maken over de actrice en zangeres Zarah Leander, die tijdens WOII een grote ster was in Duitsland.

Duitsland zocht tijdens WOII een nieuwe diva, nadat Marlene Dietrich en Greta Garbo naar Hollywood waren vertrokken. Leander (1907-1981) probeerde haar ogen te sluiten voor de verderfelijkheden van het nazi-regime.

Uiteindelijk vluchtte de filmster naar haar geboorteland Zweden. Daar werd ze van heulen met de vijand beschuldigd. Leander raakte verslaafd aan alcohol en werd depressief. Het duurde lang voor ze weer op een podium durfde staan.

De Engelstalige Duits-Zweedse coproductie moet begin 2008 af zijn. Voor de rol van Leander wordt een internationale actrice gezocht.

Regisseur Ben Verbong werkt al jaren in Duitsland. Hij maakte films als "Het meisje met het rode haar" en "De kassière". Momenteel werkt hij aan een film over Jacqueline van Maarsen, een hartsvriendin van Anne Frank. (vrtnieuws.net)

(afbeelding)

CAPIpsv

• 766 messages
  • 628 votes

kArIzMa_TuRk wrote:

(quote)
Volgens mij is het een Videogame!

trouwens ik hield een discussie hierover,

Discussie.

Ja, en

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

CAPIpsv wrote:

(quote)

Ja, en

Karizma_turk is gebanned, dus je kan lang op een antwoord wachten. Ik denk dat hij bedoelde dat je de discussie daar voort kon zetten.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

WORDT JOHNNY DEPP FREDDIE MERCURY?

Er zijn besprekingen gaande over een film over het leven van QUEEN-zanger Freddie Mercury. Robert De Niro’s productiemaatschappij Tribeca Productions zou het project willen financieren. Tribeca was ook betrokken bij de Queen musical We Will Rock You, die op diverse plekken op de wereld te zien is geweest.

Volgens Queen gitarist Brian May zijn de gesprekken in een vroege fase. May zegt Johnny Depp een fantastische acteur te vinden en denkt dat Depp een waardig tegenwicht voor Freddie op het scherm zou kunnen vormen, ‘maar meer kan ik er op dit moment nog niet over zeggen.’

Depp heeft al eerder laten blijken een meer dan gemiddelde interesse in popmuziek te hebben. Hij modelleerde zijn hoofdrol in Pirates Of The Caribbean naar Keith Richard (die binnenkort als Depps vader in de piratenreeks zijn opwachting zal maken) en liet in een interview in 2005 weten dat hij in een mogelijke film heel graag de rol zou willen spelen van de onlangs overleden Pink Floyd oprichter Syd Barrett.

(bron www.oor.nl/27-12-2006)

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Hahahaha.

(p.s. als Syd Barrett lijkt me dan nog wel interessant.)

U-96

• 11875 messages
  • 2077 votes

Kunnen ze toch beter die afgrijselijke Borat voor gebruiken?

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Capcom wil meer franchises verfilmen

Capcom wil meer films laten maken op basis van bekende game-franchises. Om dit mogelijk te maken hebben ze Germaine Gioia van THQ ingehuurd om met Hollywood te bemiddelen wat er mogelijk is. Na redelijke successen met de Resident Evil-films (komt nog een film) en met Street Fighter en Onimusha films op komst, wil Gioia ook andere franchises gaan aanbieden.

Capcom heeft namelijk ook nog franchises als Dead Rising, Lost Planet en Devil May Cry in huis. De vraag is of die games wel verfilmd kunnen worden. Dit laat Gioia dus onderzoeken, want de nieuwe films moeten zowel in de VS als in Europa een hit worden.

Capcom is niet de eerste die naar Hollywood kijkt. Sega, Konami en Namco Bandai gingen de ontwikkelaar al voor. Dat komt door het volgende:

"[...]

"As game development became more expensive, it really, clearly became important''. Gioia said that with next-generation gaming development costs reaching peaks of $10 million-$12 million to develop a game for a single platform, Hollywood licenses become important to reach a broad enough audience to have sales of close to a million units at launch.

[...]"

Games ontwikkelen is momenteel erg duur en het is moeilijk de kosten eruit te halen. Door een film te maken promoot je een game voor de massa om zo hopelijk genoeg exemplaren te gaan verkopen. Dat betekent dus dat games en films ongeveer gelijktijdig moeten gaan uitkomen en dat betekent weer deadlines. Capcom garandeert de fans echter dat het geen franchises zal verneuken of afraffelen.

ThaMovieVoter

• 3637 messages
  • 2242 votes

U-96 wrote:

Kunnen ze toch beter die afgrijselijke Borat voor gebruiken?

Idd. Bijna perfecte gelijkenis.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Heel, heel erg benieuwd:

http://www.newsarama.com/movies/Preacher/MSJPreacher.html

Beste graphic novel die ik ooit las.

aegron

• 4030 messages
  • 1267 votes

Wouter wrote:

Heel, heel erg benieuwd:

http://www.newsarama.com/movies/Preacher/MSJPreacher.html

Beste graphic novel die ik ooit las.

Gaat het nu eindelijk door? Ik ben ook zeer benieuwd. Het is niet de beste graphic novel, maar wel een van de allerbeste.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Shyamalan met eigen versie Avatar

Geplaatst op 09-01-2007 om 20:38 door Peter Henderix

M. Night Shyamalan (The Sixth Sense, Lady In The Water) en Paramount plannen een eigen versie van de populaire Nickelodeon-tekenfilm Avatar: The Last Airbender. De regisseur zal de live-action film, waarvan drie delen moeten verschijnen, zelf schrijven, regisseren en produceren.

Avatar: The Last Airbender vertelt over vier naties die elk één van de vier elementen meester zijn, maar nu uit elkaar dreigen te vallen door de vuurnatie die een oorlog is begonnen. De jonge Aang, die alle vier de elementen kan besturen, is de enige die de wereld van de ondergang kan redden.

Opmerkelijk is dat regisseur James Cameron (Titanic) aan een film werkt voor Fox met dezelfde titel. Een woordvoerder van Fox: "We own the movie title Avatar. There won't be another film called Avatar coming from anyplace." Wordt vervolgd.

De tekenfilm serie is wel leuk, maar niet geschikt voor een live action. In de serie zijn veel van die kleine grapjes waar bepaalde gezichtsuitdrukkingen een grote rol in spelen (zie je ook vaak in anime series). Daarnaast is dit ook niet het type film die bij Shyamalan past.

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

Bert1 wrote:

(quote)

De kans is groot dat Al Pacino de hoofdrol (Salvador Dali) op zich neemt.

Dit is iets om naar uit te kijken!

Is nu bevestigd: Link

X__Liesjj

• 329 messages
  • 586 votes

The Ring 3 :S Dat vraagt om een flop, ookal heb het 2e deel niet gezien, die is volgens mij ook niet al te best

http://www.imdb.com/title/tt0498381/

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.