- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: filmpersonages 2007
Knock-out: filmpersonages 2007
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
De uitleg wel ja, maar als je toch real-time de stand bijhoudt zie je ook real-time de melding van Reinbo en kan je die ook weer real-time aanpassen.
.
Je past een spelregel niet voor een éénmalig geval aan. Als je dit nu toelaat, laat je het voor iedereen toe zolang je je boodschap nog kan editten. Dus het werk van de organisator wordt moeilijker, en het risico op fouten stijgt enorm.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
321. Takako Shigusa (Chiaki Kuriyama, Batoru rowaiaru) - Benjamin Braddock (Dustin Hoffman, The Graduate)
0-1
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12857 votes
Je past een spelregel toe om een bepaalde reden, als die reden vervalt is de regel ook nutteloos. Een battle terug opnieuw openen door aanpassen van stemming is niet fair, omdat de stemming dan beïnvloed wordt. Daar is nu gewoon geen sprake van.
Is het gewoon erg sneu dat Kakihara eruit ligt omdat hij als personage in de opgave duidelijk niet herkenbaar genoeg was. Mooie overwinning van Keitel dan.
1-1
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik kan het nu niet meer volgen. Is Keitel nu door of niet?
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
naam personage (naam acteur - titel film). Voldoende duidelijk. Enige mogelijke verwarring kan ontstaan omdat de titel in de originele taal is opgegeven, maar dat probleem geldt voor alle niet-engelstalige films. Een purist als jij (OH) zou het gebruik van de originele titel moeten toejuichen 
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Ik kan het nu niet meer volgen. Is Keitel nu door of niet?
Ja. Wilde je nog graag je stem veranderen misschien ? 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Is het gewoon erg sneu dat Kakihara eruit ligt omdat hij als personage in de opgave duidelijk niet herkenbaar genoeg was.
Ik weet niet wat er zo onduidelijk aan is. Ik heb me precies aan de IMDB-beschrijving gehouden bij dat personage, zoals bij alle lotingen.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
321. Takako Shigusa (Chiaki Kuriyama, Batoru rowaiaru) - Benjamin Braddock (Dustin Hoffman, The Graduate)
1-2
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31155 messages
- 5452 votes
en de complimenten aan Keitel
Als z'n tegenstander beter werd weergegeven had die absoluut gewonnen. Zo'n sterk figuur had nog hoog mogen eindigen... Het is maar een spel zeker?
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3568 votes
322. Big Chris (Vinnie Jones, Lock, Stock and Two Smoking Barrels) - Sharon Pintey (Emilia Fox, Cashback)
1-0
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Als z'n tegenstander beter werd weergegeven had die absoluut gewonnen.
Gaan we het zo spelen? Meer dan 300 battles en ook nog eens talloze knock-outs hoor je er niemand over dat altijd de originele titels gebruikt worden en nou is het ineens niet goed meer, zeker?
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12857 votes
en nou is het ineens niet goed meer, zeker?
Het blijkt toch ?
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Het blijkt toch ?
Als het zo evident was, moest die kritiek in het discussietopic gegeven worden. De lijst is daar gedurende een week of ze neergezet, en alle toevoegingen werden nauwkeurig bijgehouden. Alle voorstellen waren welkom, niemand zei iets over de te gebruiken taal.
Maar, zoals altijd, de beste stuurlui staan aan wal, zeker 
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
323. Apu (Subir Bannerjee, Smaran Ghosal, Pinaki Sengupta & Soumitra Chatterjee, Apu-trilogie) - Christine Daaë (Emmy Rossum, The Phantom of the Opera)
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Sterker nog, de film is toegevoegd onder de naam Koroshiya 1, door iemand anders.
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
0-1. Raoul, I've seen him. Can I ever forget that sight? Can I ever escape from that face? So distorted, deformed, it was hardly a face... But his voice filled my spirit with a strange, sweet sound. In that night there was music in my mind... And through music my soul began to soar. And I heard as I'd never heard before.
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12857 votes
Als het zo evident was
Ik zeg niet dat het evident "was".
Ik zeg dat het evident "is".
Daarom ook het werkwoord "blijken". Anyway, als jullie star kunnen doen, kan ik dat ook. Vind het gewoon erg sneu dat een personage eruit gaat na 2 verkeerde stemmen.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1279 votes
en de complimenten aan Keitel
Als z'n tegenstander beter werd weergegeven had die absoluut gewonnen. Zo'n sterk figuur had nog hoog mogen eindigen... Het is maar een spel zeker?
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Blijkbaar gebeurt dat regelmatig. Hoe kan Apu anders nu achterstaan met 1-4.