• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.894 actors
  • 9.370.287 votes
Profile

Knock-out: mooiste avatar #2

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Muah, een storm in een glas water over een paar pauzes tussen de rondes door. Denk dat iedereen (wat hun mening over die pauzetjes ook was) veel respect heeft voor de organisatoren.

Onderhond is een prima winnaar, en ook een herkenbare avatar natuurlijk, wat ook wel fijn is. Fijn ook om te weten dat ik door de winnaar uitgeschakeld ben, dat verlicht de pijn

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

jordandejong wrote:

Onderhond is een prima winnaar, en ook een herkenbare avatar natuurlijk, wat ook wel fijn is. Fijn ook om te weten dat ik door de winnaar uitgeschakeld ben, dat verlicht de pijn

Insgelijks.

ZZ TOP

• 507 messages
  • 2186 votes

Gefeliciteerd Onderhond!

Bedankt voor de top organisatie!

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Gefeliciteerd Onderhond.

Je hebt je dus weer helemaal voor niks druk gemaakt.

En ook de organisatie bedankt!

alexander038

• 957 messages
  • 1295 votes

Bedankt alexspyforever, Kondoro0614, Hollywood007, Flat Eric, MovieMind, feenah en alle andere medewerkers!

%%%%%%

• 2543 messages
  • 1234 votes

Proficiat met de winst Onderhond !

En uiteraard erg bedank voor de goede organisatie die ten grondslag lag aan de prima verlopen battles !

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1725 votes

Beetje teleurgesteld dat ik er al in de eerste ronde uitlag... . Heb ik dan zo een lelijke profielfoto?

Finisterra

• 15532 messages
  • 4688 votes

Feli Onderhond!

Werd tijd dat die avatar met de indringende ogen eens won.

Dank voor de organisatie! Blijft een erg leuke KO. En ach, met mijn vorige avatar lag ik er nog sneller uit de eerste keer om daarna 2 finales en 1 halve finale te halen. Ik geef nog niet op met deze.

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

Ik had bij Ebenezer Scrooge reeds gewonnen

Je bedankte een beetje te vroeg, alexander038 gaf pas de doorslag.

Gefeliciteerd!

feenah

• 352 messages
  • 1445 votes

Ik heb mij de voorbije dagen geweldig geamuseerd. Fantastisch gedaan!

Mijn oprechte felicitaties aan de organisatoren en dito felicitaties aan de winnaar.

Ook geweldig waren de obligatoire discussies; dat kleurt het gegeven wel.

Ik heb door deze wedstrijd het forum ontdekt.

En ik dacht dat het leven enkel uit films bestond.

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

Deze knock out is de grootste en meest chaotische van alle knock out's en vraagt daarom ook veel vrije tijd en inzet van de organisators.

Knap gedaan en bedankt voor de organisatie.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3122 votes

Mooie winnaar, werd ook eens een keer tijd dat de avatar van Onderhond eens ging winnen. Dank aan de organisatie.

Prinz

• 1085 messages
  • 4221 votes

Er dus uiteindelijk uitgegaan in ronde 3 tegen de winnaar, niet slecht.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

MovieMind wrote:

(quote)

Gefeliciteerd!

Eigenlijk had de KO na 24 u moeten eindigen maar blijkbaar had Holly die 50 punten regel van een vorige KO overgenomen.

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

Opnieuw!!

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

MovieMind wrote:

Opnieuw!!

Neen, bedankt hoor, dan zoeken ze maar andere zotten om het te doen

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

MovieMind wrote:

(quote)

Gefeliciteerd!

Nee hoor, mathematisch zeker omdat elke stem minstens 1 punt oplevert en ik meer dan 4 punten voorop stond. Beetje als kampioen worden 2 speeldagen voor het einde van de competitie

Verder hoeft de organisatie niet geprikkeld te reageren. Organisatie was prima, alleen een beetje gek dat er op een eenvoudige vraag geen eenvoudig antwoord kwam.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Wow! Ben je even een dagje aan het werk, is het spel al voorbij. Ik dacht nog: we hebben toch 24 uur voor de finale...

Hoe dan ook, mooi georganiseerd en Onderhond gefeliciteerd!

Ietwat teleurstellende finale, maar het waren leuke dagen!

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

Nee hoor, mathematisch zeker omdat elke stem minstens 1 punt oplevert en ik meer dan 4 punten voorop stond. Beetje als kampioen worden 2 speeldagen voor het einde van de competitie

Je hebt gelijk..

Verdorie, tweede keer vandaag dat ik het niet goed gezien heb.

En erger nog, dat jij me beide keren verbeterd, dat moet maar eens ophouden nu.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Onderhond wrote:

alleen een beetje gek dat er op een eenvoudige vraag geen eenvoudig antwoord kwam.

Bij andere KO's hebben we ons ook altijd neergelegd met wat de organisatie besliste. Wilde ze even op adem komen om welke reden dan ook, dan legden we daar ons ook bij neer. Ik ben trouwens aan je verzuchtingen tegemoet gekomen door Holly de halve finales en finale te laten organiseren (terwijl ze nog nooit met een randomizer had gewerkt). Hopelijk is dit voldoende als uitleg.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

MovieMind wrote:

(quote)
Je hebt gelijk..

Verdorie, tweede keer vandaag dat ik het niet goed gezien heb.

En erger nog, dat jij me beide keren verbeterd, dat moet maar eens ophouden nu.

Met 2-1-0 als puntentelling zou je dit kunnen tegengaan, mss een leuk experiment voor volgende keer

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Hemel, nu al afgelopen? Terechte winnaar, niet per se de mooiste, wel een herkenbare en inmiddels iconisch op dit forum.

En organisatie: goed gedaan en dank

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

alexspyforever wrote:

(quote)

Bij andere KO's hebben we ons ook altijd neergelegd met wat de organisatie besliste. Wilde ze even op adem komen om welke reden dan ook, dan legden we daar ons ook bij neer. Ik ben trouwens aan je verzuchtingen tegemoet gekomen door Holly de halve finales en finale te laten organiseren (terwijl ze nog nooit met een randomizer had gewerkt). Hopelijk is dit voldoende als uitleg.

Mijn vraag was waarom er pauzes waren, want ik kon zelf been zinnige reden verzinnen.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Mijn vraag was waarom er pauzes waren, want ik kon zelf been zinnige reden verzinnen.

Dat zei ik toch al even op adem komen. Om 21:00 uur s' avonds had niemand meer zin om battles op te stellen en niemand bood zich aan. Als dat geen zinnige reden is voor jou, tja dan verschillen we gewoon van mening. En verder ga ik er nog ook niet meer over uitweiden.

Maarten0402

• 802 messages
  • 533 votes

Aan de organisatie nog een bedankje voor deze KO en mij toevoegen. Ben zelf nog redelijk ver gekomen vind ik zelf.

Ik vond het leuk om het te volgen (wanneer ik kon). Ik zag dat het afgelopen weekend begon en probeerde al mee te doen, maar had het echt te druk met dingen regelen, mensen die langskwamen (was jarig geweest) etc. Wel een top weekend gehad

Groeten en tot de volgende KO!

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Apollinisch wrote:

Ik zie trouwens dat Onderhond weer z'n oude avatar gebruikt. De tijd is er rijp voor, laat dat icoon van een avatar nu eindelijk eens zegevieren!

Mooi dat jullie hebben geluisterd.

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Ik denk dat Onderhond toch wel boft dat Halve Tamme zich heeft teruggetrokken, want Tamme's avatar behoort absoluut tot de mooiste. Bij een eindstrijd tussen die twee had ik het nog wel eens willen zien wie als sterkste uit de eindstrijd zou komen.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Haaihond vs Onderhond? Dat zou normaal gezien 1-50 zijn geworden.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Sowieso dat het nek aan nek zou worden naar goed.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Apollinisch wrote:

Haaihond vs Onderhond? Dat zou normaal gezien 1-50 zijn geworden.

Eigenlijk zou ik er niet op moeten ingaan, maar als je toch zo nodig mijn goede maat hier belachelijk moet maken. Eigenlijk jammer want de hele KO lang had je geen vervelende opmerkingen gemaakt.

Die van Tamme is tenminste nog een hond, de andere verre van...

Dus kan ik zeggen dat het Sharky tegen Darth Vader met rode ogen is

En je wiskunde is belabberd aangezien iedereen punten moest krijgen dus 1-50 had nooit gekund en ik heb zeker niet alle 3-punters naar OH zien gaan hier.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.