• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.988 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.219 votes
Profile

Nieuwe projecten

The Cube

• 142 messages
  • 0 votes

Kick-Ass 2 in 2012.

Bron: Total Film

http://www.totalfilm.com/ne...

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4894 votes

Hier de (bootleg) trailer voor J.J. Abrams' Super 8. In het ''geheim'' geschoten, met Abrams als schrijver, regisseur en Spielberg als producer. Dit is echter alleen promotiemateriaal, aangezien de ''echte'' opnames nog moeten beginnen. De film moet in de zomer van 2011 uitkomen.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Zeer intressant project, vond J.J. Abrams Star Trek erg leuk. En met Spielberh als producer Komt het wel goed.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Will Smith tekent voor "Men in Black III".

Acteur Will Smith kruipt weer in de huid van agent Jay voor de nieuwe "Men in Black"-film. Het is de derde film in de reeks over geheime agenten die jagen op buitenaardse wezens op aarde.

Smith heeft zijn contract met Columbia Pictures ondertekend. Of Tommy Lee Jones opnieuw zijn partner agent Kay wordt, is niet zeker. Die onderhandelingen lopen nog.

"Men in b

Black 3" zal uitgebracht worden in 3D. Als alles goed gaat komt de film in mei 2012 in de zalen. Dat is tien jaar na de vorige "Men in Black"-film, die dateert van 2002.

(Bron: deredactie.be)

(afbeelding)

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

Het verhaal van de drie musketiers (Alexandre Dumas) krijgt maar liefst twee (!) nieuwe verfilmingen.

Van één daarvan (Warner Bros.) is tot nu toe alleen de regisseur bekend:Doug Liman.

De andere is een 3D project van Paul W.S. Anderson.

Daarvan is het merendeel van de cast al vastgelegd:

Christophe Waltz = Kardinaal Richelieu

Mila Jojovich = Milady De Winter

Mads Mikkelsen = Rochefort

D'Artagnan = Logan Lerman

En de drie musketiers worden vertolkt door: Luke Evans, Ray Stevenson en Matthew McFadyen.

Orlando Bloom werd gevraagd om Buckingham te spelen, maar heeft nog niet toegezegd.

Anderson heeft al laten weten dat het een 'gemoderniseerde' versie van het klassieke verhaal zal worden.

Met zijn reputatie is dat niet verwonderlijk.

De opnames van beide films zouden in het najaar (2010) van start gaan.

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

Méér nieuws over het Disney-Pixar project : John Carter of Mars, inclusief foto's van de sets in Engeland en USA, en interviews met de acteurs is hier te vinden: John Carter of Mars Movie | unofficial fan site - johncartermovie.com

dennis1979

• 468 messages
  • 453 votes

In Film > Nieuws > Sin-Jin Smyth:

Deze actie/horror is nu al bijna twee jaar in productie maar nog steeds is er geen release datum bekend?!

Weten jullie meer dan dat er op IMDB en op de officiële site http://www.sin-jinsmyth.com van de film te vinden is. Op de één of andere manier heeft de film me altijd al getrokken, vraag me niet waarom.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Mortal Kombat

Promo belooft ernstig veel goeds, gevechten moeten nog iets beter maar de potentie is er zeker!

kos

• 46692 messages
  • 8850 votes

Best aardig, maar ik wil wel SubZero en Scorpion er in!!

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Die lijken er als je het filmpje volgt ook gewoon in te zitten.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik vond de vorige films eigenlijk al niet zo slecht dus dit trekt zeker mijn aandacht. Laat ze enkel ook nog eens met een deftig spel afkomen

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Ziet er goed uit! Lekker donker zoals het hoort en al wat afgehakte hoofden. Geen PG crap zo te zien. Ook geen Shao Kahn en dus misschien geen other- en netherworldonzin waar je als schrijver gigantisch mee in de knoop kan komen.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Ergens hoop ik dat er babalities in zitten .

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

Ik neem aan dat Phoenix fatalities bedoelt

Deze promo ziet er in ieder geval goed uit. Duidelijk gedaan door een fan van de games. Het verhaal is natuurlijk ongeloofwaardig (met ze allen meedoen aan een toernooi), maar als de gevechten inderdaad keihard worden zoals in de promo, zie ik er geweldig naar uit. Nu hopen dat er een studio is, die ook iets ziet in dit simpele maar zeer doeltreffende concept.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Babalities zijn er ook . Die waren wel retecool trouwens. Het ziet er inderdaad erg goed uit. Scorpion vs Sub-Zero .

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ach, de tijd van de Babalities Wat was dat, deel II of III? Toen was Mortal Kombat nog awesome. Nieuwe promo stemt me trouwens erg hoopvol, ik hou wel van de richting waar ze nu naar gaan.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ja, ik ook. Erg gritty, visueel ook de moeite. Volgens mij kwamen die in drie, toen de serie nog goed was idd.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Babilities zaten al in deel 2. In deel 3 kwamen er animalities bij, maar die zagen er echt niet uit.

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Promo is gemaakt door Kevin Tancheroen. Wtf? Vreemd. Die gast maakte N'Sync videoclips en deed de choreografie voor de Britney Spearstour. Later maakte hij de Fame remake. En dan nu ineens grove knokpartijen in MK? Dat noem ik nog eens een carrièremove. Zijn filmpje ziet er wel heel tof uit. Ik hoop dat het gegreenlight wordt door WB! Ik herken twee spelers uit het formidabele Blood & Bone die allebei wel een robbetje kunnen vechten (hier Jaxx en Cage). Come over here! Spannend.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat is daar zo gek aan? Genoeg videoclip directors die erg talentvol zijn, videoclips is toch wel een goede basis. Bovendien doet Larnell Stoval de choreografie.

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Ik bedoel de overstap van girlystuff naar bloed en pijn.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

In dat geval wel eens .

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Bollywoodfilm over menselijke kant van Hitler op komst.

De Indiase filmindustrie in Bombay, gekend voor haar 'feel good'-musicalfilms, bereidt zich voor om onbekend en donkerder terrein te verkennen met een film over de laatste dagen van Adolf Hitler. Volgens regisseur Rakesh Ranjan Kumer schetst de film de laatste dagen van de dictator in zijn bunker in Berlijn en de situatie in Duitsland na zijn dood in 1945. Dat vertelde hij deze week aan de Indiase krant 'Mumbai Mirror'.

De titel van de film 'Beste vriend Hitler' verwijst naar twee brieven aan de Führer van Mahatma Gandhi, de vader van de Indiase onafhankelijkheid. De film zal namelijk focussen op de persoonlijkheid van Hitler en op zijn relaties met familie en naasten vlak voor de val van het naziregime.

"Analytische beschrijving"

Het personage van Hitler zal vertolkt worden door Bollywoodveteraan Anupam Kher, die al Gandhi speelde voor een televisiereeks. De voormalige miss India Neha Dhupia zal de rol van Hitlers vrouw Eva Braun op zich nemen.

Producer Anil Sharma omschrijft het project als "een analytische beschrijving van de ideologieën die Hitler aanhing". "We gaan proberen om zijn angsten te tonen, zijn onzekerheden en de druk waarmee hij geconfronteerd werd bij cruciale beslissingen", preciseerde Sharma. (belga/svm/hln.be)

(afbeelding)

Anupam Kher en Neha Dhupia.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Gravity nieuws!

---------

The Latest On Alfonso Cuaron's "Gravity"

Any day there's news on a new Alfonso Cuaron film, it's a grand day. Cuaron is a filmmaker intent on pushing the medium forward while keeping his films grounded in a sense of reality. Cuaron isn't a filmmaker keen on dumbin' it down for mass consumption and we should celebrate and champion any film he makes. Like Gravity.

Gravity penned by Cuaron, Jonas Cuaron (the director's son), Rodrigo Garcia, and Andrew Alexander. It's a space survival tale about a lone survivor's desperate return to Earth to see her daughter. Early on in the project's history, Angelina Jolie was attached to play the woman, but she left the project and Robert Downey Jr became attached as the film went from Universal to Warner Bros.

The fine folks over at The Playlist have discovered a virtual treasure chest of details for Gravity from the FX house, Framestore.

According to Framestore, this project may be their most ambitious since James Cameron's Avatar as the film will be:

60% CG feature animation with the balance being hybrid CG and live action elements.

In addition, since it's space, everything will be set in zero gravity and everything in the frame will be floating.

Perhaps the biggest nugget Framestore let loose from their description of their involvement with Gravity? Cuaron's now trademark tracking shot. If you thought the long takes in Children Of Men were something, apparently the opening twenty minute tracking shot will take it to the next level.

Regarding casting, the Framestore piece mentions Robert Downey Jr's involvement with the film and a recent nugget from Deadline suggested that Downey will work on this project first then leave to work on Sherlock Holmes 2 and eventually come back to wrap everything up. However, Framestore still suggestions the film is about a woman returning to earth, which means Downey could be playing an unspecified supporting role. Could Angelina Jolie be back on the project? A brief check of IMDB Pro seems to suggest that she's available this summer, but maybe Cuaron found another a female lead. Perhaps Charlize Theron, but she's going to be in Mad Max 4/Fury Road. Maybe it's going to be a secret.

Either way, let's get excited that we're one step closer to a new Alfonso Cuaron film and Emmanuel Lubezki will be the cinematographer!

(MovieCultists)

---------

Will Louis Leterrier Direct Insane-Sounding Sci-Fi Thriller 'Gravity'?

Posted on Wednesday, June 16th, 2010 by Russ Fischer

Louis Leterrier

First up, this is not Gravity as in the Alfonso Cuarón 3D sci-fi space thriller that will have an insane opening shot.

No, this is an altogether different film called Gravity. This one has been described as 'The Day After Tomorrow meets Taken,' and Clash of the Titans and The Incredible Hulk director Louis Leterrier is now attached to direct.

Pajiba has the news, explaining that the film is about " a father who has to search for his lost child as the world stops spinning and Earth begins to lose its gravity." This is an in-development situation, so we're not likely to hear anything too firm about it yet, and when we do hear more, in all likelihood the film will have a different title. The project is with Mark Gordon Productions and Universal, with George Nolfi (The Adjustment Bureau) reportedly producing.

But let's go back to that logline, just in case you didn't properly process it the first time. Gravity is about a father who has to search for his lost child as the world stops spinning and Earth begins to lose its gravity.

Think about that for a second. No gravity. Everyone is starting to float %u2014 they all look like they're in the middle of a street encounter with David Blaine. How utterly insane do most people go? And if there's a Taken-like aspect to the plot, how do chases happen when there is no gravity? This movie might be the first true action ballet ever to be made.

Also: what stops the Earth spinning? Superman? The lost child? Does the world gradually slow down, so that gravity lessens by degrees over the course of the film? The logline inspires SO MANY QUESTIONS.

This will pretty much have to be in 3D, won't it? And star Nicolas Cage. Please star Nicolas Cage.

(SlashFilm)

---------

Die eerste klinkt fenomenaal (met name dat gerucht omtrent dat tracking shot), de tweede te stupide voor woorden .

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Oh, en Tom Tykwer gaat samen met de Wachowski's Cloud Atlas verfilmen. Boek ken ik niet, maar wat ik ervan lees zou het een soort The Fountain in het kwadraat worden.

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

Clash of the titans deel 2.

Warner Brothers heeft aan David Leslie en Dan Mazeau opdracht gegeven een script te schrijven voor de nieuwe film.

Sam Worthington wil weer meedoen, met lang haar deze keer.

Er wordt nog naar een andere regisseur gezocht.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4894 votes

Brix wrote:

Sam Worthington wil weer meedoen, met lang haar deze keer.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Phoenix wrote:

Oh, en Tom Tykwer gaat samen met de Wachowski's Cloud Atlas verfilmen. Boek ken ik niet, maar wat ik ervan lees zou het een soort The Fountain in het kwadraat worden.

Haha, Tom Tykwer + de Wachowski's + Cloud Atlas. Een project wat nú al over de top is.

(Stiekem blijf ik natuurlijk wel benieuwd.)

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Daniel Radcliffe speelt hoofdrol in remake 'All Quiet on the Western Front'.

Daniel Radcliffe gaat de hoofdrol spelen in een remake van de klassieke oorlogsfilm 'All Quiet on the Western Front'. De 20-jarige acteur speelt de Duitse soldaat Paul Baumer in de derde verfilming van het boek uit 1929.

Radcliffe speelde al eerder een soldaat uit de Eerste Wereldoorlog. In 2007 speelde hij Jack in de tv-film 'My Boy Jack', met Kim Cattrall als tegenspeelster.

Recent blikte Radcliffe de laatste scènes in van de laatste 'Harry Potter'-films. Momenteel staat hij op de set van 'The Journey is the Destination', een biopic rond fotojournalist Dan Eldon. (bang/hln.be)

(afbeelding)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.