• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.274 votes
Profile

Knock-out: mooiste avatar #2

Sanderkeuh

• 582 messages
  • 2953 votes

Beetje verrast met de vermelding maar lijkt me leuk.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3122 votes

Leuk

jippie2010

• 2612 messages
  • 8082 votes

Dank voor de selectie Kondoro0614, lijkt me leuk om mee te doen

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Oud-winnaars The One Ring, Goldenskull, The Blueberry en uiteraard ikzelf worden niet eens meer geselecteerd, the times they are a-changin'.

Ik zie trouwens dat Onderhond weer z'n oude avatar gebruikt. De tijd is er rijp voor, laat dat icoon van een avatar nu eindelijk eens zegevieren!

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Apollinisch wrote:

Oud-winnaars The One Ring, Goldenskull, The Blueberry en uiteraard ikzelf worden niet eens meer geselecteerd, the times they are a-changin'.

Ik zie trouwens dat Onderhond weer z'n oude avatar gebruikt. De tijd is er rijp voor, laat dat icoon van een avatar nu eindelijk eens zegevieren!

Ik wil jullie wel toevoegen.

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Apollinisch wrote:

Zonder meer de mooiste Avatar, gevolgd door die Sharky avatar van Halve Tamme.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Even nog een update van de regels betreffende de nominaties van users:

- users nog niet in de lijst mogen zichzelf of andere users die nog niet in de lijst staan nomineren

- het criterium voor selecteren is dat de user een avatar heeft en dat hij/zij de laatste 2 maanden activiteit heeft getoond op MovieMeter

Sanderkeuh je bent een actieve stemmer bij een van de KO's dus logisch dat je erin zit vonden wij

Vanavond probeer ik nog wat users toe te voegen.

(verwijderd)

• 1480 messages
  • 0 votes

Mijn avatar is in ieder geval geüpdate.

Lijkt een wat vage en kinderachtige misschien, maar eigenlijk is het pure horror. Denk niet dat iemand enig idee heeft, die het raadt verdient in ieder geval een sticker.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Pokémon

(verwijderd)

• 1480 messages
  • 0 votes

Metalfist wrote:

Pokémon

whaaaaaaaaaat.

Zieke aflevering was dat, vond ik als klein kind echt eng, die poppen. Dat i.c.m. met het jeugdsentiment vond ik hem wel toepasselijk.

Maar denk niet dat dit hem wordt hoor, wil er echt ééntje waar ik een lange tijd mee vooruit kan, en aangezien mijn Photoshop is verlopen is dit gewoon even om te testen. Doe Ari Gold maar weer voorlopig.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Je bent niet de enige nineties knul op de site

(verwijderd)

• 1480 messages
  • 0 votes

Zeker niet, maar het was nou niet Ash, Brock of Misty op de afbeelding dus dacht dat hij moeilijk te raden was. Of heb je puur geraden op de soort character in plaats van de character zelf?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik recentelijk nog wat episodes van de reeks heb gezien

Prinz

• 1085 messages
  • 4221 votes

Bedankt voor de nominatie. Ben na die tijd nog steeds verliefd op mijn avatar.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Prinz wrote:

Bedankt voor de nominatie. Ben na die tijd nog steeds verliefd op mijn avatar.

Je bent niet verplicht om je avatar te wijzigen hier naar een bepaald genre zoals bij de Horror KO. Dus moet ik dit zien als een ja of nee?

Net zoals Metalfist met jullie pokemon verhaal , doe je mee of niet? Dan is dat even duidelijk .

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Zet mij maar op de lijst.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Aah ja, ik doe wel mee

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

jordandejong, gedaan, leuk dat je mee doet! Oke Metalfist, leuk !

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Ook:

Apollinisch, The One Ring, Goldenskull en Naomi Watts toegevoegd. Laat ons maar weten of jullie mee willen doen, wanneer wij niks horen gaan de avatar's gewoon de battles in. Dit is overigens bij iedereen zo,

als je echt niet mee wilt doen, dan kun je dit melden bij een organisator (algemeen)!

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

Deze KO zou op zich toch ook gelijktijdig met de horrorKO kunnen beginnen?

Ik zit dan toch al in een stem-modus...

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Flat Eric wrote:

Deze KO zou op zich toch ook gelijktijdig met de horrorKO kunnen beginnen?

Ik zit dan toch al in een stem-modus...

Dat is niet leuk en onhandig voor deelnemers die aan beiden mee wil doen. Lijkt mij?

Miszmi

• 3240 messages
  • 598 votes

Hoe zit het met de regel dat degene maximaal 2 maanden geleden voor laatst actief moet zijn geweest? Dacht dat ergens te lezen? The Blueberry is in juli voor het laatst online geweest. Even voor de duidelijkheid, voor als ik een toffe avatar wil aandragen

Inderdaad niet tegelijk beginnen, dan doe ik sowieso niet met deze mee. Dit wordt niet mijn vaste avatar.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Miszmi wrote:

Hoe zit het met de regel dat degene maximaal 2 maanden geleden voor laatst actief moet zijn geweest? Dacht dat ergens te lezen? The Blueberry is in juli voor het laatst online geweest. Even voor de duidelijkheid, voor als ik een toffe avatar wil aandragen

Inderdaad niet tegelijk beginnen, dan doe ik sowieso niet met deze mee. Dit wordt niet mijn vaste avatar.

Daar ga ik even achteraan. Deze regel is bedacht zodat er niet honderden mensen toegevoegd worden die bijvoorbeeld een jaar niet online zij. geweest. Dat maakt het, denken we, ietsjes leuker.

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

Kondoro wrote:

Dat is niet leuk en onhandig voor deelnemers die aan beiden mee wil doen. Lijkt mij?

Oja, je hebt gelijk. Dat was ik even vergeten!

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Voor alle duidelijkheid ik ben druk bezig met de KO's aan het gaan voor namen en dan komen er toch een boel nieuwe deelnemers/nominaties bij. Mensen die al in de lijst staan hoeven dus niet expliciet meer aan te geven dat ze mee willen doen, tenzij je NIET wil meedoen.

Ik plaats morgen samen met die nieuwe nominaties ook nog eens de regels van het spel en het nomineren. Wat de zeer attente Miszmi zegt over nomineren klopt, liefst geen mensen aanbrengen die al meer dan 2 maanden inactief zijn dus jammer voor de winnaar van vorig jaar. Misschien had hij zelf nog niet eens door dat hij gewonnen had, hij plaatste ook amper berichten.

Ebenezer Scrooge

• 2150 messages
  • 3092 votes

Ik wil ook graag meedoen.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Ebenezer Scrooge wrote:

Ik wil ook graag meedoen.

Ik heb je toegevoegd, leuk dat je meedoet!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik doe ook mee!

bryandejong

• 12 messages
  • 812 votes

Sign me up Scotty!

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

bryandejong wrote:

Sign me up Scotty!

Okay!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.