• 178.536 movies
  • 12.249 shows
  • 34.035 seasons
  • 647.938 actors
  • 9.380.854 votes
Profile

Knock-out: filmpersonages 2007

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3568 votes

Co Jackso wrote:

(quote)

Blijkbaar gebeurt dat regelmatig. Hoe kan Apu anders nu achterstaan met 1-4.

Is niet erg gekend, zeker niet als trilogie !

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Inderdaad. De films van Apu hebben net genoeg stemmen om mee te doen. Daarom staat hij nu achter. Al geloof ik niet dat het terecht is, ik ken het sprookje van The Phantom of the Opera wel en de vrouwelijke hoofdpersoon is 100% leeg. Alleen ken ik deze verfiliming niet. Apu evenmin.

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

Maar er zijn bepaalde films die ondanks dat je ze misschien niet gezien hebt, toch van weet dat een karakter uit de film een icoon is. Ik noem bijvoorbeeld een Charles Foster Kane of Andrey Rublyov. Naar mijn mening past Apu ook in dat rijtje. Hoewel ik ook wel weet dat Apu de finale niet zal bereiken, lijkt het mij dat het in deze battle zeker een meer memorabel filmkarakter is dan Christine Daaë.

Knisper

• 13040 messages
  • 1279 votes

Ja, maar dat heeft niet zoveel te maken met het punt dat ik probeerde te maken. Namelijk dat mensen stemmen op iets dat ze kennen en niet eens kijken of ze een rol die in de orginele titel staat genoemd wel hebben gezien. Die drie seconden zijn blijkbaar te veel gevraagd.

Het stemmen van mensen die de tegenstander niet hebben gezien is een veel bekender verschijnsel. Apu zal vast een sterk karakter zijn, maar met zo'n laag aantal stemmen kom je er helaas niet. Ik kan ook moeilijk op een reputatie van een film gaan stemmen; zeker als ik allebei de films niet heb gezien.

Film Pegasus (moderator films)

• 31155 messages
  • 5452 votes

The One Ring wrote:

(quote)

Gaan we het zo spelen? Meer dan 300 battles en ook nog eens talloze knock-outs hoor je er niemand over dat altijd de originele titels gebruikt worden en nou is het ineens niet goed meer, zeker?

Begrijp me niet verkeerd, ik bekritiseer het spel niet. Als hij onder z'n eigen naam niet kan winnen is dat een grote fout van de film denk ik. En er zullen er idd wel meer zijn die er uitvliegen omdat stemmers niet direct doorhebben over wie het gaat. Ik vind het gewoon jammer dat Keitel in die battle gewonnen heeft, maar zo is het spel nu eenmaal.

PS.: ik heb trouwens direct m'n keuze gemaakt zonder te moeten wijzigen achteraf

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4555 votes

Knisper wrote:

Ja, maar dat heeft niet zoveel te maken met het punt dat ik probeerde te maken. Namelijk dat mensen stemmen op iets dat ze kennen en niet eens kijken of ze een rol die in de orginele titel staat genoemd wel hebben gezien. Die drie seconden zijn blijkbaar te veel gevraagd.

Ik ga er meestal van uit dat ik de originele titel van een film die ik zelf gezien heb wel (her)ken. In dit specifieke geval was de originele titel van Ichi the killer voor mij totaal onbekend en als je dan een battle krijgt met een leuk personage (Harvey Keitel uit Reservoir dogs) lijkt de keuze voor mij dan ook simpel.

Die drie seconden wil je wel besteden, maar je kunt er ook van uit gaan dat het nutteloos is, omdat je zo ie zo achter je huidige keuze staat. Als je even later dan toch even checkt en je ziet je vergissing in, mag je toch wel nog even wijzigen, dacht ik zo. Het is uiteindelijk maar een spel, dus al die drukte hierrond hoeft niet hoor.

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Martin Van K wrote:

(quote)

Als je even later dan toch even checkt en je ziet je vergissing in, mag je toch wel nog even wijzigen, dacht ik zo. Het is uiteindelijk maar een spel, dus al die drukte hierrond hoeft niet hoor.

Er heeft dan ook niemand gezegd dat je je stem niet mag wijzigen. Het is enkel zo dat in het verleden beslist werd dat een stem niet meer mag gewijzigd worden eens de volgende battle begonnen is. De discussie heeft dus helemaal geen betrekking op jouw wijziging.

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

2-4

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

2-5

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

324. The Headless Horseman (Christopher Walken, Sleepy Hollow) - Foxy Brown (Pam Grier, Foxy Brown)

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2288 votes

1-0

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

2-0

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

3-0

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

4-0. Headless Horseman!

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

4-1

gideonvdb

• 1795 messages
  • 0 votes

5-1

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

325. Chicolini (Chico Marx, Duck Soup) - Bernie Bernbaum (John Turturro, Miller’s Crossing)

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

0-1

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

0-2

gideonvdb

• 1795 messages
  • 0 votes

0-3

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3568 votes

0-4 !

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

0-5

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

326. Paul Smecker (Willem Dafoe, The Boondock Saints) - Chester Greenburg (Sean William Scott, Dude, Where’s My Car?)

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

1-0

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

2-0

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

2-1.

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

3-1

Onderhond

• 87599 messages
  • 12857 votes

4-1

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

5-1 Paul Smecker

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

327. Harry Lockhart (Robert Downey Jr., Kiss Kiss Bang Bang) - Beatrix Kiddo/ The Bride/ Black Mamba (Uma Thurman, Kill Bill)

1-0 Superieur

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.