• 177.917 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.277 votes
Profile

Knock-out: mooiste avatar #2

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Mijn winnaar is het niet, maar ik waardeer de tekenstijl. Doet denken aan True Detective.

Miszmi

• 3240 messages
  • 598 votes

bjerik76

• 2356 messages
  • 1804 votes

spannend !!

tattoobob

• 8198 messages
  • 2562 votes

bjerik76 wrote:

spannend !!

Wat?

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Dit jaar weer eentje?

nakada

• 2203 messages
  • 1666 votes

Ja graag, maar dan ga ik wel even een andere avatar zoeken.

Richard_Voorhees

• 2311 messages
  • 2135 votes

Ik doe dit jaar ook wel mee, heb net voor het eerst sinds mijn inschrijving mijn avatar gewijzigd.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Algemene Avatar KO 2016!

LET OP! Dit is alleen nog maar de aankondiging en aanmelding, de battles worden na de horror avatar KO gemaakt!

Bij deze de hoofd-aankondiging van de Algemene Avatar KO van het jaar 2016. Ik was zelf vorig jaar ook aanwezig bij de KO en sinds die tijd ben ik blijven rond hangen op het forum, ik had erg veel zin om dit jaar weer een Avatar KO te doen en hier is de aankondiging!

Lijst met door ons geselecteerde (eventuele) deelnemers:

606

Ajax&Filmfreak

Ajax&Litmanen1

alexspyforever

arno74

Bacon

Badalamenti

Baggerman

BBarbie

Boeikens

chevy93

danuz

donnie darko

Dragon

DVD-T

Dying Rose

Edie

Elineloves

eRCee

Erwinner

Filmkriebel

Film Pegasus

Finisterra

Flat Eric

Gang_Star

Gh8st

Graaf Machine

HALVE TAMME.

Hollywood007

horizons

housemoviewatch

ibendb

jeroentjuhhhhh

jippie2010

John Barry

John Lee Hooker

jordandejong

kimberlyVD

Kondoro0614

kos

leatherhead

Mac Hammer Fan

MatthijsGr00t

McSavah

MDRAIJER

Mekol

Metalfist

mikey

Miszmi

mjk87

MovieMind

nakada

narva77

Onderhond

Prinz

Raffael77

Rataplan.

Redlop

Richard_Voorhees

Rodajc

Roger Thornhill

Sanderkeuh

ScarFish

schram101

scorsese

sean-penn

starbright boy

stfuympos

stinissen

tattoobob

Teejey

Teunnis

Thorongil

tommykonijn

TornadoEF5

VincentL

Warp

wibro

Zwolle84

De door ons geselecteerde deelnemers worden van harte uitgenodigd mee te doen aan de KO. Gebruikers die niet in de lijst staan maar, wel mee willen doen kunnen zich altijd hieronder aanmelden! Ook kunnen geselecteerde gebruikers altijd mensen vragen om te komen.

De KO gepland NA de Horror Avatar KO. De Film >> Filmgames >> Horror Avatar Knock-Out bevat niet een te al grote lijst met deelnemers dus daarom zie ik dit persoonlijk als een heerlijk voorgerecht. Dus voor de eventuele vele stemmers onder ons, kunnen daar alvast te recht om in de stemming te komen.

Hou dit bericht in de gaten, dit is een aankondiging bericht! Wij hopen deze KO te kunnen starten in het weekend van 6 en 7 februari. Wanneer dit niet gaat lukken o.i.d. dan melden we dit. We zorgen er in ieder geval voor dat jullie sowieso nog even de tijd hebben om, als je mee wilt doen, je rustig een avatar opnieuw kan kiezen (voor de mensen van de horror KO) en je klaar kan maken.

Regels tot zover;

Regels:

- Je moet een avatar hebben. Of dat nou van jezelf is of niet, maakt niet uit.

- Je mag je avatar niet wijzigen zolang je nog in de afvalrace zit. Anders word je direct gediskwalificeerd.

- Op de avatar stemmen, niet op de gebruiker.

- Als jouw avatar aan de beurt is mag je niet stemmen.

- Je mag maar één keer per battle stemmen.

- Als het druk is ook erbij vermelden voor wie je stemt

- Een battle duurt maximaal 24 uur vanaf dat de battle is geplaatst ongeacht de tussenstand, is de tussenstand gelijk dan gaat de avatar door die de laatste stem kreeg

- Iedereen mag battles plaatsen

Waarom zo vroeg al aangekondigd? Zo kunnen we alles goed en op tijd regelen en moet het niet snel, snel na de horror avatar KO. Ook is er zo een wat beter overzicht en hebben leden die toch mee willen doen maar niet in de lijst staan meer tijd dit te ontdekken!

Met vriendelijke groet en tot zo, en bij deze uw organisatoren; alexspyforever, HALVE TAMME. en Kondoro0614

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ik moet nog aan de horror knock out beginnen. Dus dat wordt lastig.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

606 wrote:

Ik moet nog aan de horror knock out beginnen. Dus dat wordt lastig.

Zoals verteld. Deze KO vind plaats NA de horror KO. We proberen we genoeg tijd tussen te houden, als het te kort bij is met de horror ko en de 6 & 7 feb. dan verplaatsen we de datum, dit zullen we netjes melden.

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

Ja hier doet Flat Eric zeker mee.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Oké, bedankt

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Kondoro0614

Ik doe mee maar dan wel met de Russische Beer avatar. De coyote avatar gebruik ik alleen bij de horror avatar K.O. die hieraan dus vooraf gaat.

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1725 votes

wibro wrote:

Ik doe meer maar dan wel met de Russische Beer avatar. De coyote avatar gebruik ik alleen bij de horror avatar K.O.

De russische beer is wat anders hoor naar mijn weten

Ik associeer het met een horrorwinter

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

wibro, we zorgen er voor dat de deelnemers van de Horror avatar KO rustig de tijd hebben om eventjes de avatar te veranderen, mochten ze hier aan mee willen doen! .

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Ja hoor, prima, ik doe mee !

Warp

• 963 messages
  • 3044 votes

Lijkt me tof!

horizons

• 5687 messages
  • 2402 votes

Tot wanneer mag ik wijzigen?

Miszmi

• 3240 messages
  • 598 votes

Ik wil best meedoen, denk ik, maar volgend weekend ga je écht niet redden hoor. Horror start dit weekend pas, waarschijnlijk zondag, die KO is toch niet binnen een week al klaar? Of verkijk ik mij daar nu gigantisch op? Ik wil wel een beetje de tijd hebben om mijn avatar nog aan te passen, want deze (of een andere) ga ik alleen gebruiken voor de horror KO.

(verwijderd)

• 1480 messages
  • 0 votes

Leuk dat ik geselecteerd ben hoor, maar ik zie van allerlei dingen voorbij komen die ik niet snap? Wat is precies de bedoeling? Ga niet alle 320 pagina's afzoeken voor de omschrijving...

Was trouwens ook nog van plan mijn avatar te wijzigen aangezien de huidige niet echt persoonlijk is. Of ben ik geselecteerd op mijn huidige avatar?

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Miszmi wrote:

Ik wil best meedoen, denk ik, maar volgend weekend ga je écht niet redden hoor. Horror start dit weekend pas, waarschijnlijk zondag, die KO is toch niet binnen een week al klaar? Of verkijk ik mij daar nu gigantisch op? Ik wil wel een beetje de tijd hebben om mijn avatar nog aan te passen, want deze (of een andere) ga ik alleen gebruiken voor de horror KO.

Niet dat de horror KO op een week gedaan MOET zijn maar ik ga voor 64 deelnemers gezien het niet echt stormloopt en er ook meer vraag is naar deze KO. UIteraard gaan we deze lijst regelmatig updaten. Ik begin vanaf morgen ook met nog andere deelnemers te zoeken, voorkeur voorlopig naar mensen die regelmatig meestemmen en meespelen hier, dat is ook waarop bovenstaande lijst is gebaseerd.

Teejey je bent door ons geselecteerd omdat je regelmatig meestemt bij KO's en de spelletjes hier. Een soort beloning zeg maar

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Miszmi Ligt aan de opkomst natuurlijk, ik weet nog van de horror avatar knock-out van vorig jaar dat toen we begonnen met de eerste ronde de battles er als een gek doorheen vlogen. Als je toen een pagina had ververst, was de battle al zo ongeveer beslist. Het kan dus echt wel degelijk snel gaan.

Miszmi

• 3240 messages
  • 598 votes

(verwijderd) wrote:

Leuk dat ik geselecteerd ben hoor, maar ik zie van allerlei dingen voorbij komen die ik niet snap? Wat is precies de bedoeling? Ga niet alle 320 pagina's afzoeken voor de omschrijving...

Was trouwens ook nog van plan mijn avatar te wijzigen aangezien de huidige niet echt persoonlijk is. Of ben ik geselecteerd op mijn huidige avatar?

Over een tijdje gaat deze KO van start. Er komen dan twee avatars tegenover elkaar waarop gestemd wordt. Je kan je avatar nu nog wijzigen, als de KO is begonnen niet meer.

Miszmi

• 3240 messages
  • 598 votes

64 deelnemers maar? Dacht dat er toch wel redelijk wat mensen aangaven om te komen stemmen, dat is het belangrijkste toch? Er zijn genoeg gebruikers die al een horror-avatar hebben. Vorig jaar won er tijdens de algemene KO ook een avatar van een gebruiker die nooit online is . Men hoeft hier toch geen toestemming voor te geven?

Ik kan nu heel dom overkomen hoor, het is al laat

(verwijderd)

• 1480 messages
  • 0 votes

Oké leuk, klinkt goed. Sorry ik zat te kijken naar dat horror gebeuren maar dat is dus helemaal niet relevant zie ik nu. Eens kijken of mijn Photoshop skills nog van pas komen voor een nieuwe avatar

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

(verwijderd) wrote:

Ik ben nu dit keer niet van de organisatie, dus heb niks te maken gehad met de deelnemerslijst, maar ik durf met 99% zekerheid te zeggen dat jij geselecteerd bent door je deelname aan de knock-out posters #5.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Gang_Star wrote:

(quote)

Ik ben nu dit keer niet van de organisatie, dus heb niks te maken gehad met de deelnemerslijst, maar ik durf met 99% zekerheid te zeggen dat jij geselecteerd bent door je deelname aan de knock-out posters #5.

Inderdaad zoals ik al zei hebben we gekeken welke users regelmatig stemmen neerzetten bij KO's, maakt niet uit welke KO of game. Het is altijd fijner om mensen te hebben die ook actief meedoen met de games.

Miszmi

• 3240 messages
  • 598 votes

(verwijderd) wrote:

Oké leuk, klinkt goed. Sorry ik zat te kijken naar dat horror gebeuren maar dat is dus helemaal niet relevant zie ik nu. Eens kijken of mijn Photoshop skills nog van pas komen voor een nieuwe avatar

Voor deze KO inderdaad niet relevant. Als je zin hebt om met de horror-KO mee te doen, kan dat volgens mij nog, toch alexspyforever? Dan zou je je avatar in horrorstijl moeten hebben. Deze KO begint daarna pas, dus dan kan je kiezen voor je vaste avatar.

(verwijderd)

• 1480 messages
  • 0 votes

Ik kwam plotseling met een idee. Een avatar met héél veel verschillende betekenissen voor mij terwijl die voor de meesten niet bekend zal zijn, maar laat ik niet gaan overdrijven.

Ik bewaar hem wel voor deze, denk niet dat je nog kans maakt in deze als je al bent opgevallen in de horror KO.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

horizons wrote:

Tot wanneer mag ik wijzigen?

Tot de officiële start.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.