• 177.953 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.755 votes
Profile

Knock-out: mooiste avatar #2

John Barry

• 3410 messages
  • 638 votes

Dit was geen spannende finale . Had ik wel opgehoopt. Het is niet zo leuk dat nu zo makkelijk en snel een winnaar is. Desondanks toch gefeliciteerd The Blueberry . Ook al behoorde jouw avatar niet tot mijn favorieten, ik vind hem toch wel mooi.

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

alexspyforever wrote:

Alleen vraag ik me af of hij het zelf ooit zal weten?

Als 'ie ooit weer online komt heeft hij waarschijnlijk minstens tien meldingen, dus hij zal vast door hebben dat er in de tussentijd iets is gebeurd. En dan komt hij/zij als het goed is vanzelf hier terecht.

Maar een fijne winnaar inderdaad. Niet mijn favoriet, wel een sterke avatar en een ware underdog.

Nogmaals dank aan galaxydriver32 en alexspyforever trouwens! Jullie hebben uitstekend werk verricht. Muv een paar kleine hobbels verliep de organisatie vlot en vlekkeloos en was de sfeer aangenaam.

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om vooral de organisator galaxydriver32 en zijn hulppieten alexspyforever Animosh en MovieMind,de Stropdas, hartelijk te danken voor deze enorme leuke KO. Jullie enthousiasme en spontaniteit was erg aanstekelijk!

Ik heb mij hier met dit topic in ieder geval prima vermaakt deze week en dat kwam goed uit want was toch thuis geveld door de griep. Dus ik kon alles mooi op de voet volgen! Leuk! Ik vond het erg spannend en gezellig tot het einde. Ook de andere stemmers bedankt voor de topsfeer hier op dit topic!

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Ja thx voor de organisatie.

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3417 votes

Inderdaad, grote dank aan de organisatoren. Hier moet ontzettend veel werk in kruipen dus fijn dat mensen zich daarvoor openstellen. Ook dank aan de andere users om het spel (voor 3/4e ) vlot te doen verlopen en leuk om iedereens unieke avatar te mogen bewonderen. Buiten dit topic let je daar eigenlijk niet zo op.

Ik feliciteer The Blueberry met zijn/haar overwinning. Het grappige is idd dat hij/zij niet eens doorheeft dat die een overwinning op zak heeft.

Een ding is zeker: MovieMind zal nu voor eeuwig doorgaan als de 'stropdas'.

John Barry

• 3410 messages
  • 638 votes

Ook van mijn kant dank voor de organisatie galaxydriver32 en natuurlijk ook voor alexspyforever en Animosh en iedereen die geholpen heeft.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Bedankt voor de lofbetuigingen iedereen. Ik wil vooral de stemmers bedanken omwille van hun enthousiasme. Vooral de eerste 2 ronden hebben ze me erg getest op snelheid

Heel leuke sfeer en vond het fijn om eens eens wat te kunnen praten en grappen met users waar ik tot nog toe weinig of geen contact mee had hier.

Een veel dank voor de fijne samenwerking met galaxy, animosh en moviemind

Miszmi

• 3240 messages
  • 598 votes

Flat Eric wrote:

Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om vooral de organisator galaxydriver32 en zijn hulppieten alexspyforever Animosh en MovieMind,de Stropdas, hartelijk te danken voor deze enorme leuke KO. Jullie enthousiasme en spontaniteit was erg aanstekelijk!

Ik heb mij hier met dit topic in ieder geval prima vermaakt deze week en dat kwam goed uit want was toch thuis geveld door de griep. Dus ik kon alles mooi op de voet volgen! Leuk! Ik vond het erg spannend en gezellig tot het einde. Ook de andere stemmers bedankt voor de topsfeer hier op dit topic!

Hier sluit ik mij volledig bij aan .

Finisterra

• 15532 messages
  • 4688 votes

Dank voor de organisatie galaxy! En alex, Animosh,... voor het posten van de volgende battles.

Heb de halve finales en finale volledig gemist helaas. In ieder geval deze keer in de halve finale verloren en niet in de finale (zoals de vorige 2 keer). Als ik dan toch moest verliezen, dan liefst van een erg sterke avatar zoals van Blueberry. Beetje jammer dat de user zelf helemaal niet actief is op de website (laatste bezoek 1 februari en pas ingeschreven in januari), maar het toont ook aan dat bekendheid niet altijd noodzakelijk is. Ik zag het al aankomen vanaf de 8e finales ofzo dat Blueberry wel eens kon winnen (had weinig tegenstanders/anti-stemmen).

Volgende keer maar weer zonder namen erbij. Puur op de avatar stemmen zonder goed te weten wie de user is.

Misschien maar eens avatar veranderen. Ik begin me een beetje als Joop Zoetemelk te voelen...

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

Ja, vooral galaxydriver32, alexspyforever en Animosh bedankt voor de organisatie...

Maar ook iedereen bedankt die heeft meegedaan, want juist door alle deelnemers is dit een geslaagde aangename en leuke avatar knock out geworden.

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

En nou net die belangrijkste ronde mis ik weer hahaha, geeft niet hoor . Ik had het wel aan zien komen dat The Blueberry ging winnen. Ik wil hem/haar feliciteren met deze mooie titel! Ik vind het erg leuk om te zien dat ook een minder actief gebruiker dat nog geen maand op deze site ingeschreven is ook kan winnen! Ook wil ik jou feliciteren jarno1975 met het behalen van de finale met die geweldige avatar, dat is een hele prestatie! En ik vind je avatar bepaald geen suffe finale kandidaat. Je staat er voor één reden in met je avatar en dat is omdat hij duidelijk goed wordt gevonden! Bedankt ook voor het posten van de hele versie, erg mooi plaatje!

alexspyforever: de man van het razendsnelle battles posten. Ik wil jou heel erg bedanken voor je fijne samenwerking. Wat heb ik toch een goeie week gehad. Het ging zo snel! Ik vind het heel knap hoe je in de eerste twee rondes telkens zo snel was, dat was mij bij lange na niet gelukt. Ook heb jij er aan geholpen dat de trein op volle vaart door kon rijden. Zonder die hulp was het nog tien keer zo moeilijk geweest. Echt super werk dat je hebt verricht Alexspy! Nogmaals hartstikke bedankt!

Animosh: ook jou wil ik heel erg bedanken voor de samenwerking en de adviezen. Je was fijn om mee samen te werken en hartstikke bedankt voor het posten van battles! Daarmee ben je Alex ook een grote hulp geweest op momenten dat hij niet beschikbaar was Een kleine discussie halverwege ronde 2 met een groepje users, maar dat is gelukkig goed afgelopen en het is alleen maar goed geweest!

MovieMind: erg bedankt voor de hulp in het organiseren die je hebt verricht! Top dat je regelmatig ook een battle hebt gepost, erg fijn dat ik de lijst ter controle naar jou, Alex en Animosh kon sturen, en heel fijn dat je me ook goeie tips hebt gegeven! Misschien heb je dan niet de titel Mooiste Avatar, maar wat mij betreft sta je wel, zoals ik al eerder zei, symbool voor deze editie met die bijnaam van je, Stropdas. Ja, zo ken ik er nog wel een paar die graag revenge willen hahaha

Ik wil iedereen ook bedanken voor het meestemmen, en creëren van de super gezellige sfeer waar ik echt super veel plezier aan heb gehad! Ik heb me echt heel vaak kapot gelachen om de ontzettende chaos die in de eerste twee rondes voorkwam. Ik heb ook heel erg gelachen met medegebruikers (tattoobob bijv. ). Ik wil ook anderen bedanken voor het posten van battles want ook jullie zijn daarmee het team en met name Alex goed te hulp geweest. Deze KO zal ik voor altijd blijven koesteren. Ik zou dit in de toekomst met plezier nog een keer organiseren met behulp van jullie alexspyforever, Animosh, MovieMind en misschien wel meerderen. Ik heb alle rondes, de officiële lijst en zelfs de onofficiële lijst opgeslagen haha. Kan ik altijd nog weer eens terugkijken wie wanneer afvielen en wie er tot het laatst allemaal overbleven.

Hier zijn de winnaars van de vorige edities plus de nieuwste winnaar/winnares nog eens op een rijtje:

Nr. 1 The One Ring 2008

(afbeelding)

Nr. 2 Apollinisch 2009

(afbeelding)

Nr. 3 Golden Skull 2010

(afbeelding)

Nr. 4 garlic senior 2011

Gebruiker heeft zich uitgeschreven op 6-8-2012, avatar bestaat dus ook niet meer.

Nr. 5 Mochizuki Rokuro 2012

http://oi62.tinypic.com/20hpl01.jpg

Nr. 6 The Blueberry 2015

(afbeelding)

Nogmaals van harte gefeliciteerd Blue, je hebt het hartstikke verdiend met die geweldige avatar van je!

Ik ga dit missen, ik vond het erg leuk met jullie allemaal en ik vond het organiseren hiervan ook heel leuk om te doen.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Nou moe, na al dat gebabbel hier uiteindelijk de finale gemist.

3-17.

Ik kon mijn winnende avatar van vorige keer zo snel niet terugvinden. Was Godzilla met de elektriciteitsmast.

edit: hier is-ie: galaxydriver32, kun je hem nog toevoegen aan je overzicht.

http://oi62.tinypic.com/20hpl01.jpg

tattoobob

• 8198 messages
  • 2562 votes

galaxydriver32 bedankt voor alles.....allemaal heel netjes gedaan .

De eerste twee rondes waren inderdaad om te gieren....ik had letterlijk de tranen op m,n wangen van het lachen....en goed om te horen dat ik jouw daarmee ook een leuke avond heb bezorgt

Zeker voor herhaling vatbaar .

alexspyforever jij ook bedankt.....je was een goede assistent van galaxy.

De rest ook bedankt voor het helpen.

Ik ben er de volgende keer graag weer bij......met een andere avatar

Hollywood007

• 3342 messages
  • 3836 votes

Leuk dat ik verloren heb tegen degene die uiteindelijk de winnaar is geworden. Een dikke proficiat aan The Blueberry. Zeer mooie avatar. Dit was zelf één van mijn favorieten.

Een dikke merci aan galaxydriver32, alexspyforever, Animosh, MovieMind, en alle andere die ik eventueel zou vergeten. Dit was echt superleuk.

Ik hoop dat als je terug een Knock-out organiseert, je me iets laat weten galaxydriver32, dan ben ik zeker weer van de partij.

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

Bedankt voor de organisatie, al heb ik dan zelf amper deelgenomen dit keer. Erg mooie winnaar. Ben sowieso gek op katten, dus w.m.b. de beste winnaar ooit!

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Gefeliciteerd Bleu, we wisten eigenlijk al lang van te voren dat jij het zou worden, aangezien er vaak werd gezegd "Bleuberry heeft echt een mooie avatar". Maar goed, congrats!

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Nou moe, na al dat gebabbel hier uiteindelijk de finale gemist.

3-17.

Ik kon mijn winnende avatar van vorige keer zo snel niet terugvinden. Was Godzilla met de elektriciteitsmast.

edit: hier is-ie: galaxydriver32, kun je hem nog toevoegen aan je overzicht.

(afbeelding)

Sorry, ik ben nu op mijn mobiel en ik kan dan niet een afbeelding plaatsen. Ben ook niet in de mogelijkheid op een pc te gaan. Misschien over een kleine drie kwartier. Als ik het bericht dan niet meer kan bewerken wil ik het overzicht vanmiddag nog wel een keer opnieuw plaatsen, geen probleem

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

jarno1975 wrote:

Proficiat The Blueberry Terechte winnaar! Stond er al van te kijken dat ik zover was gekomen. In eerdere rondes zijn mooiere avatars gesneuveld.

Edit: Hier overigens de originele afbeelding

(afbeelding)

Thx oprecht mooie avatar hoor, allerminst suffig. Ik denk dat die van jou en Blueberry terecht in de finale stonden. Jullie 2 samen met die van Dying Rose en Hollywood007 waren mijn toppers. Andere die ik graag in de kwartfinale had gezien waren tattoobob en organisator galaxydriver32. Preketero en 606 vond ik in het begin niet zo mooi maar heb ik gaandeweg wel meer weten te waarderen.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Wie de Knock Out mist, kan gerust verder spelen met de Knock-Out: Vrouwelijke Filmpersonages

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

ikkegoemikke

• 3449 messages
  • 4883 votes

Ook van mij een welgemeende proficiat aan de organisatoren. Het was spannend en soms hilarisch. Spijtig genoeg heb ik de finales helemaal gemist ! Proficiat aan de finalisten in ieder geval !

Boeikens

• 4467 messages
  • 5318 votes

Het was super, ik kijk al uit naar de volgende keer

Misschien combiner ik m'n avatar dan wel met een stropdas

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Ik heb het aangepast Mochizuki Rokuro En iedereen echt bedankt voor alle complimenten!

Hollywood007

• 3342 messages
  • 3836 votes

Nog eens ne dikke merci aan iedereen die de afgelope dagen op mij gestemd heeft

MatthijsGr00t

• 14031 messages
  • 1342 votes

Bedankt voor de organisatie

Leuke winnaar, mooie avatar. Hopelijk komt hij/zij het ooit te weten!

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Volgend jaar weer?

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Film Pegasus wrote:

Wie de Knock Out mist, kan gerust verder spelen met de Knock-Out: Vrouwelijke Filmpersonages

Mooi Pegasus, zou je het eventueel zien zitten om iets gelijkaardig te doen met de vrouwelijke avatars van de leden hier. Zo een Avatar KO zoals hier maar dan enkel met vrouwelijke personages als avatar? Ik wil eventueel wel zo een project in de toekomst organiseren als ik er genoeg enthousiasme voor krijg maar dan met minder deelnemers als nu.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Lijkt me wel leuk alexspyforever, maar ken wel meer van vrouwelijke filmpersonages als avatars. Maar het zal wel populair zijn zeker? Ben zelf uitgeschakelt door een stuk vrouwelijk hoofd.

tattoobob

• 8198 messages
  • 2562 votes

alexspyforever wrote:

(quote)

Thx oprecht mooie avatar hoor, allerminst suffig. Ik denk dat die van jou en Blueberry terecht in de finale stonden. Jullie 2 samen met die van Dying Rose en Hollywood007 waren mijn toppers. Andere die ik graag in de kwartfinale had gezien waren tattoobob en organisator galaxydriver32. Preketero en 606 vond ik in het begin niet zo mooi maar heb ik gaandeweg wel meer weten te waarderen.

Dankjewel....

Voor volgende keer ga ik zeker weer een toffe avatar nemen....hij zal wel in het zelfde duistere genre blijven

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Natuurlijk Kondoro0614 Hoewel ik nu al niet meer kan wachten om het weer te organiseren eigenlijk Is het een vaste traditie dat het jaarlijks is of kan het bijvoorbeeld ook twee keer per jaar? Bovendien, tussen deze KO en de vorige heeft ook een paar jaar gezeten dus er valt maybe nog wat in te halen (?)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.