- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: mooiste avatar #2
Knock-out: mooiste avatar #2
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
We zijn het ook niet anders gewend van jou tattoobob 
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Organiseer er eentje betreffende de gebruikersnamen.
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
Wat ook altijd een leuke KO was, was de KO Filmposters. Wellicht een idee 
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Er is nog een filmposters KO aan de gang zelfs 
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
Dat is een andere. Dat spel gaat eeuwig door en gaat op basis van nummers van films hier op MM.
De KO die ik bedoel is gebaseerd op 512 of misschien zelfs 1024 door deelnemers genomineerde posters. Kijk maar eens in dat voorbeeld 
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Ik ga proberen een compleet nieuwe KO te bedenken, waarbij users deelnemen. Maar dat is moeilijk te bedenken...
Misschien weet ik al wat: het lijkt best veel op deze KO en het heeft verder ook niet bepaald veel met films te maken (tenminste dat hoeft niet, kan wel). Als deelnemer kies jij een afbeelding die jij mooi vindt en daarmee doe je mee aan de KO. Als het lukt zal de lijst weer van 256 deelnemers zijn, maar dat is nu wat moeilijker want iedereen moet zijn eigen plaatje kiezen die ik niet zomaar voor iemand kan kiezen. Ik denk dat er kans is dat er genoeg animo voor zal zijn want er doen users mee waardoor het automatisch wat sneller gaat en drukker is. Het plaatje mag van alles zijn, maakt niet uit hoe groot of klein. Ook mag je gedurende je meedoet aan de KO niet een ander plaatje kiezen. Als iemand nog iets weet om deze KO unieker te maken mag je het gerust zeggen en dan zal ik zien wat ik ermee doe
ik vind het concept van de Avatar KO zo leuk dat ik iets wou bedenken wat er wat op lijkt.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Is het een vaste traditie dat het jaarlijks is of kan het bijvoorbeeld ook twee keer per jaar?
Op gamesmeter vindt 'ie twee keer per jaar plaats, maar dat vind ik persoonlijk wat te veel van het goede. Maar als mensen daar behoefte aan hebben ben ik uiteraard de laatste om ze tegen te houden. 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Dat is een andere. Dat spel gaat eeuwig door en gaat op basis van nummers van films hier op MM.
De KO die ik bedoel is gebaseerd op 512 of misschien zelfs 1024 door deelnemers genomineerde posters. Kijk maar eens in dat voorbeeld
Ik heb altijd zin in een poster-KO!
Er is trouwens een veel betere en logischere plaats om dit soort dingen te bespreken:
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Natuurlijk Kondoro0614
Hoewel ik nu al niet meer kan wachten om het weer te organiseren eigenlijk
Is het een vaste traditie dat het jaarlijks is of kan het bijvoorbeeld ook twee keer per jaar? Bovendien, tussen deze KO en de vorige heeft ook een paar jaar gezeten dus er valt maybe nog wat in te halen (?)
Gezien de populariteit van de vrouwelijke avatars zouden we misschien eentje kunnen doen met enkel vrouwelijke avatars. Er zijn natuurlijk ook andere mogelijkheden zoals enkel geanimeerde avatars of horror avatars. Dat lijken mij alvast toch 3 interessante (en populaire) categorieën waar ik zeker voor zou meestemmen. Ikzelf zou me al zeker willen engageren voor de vrouwelijke avatars en horror avatars als organisator.
En er zullen natuurlijk nog andere categorieën zijn natuurlijk?
Ik weet niet of je zoiets zou zien zitten?
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik ben voor
Ik ga proberen jou te overhalen om een horror avatar KO te organiseren of aan mee te werken, je lijkt me samen met Boeikensen 606een geschikte kandidaat daarvoor 
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2562 votes
Ik ga proberen jou te overhalen om een horror avatar KO te organiseren of aan mee te werken, je lijkt me samen met Boeikensen 606een geschikte kandidaat daarvoor
Als jullie het organiseren doe ik mee.....ben niet zo goed in organiseren 
Meewerken=geen probleem 
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
in het organiseren van dingen
, je bent er alleen te lui voor
.
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2562 votes
in het organiseren van dingen
, je bent er alleen te lui voor
.
Daar zit wat in

Finisterra
-
- 15532 messages
- 4688 votes
Film-poster KO lijkt me inderdaad ook nog eens leuk.
De enige andere KO die ik kan bedenken (en in het verleden georganiseerd is geweest) waarbij het gaat om de beoordeling van een user-aspect, is de KO voor top-10'en van users: Film >> Filmgames >> Knock-out: user-top 10.
Zelf zit ik niet te wachten op een nieuwe avatar-KO met subcategorieën. Eénmaal per jaar de normale avatar-KO lijkt me wel voldoende. De avatar heeft toch ook een functie als makkelijk herkenningspunt, dus om nu speciaal een andere avatar te gaan kiezen voor het thema van een KO lijkt me minder leuk.
Edit: beter verder gaan in het algemeen discussietopic over de KO's inderdaad: Film >> Filmgames >> Knock-Outs algemeen discussietopic. En dan telkens een nieuw topic openen voor een nieuwe KO. Beetje jammer ook dat deze gewoon geplakt is achter eentje van 5 jaar geleden (in de toekomst dus moeilijk terug te vinden).
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Vergeet mij niet, weet veel op het gebied van horror
Ik zou het trouwens prima zien zitten om samen met jou en een paar anderen zoiets te organiseren! Lijkt me erg gaaf. 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Vergeet mij niet, weet veel op het gebied van horror
Ik zou het trouwens prima zien zitten om samen met jou en een paar anderen zoiets te organiseren! Lijkt me erg gaaf.
Ok laatste bericht van mij dan hier, ik zal jou en nog andere pmen met mijn ideeën hierover. Ik vind het juist wel heel interessant om een (sub)categorie KO avatar te houden, niet meteen hoor maar ik zou er wel mensen warm voor willen maken. Zo een algemene KO is wel goed maar je zit dan toch weer genres met elkaar te vergelijken hetgeen ik niet zo eerlijk vind. Horror is trouwens een heel populair genre, zit zelf vaak op de horrorsectie op imdb vandaar en het is er toch levendig.
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2562 votes
Want horror blijft natuurlijk het tofste genre 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Want horror blijft natuurlijk het tofste genre
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2562 votes
Ik moet zeggen ik heb nog een paar prachtige horror pictures liggen die ik nog nergens gezien heb 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
0-6, haha
Okay, ik lig knockout 
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Dat had ermee te maken dat ik steeds nét te laat was om nog een geldige stem uit te kunnen brengen: als ik had gestemd bleek de match alweer voorbij te zijn (mijn stem was steeds de zesde, terwijl de grens bij vijf lag). Keer op keer. Mijn "haha" stond dus volledig los van jouw avatar of nederlaag. 
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Ook mijn complimenten gaan uit naar de organisatie door alexspyforever, Animosh, MovieMind en galaxydriver32. Een speciale dank aan galaxy om mij nog als laatste toe te voegen aan de lijst met deelnemers 
De winnaar is persoonlijk niet mijn favoriet, maar wel eentje waar ik mee kan leven. Proficiat The Blueberry!
Ik vind het jammer dat ik maar heel sporadisch heb kunnen stemmen, maar mijn schoolwerk liet me niet toe dat ik vaker meedeed. Desondanks heb ik het toch in de avonduren een beetje gevolgd en ik denk dat de organisatie trots kan zijn op het enthousiasme dat de gebruikers hier hebben geuit.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Het idee hiervan spreekt mij wel aan. Jammer genoeg was ik al een maand niet online geweest, anders had ik dit zeker gevolgd indien ik er tijd voor had. Heb een aantal pagina's teruggekeken, en ook namens mij complimenten voor de organisatoren en betrokkenen.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Het idee hiervan spreekt mij wel aan. Jammer genoeg was ik al een maand niet online geweest, anders had ik dit zeker gevolgd indien ik er tijd voor had. Heb een aantal pagina's teruggekeken, en ook namens mij complimenten voor de organisatoren en betrokkenen.
Bedoel je dan een KO met horroravatars want dat is eigenlijk wat ik zou willen proberen op te zetten als ik er genoeg anderen warm voor kan maken. Onderhond zou graag een filmposter KO opzetten ook wel iets waar ik zeker voor zou gaan meestemmen. Ik wil natuurlijk niet dat er meerdere KO's in elkaars vaarwater zouden komen.
tattoobobik heb al eens gepolst bij galaxy hoe we zoiets zouden kunnen aanpakken en hem wat suggesties gedaan. Ik hou van veel genres maar horror spreekt me toch nog iets meer aan dan de andere, vooral omwille van de veelzijdigheid van het genre. En er zijn nog zoveel films in dit genre wat ik nog aan het ontdekken ben.
Top 10 user lijsten KO's lijkt me niet zo interessant dan zitten we het toch persoonlijke smaken van mensen te vergelijken. Zo een strijd van wie heeft zogezegd de beste smaak daar vind ik persoonlijk weinig aan.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Bedoel je dan een KO met horroravatars want dat is eigenlijk wat ik zou willen proberen op te zetten als ik er genoeg anderen voor warm voor kan maken. Onderhond zou graag een filmposter KO opetten ook wel iets waar ik zeker voor zou gaan meestemmen. Ik wil natuurlijk niet dat er meerdere KO's in elkaars vaarwater zouden komen.
tattoojob ik heb al eens gepolst bij galaxy hoe we zoiets zouden kunnen aanpakken en hem wat suggesties gedaan. Ik hou van veel genres maar horror spreekt me toch nog iets meer aan dan de andere, vooral omwille van de veelzijdigheid van het genre. En er zijn nog zoveel films in dit genre wat ik nog aan het ontdekken ben.
Top 10 user lijsten KO's lijkt me niet zo interessant dan zitten we het toch persoonlijke smaken van mensen te vergelijken. Zo een strijd van wie heeft zogezegd de beste smaak daar vind ik persoonlijk weinig aan.
Ik bedoel voornamelijk dat ik het jammer vind dat ik deze eerdere avatar battle heb gemist. Voor andere battles zou ik zeker openstaan, natuurlijk ook voor een horror battle. Als ik er tijd voor zou hebben zou ik zeker me in de discussie gaan mengen en meestemmen.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Posters en avatars lijken mij overigens ook een prima idee, een user-lijst lijkt mij niet eerlijk aangezien er genoeg mensen zijn die niet van bepaalde genre's houden zoals je zelf aangeeft. Afbeeldingen zijn neutraal en dus een stuk eerlijker te beoordelen.
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2562 votes
alexspyforever er bestaat toch ook een knock out voor film posters?
Er zijn in ieder geval genoeg avatars met het horror genre....en sommige zouden een tijdelijke kunnen nemen.....als ze mee zouden willen doen natuurlijk.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
alexspyforever er bestaat toch ook een knock out voor film posters?
Er zijn in ieder geval genoeg avatars met het horror genre....en sommige zouden een tijdelijke kunnen nemen.....als ze mee zouden willen doen natuurlijk.
Ik ben volop aan het zoeken naar horroravatars, je mag zeker meehelpen als je dat wil. Galaxy heeft er al zo een 24 gefilterd uit zijn lijst van deze knock-out, ik zal je die ook doorsturen.
Galaxy of ik zullen een eigen topic hiervan maken.
En filmposters KO daar zou Onderhond zijn schouders onder willen zetten. Lees maar in dat algemene KO topic.
edit: inderdaad er bestaat al zo eentje vreemd dat ik dat niet eerder opmerkte. Het blijft wel appelen met peren vergelijken als ik het zo bekijk soms.