- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: mooiste avatar #2
Knock-out: mooiste avatar #2
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Battle 5:
Onderhond
![]()
vs
Jawaddedadde
![]()
1-0, Onderhond
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
2-2 J
Ik zag liever de rode oogjes
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Verloren van een stropdas....
Jammer dat je niet door bent, vond jou beertje(?) met popcorn erg leuk en zoals möök al zei erg origineel. Die van MovieMind vind ik daar integen ook heel mooi, en werkt ook heel goed als avatar. Bijna onmogelijk om voor mij tussen te kiezen. Het beertje had me waarschijnlijk op het laatst nog overgehaald jou een stem te geven (no hard feelings against you MovieMind), ben blij dat ik deze battle heb gemist. Je blijft toch nog wel lekker meestemmen? 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
beertje? dat ís Flat Eric himself. Leuk, maar ik vind popcorn vies.
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Aha, dat wist ik niet Mochizuki Rokuro (ben niet bekend met Flat Eric, dus ik dacht dat Flat Eric (als gebruiker) gewoon in het echt Eric heette en zichzelf als user hier Flat Eric noemde). 
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
Inderdaad. Dé Flat Eric. Legendarisch in de 90's vanwege zijn Levi's commercials.
Dying Rose
-
- 1315 messages
- 3421 votes
We gaan hem missen die avatar, blijf nog wat stemmen Flat Eric, dan zien we hem nog terug. 
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
Vreemd genoeg is Flat Eric in dezelfde afbeelding hier geel.
Ik herkende hem ook niet trouwens. Terwijl ik Mr Oizo wel ken.
Mr oizo, franse DJ, heeft de pop inderdaad ook gebruikt. En gebruikt hem nog steeds voor projecten. Google maar eens op Flat Eric en Pharell.
Flat Eric is overigens ontworpen door de makers van The Muppets, Henson studios.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Verloren van een stropdas....
....en terecht