- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: mooiste avatar #2
Knock-out: mooiste avatar #2
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Algemene Avatar KO 2016!
Update van de lijst met door ons geselecteerde (eventuele) deelnemers (hiervoor ben ik de vele games van het afgelopen jaar afgelopen dus het zijn vooral users die hieraan hebben meegedaan Ook heb ik een mooie lijst van MovieMind doorgekregen)
(momenteel 231 namen, we mikken op 256 deelnemers)
De door ons geselecteerde deelnemers worden van harte uitgenodigd mee te doen aan de KO. Gebruikers die niet in de lijst staan maar, wel mee willen doen kunnen zich altijd hieronder aanmelden! Ook kunnen geselecteerde gebruikers altijd mensen vragen om te komen. Regels omtrent het nomineren:
- users nog niet in de lijst mogen zichzelf of andere users die nog niet in de lijst staan nomineren
- het criterium voor selecteren is dat de user een avatar heeft en dat hij/zij de laatste 2 maanden activiteit heeft getoond op MovieMeter
De KO gepland NA de Horror Avatar KO. De Film >> Filmgames >> Horror Avatar Knock-Out bevat niet een te al grote lijst met deelnemers dus daarom zie ik dit persoonlijk als een heerlijk voorgerecht. Dus voor de eventuele vele stemmers onder ons, kunnen daar alvast te recht om in de stemming te komen.
Hou dit bericht in de gaten, dit is een aankondiging bericht! Wij hopen deze KO te kunnen starten in het weekend van 6 en 7 februari. Wanneer dit niet gaat lukken o.i.d. dan melden we dit. We zorgen er in ieder geval voor dat jullie sowieso nog even de tijd hebben om, als je mee wilt doen, je rustig een avatar opnieuw kan kiezen (voor de mensen van de horror KO) en je klaar kan maken.
Regels van het spel:
- Je moet een avatar hebben. Of dat nou van jezelf is of niet, maakt niet uit.
- Je mag je avatar niet wijzigen zolang je nog in de afvalrace zit. Anders word je direct gediskwalificeerd.
- Op de avatar stemmen, niet op de gebruiker.
- Als jouw avatar aan de beurt is mag je niet stemmen.
- Je mag maar één keer per battle stemmen.
- Als het druk is ook erbij vermelden voor wie je stemt
- Een battle duurt maximaal 24 uur vanaf dat de battle is geplaatst ongeacht de tussenstand, bij een gelijke stand, dan is de vorige score doorslaggevend
- Iedereen mag battles plaatsen
Waarom zo vroeg al aangekondigd? Zo kunnen we alles goed en op tijd regelen en moet het niet snel, snel na de horror avatar KO. Ook is er zo een wat beter overzicht en hebben leden die toch mee willen doen maar niet in de lijst staan meer tijd dit te ontdekken!
Met vriendelijke groet en tot zo, en bij deze uw organisatoren; alexspyforever, HALVE TAMME. en Kondoro0614
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
- Een battle duurt maximaal 24 uur vanaf dat de battle is geplaatst ongeacht de tussenstand, is de tussenstand gelijk dan gaat de avatar door die de laatste stem kreeg
Klopt dit wel, bijvoorbeeld het is 3-3, later wordt het 4-3 vervolgens 4-4 en dan zou nummer twee winnen
?
Het zou bij gelijke stand wie het eerst van die twee bij de score is als winnaar moeten zijn toch?
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Klopt dit wel, bijvoorbeeld het is 3-3, later wordt het 4-3 vervolgens 4-4 en dan zou nummer twee winnen
?
Het zou bij gelijke stand wie het eerst van die twee bij de score is als winnaar moeten zijn toch?
Neen, de regel is altijd zo geweest. In je voorbeeld zou nummer 2 doorgaan.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Bij een gelijke stand is de vorige score doorslaggevend toch?
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ja nu weet ik het ook niet meer 
IK moet even terugkijken hoe het vorig jaar werd gedaan
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Hmm vreemd, ik ken niet beter als hoe ik het uitleg. Het zou toch raar zijn als een film of avatar mijlenver voor staat en na een tijdje gelijk komt en daardoor alsnog verliest?
Bij mijn ko is het namelijk anders, en voorzover ik weet ook bij die andere ko's gaat dat zo.
Maar ja, you're the boss, jij/jullie beslissen.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Je haalt mij de woorden uit de mond 
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Bij Knock-Out Actiefilms (2016):
-24uurs regel: mocht er na 24 uur geen winnaar zijn dan gaat de hoogste score door, bij een gelijke stand, dan is de vorige score doorslaggevend, de KO gaat na 24 uur verder met de volgende battle.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Bij Knock-Out Actiefilms (2016):
-24uurs regel: mocht er na 24 uur geen winnaar zijn dan gaat de hoogste score door, bij een gelijke stand, dan is de vorige score doorslaggevend, de KO gaat na 24 uur verder met de volgende battle.
Ok ik zal het in die zin aanpassen 
Ik moet wel zeggen met een avatar KO heb ik dit wel nog niet meegemaakt 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Neen, de regel is altijd zo geweest. In je voorbeeld zou nummer 2 doorgaan.
VincentL
-
- 1117 messages
- 642 votes
Ik doe wel weer mij. Moet toch die 24 uur per dag kunnen vullen 
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Ik heb dat dan weer nooit meegemaakt. Ik doe nu ongeveer een jaar mee met filmgames en alles had die regel geloof ik. Persoonlijk heb ik niks anders meegemaakt dus ik ben niet anders gewend. Ook bij de knock-Out thriller van vorig jaar(andere organisator) werd deze regel toegepast.
Ik geloof je zonder meer uiteraard, maar ik vermoed dat het in de loop der tijd is veranderd.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Het klopt dat was eens, maar tijden veranderen. 
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
Geen democratie hier wie organiseert bepaald
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Wat bedoel je dan met volgende stem? De laatste stem? Want nu maak je het nog complexer...
Kans is sowieso klein dat we een gelijke stand gaan hebben met een KO als deze.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
De onbesliste battle werd dan in de wacht gezet totdat iemand die er nog niet op had gestemd deze kon beslissen.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
De onbesliste battle werd dan in de wacht gezet totdat iemand die er nog niet op had gestemd deze kon beslissen.
Ah ok ja, duidelijk. IK hou wel deze regeling aan zoals het nu is, want anders blijven we bezig. Zoals ik al zei kleine kans dat dit gebeurt.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Zal hoogstwaarschijnlijk ook niet gebeuren.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Indien mijn avater nodig is om de lijst vol te krijgen, ga je gang.
Vind je een andere user die het echt leuk vind mee te doen met zijn avater, dan mag je de mijne zonder probleem er verwijderen.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Indien mijn avater nodig is om de lijst vol te krijgen, ga je gang.
Vind je een andere user die het echt leuk vind mee te doen met zijn avater, dan mag je de mijne zonder probleem er verwijderen.
Als je liever niet wil meedoen, kan ik je meteen verwijderen. We kunnen niemand dwingen. Hoewel niet zo gebruikelijk heeft iemand gevraagd om verwijderd te worden en dat heb ik ook meteen gedaan. We hebben ook afgesproken dat we tijdens de KO zelf geen mensen zullen taggen zodat mensen niet steeds die meldingen krijgen.