• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.827 votes
Profile

Knock-out: filmpersonages 2007

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Bert1 wrote:

(quote)
Ik denk dat ik de film beter begrijp als jij, verder hoeft een film voor mij niet persé non-Amerikaans of vaag te zijn.

Gefeliciteerd!

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

maxcomthrilla wrote:

@ Reinbo: Het schijnt dat dat Taxi Driver voor psychiaters verplichte kost is, dus dan weet je het wel. Kun je mij trouwens diegene aanraadden die jou van je Benigni fobie heeft verlost?

Mijn Benigni fobie heb ik redelijk onder controle. Ik zie de man vrijwel nooit en bovendien beperkt die zich vooral tot la Vita e Bella. In Down by Law en Coffee & Cigarettes (slechte film) valt hij best te pruimen.

Ik herken overigens wel wat van Travis zijn karaktertrekjes in jouw onvrede mbt tot de populariteit van DeNiro.

V

• 8369 messages
  • 3362 votes

11-13

basketballerke

• 4727 messages
  • 0 votes

12-13 nu, met mijn stem voor Hanni meegerekend

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

maxcomthrilla wrote:

Maar kinderachtige reacties lokken zoiets ook uit. .

.

Finisterra

• 15532 messages
  • 4688 votes

12-14

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

Sublieme finale tussen twee van de beste acteurs op het witte doek ooit overigens.. verdienen het beiden wat mij betreft. Godzijdank geen sulletjes zoals Nerdton of Kutscher in de finale.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

13-14

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

kos wrote:

.

Ik word daar wel een beetje moe van. Is het echt nodig om tien keer per dag een bericht te quoten en dan zo'n -smiley erachter te zetten?

Matchostomos

• 4171 messages
  • 535 votes

13-15

V

• 8369 messages
  • 3362 votes

Knisper wrote:

(quote)
Ik word daar wel een beetje moe van. Is het echt nodig om tien keer per dag een bericht te quoten en dan zo'n -smiley erachter te zetten?

Na tig infantiele 'kijk mij eens reacties uitlokken' berichten van maxcom, om daarna een andere user te betichten van kleutergedrag, is een dergelijke post van kos alleszeggend imo.

Maar goed, we hebben een meer dan terechte winnaar!

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

En we hebben een winnaar:

(afbeelding)

"You talking to Maxcomthrilla?"

Travis Bickle!!!!!

Een prachtwinnaar als je het mij vraagt. Zou ook wel in mijn top 10 staan denk ik.

Art

• 13507 messages
  • 3659 votes

Een terechte winnaar wat mij betreft!

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Goed personage, prima winnaar al had ik liever Alex gezien.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Ik zal binnenkort maar eens naar Taxi Driver kijken. Ben benieuwd of Travis deze winst waar kan maken.

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

Reinbo wrote:

Goed personage, prima winnaar al had ik liever Alex gezien.

Daar sluit ik me geheel bij aan.

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

Wat mij betreft een goede winnaar, en The One Ring bedankt voor de organisatie. Het was een pittige onderneming met 1024 karakters.

Bert1

• 2196 messages
  • 0 votes

orbit wrote:

(quote)

Daar sluit ik me geheel bij aan.

Ik ook

gj One_Ring!

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Travis winnaar. Grappig!

In ieder geval een uitstekende acteur en personage. Taxi Driver is natuurlijk een wereldberoemde klassieker en het behoeft verder geen betoog dat elke filmliefhebber de film eens zou moeten bekijken.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

V wrote:

Na tig infantiele 'kijk mij eens reacties uitlokken' berichten van maxcom, om daarna een andere user te betichten van kleutergedrag, is een dergelijke post van kos alleszeggend imo.

Tja, als een debiele DeNiro lover ( om de stemming er maar even in te houden aangezien je DeNiro koorts je tot persoonlijke aanvallen verleidt, slaat niet op andere DeNiro fans ) begrijp ik dat je de vrijheid van meningsuiting in diskrediet wil brengen om jouw Robertje te sparen. Kijk, je hoeft simpelweg niet te reageren. Immers op reacties als: TRAVIS hiep hoi zou je bij wijze van schaapachtig instemmend knikken en je ook niet storen aan de eenzijdige positieve berichtgeving ervan. Mogen er ook wat negatieve klanken doordringen tot uw Robert DeNiro universum dictator die alleen maar DeNiro van voor tot achter kan waarderen? Bij voorbaat dank.

Verder ben ik het met Knisper eens dat kos ( ook niet geheel toevallig zo iemand die bij wijze van 7 DeNiro `s in zijn top 10 had staan, wat zijn goed recht is overigens ) alleen maar lijkt te kunnen communiceren via Smiley `s. Zal dat wat te maken hebben met het verstandsniveau van de fans van DeNiro of berust het slechts op een incident? Ik denk het laatste, alhoewel 2 anderen DeNiro adepten ook al vrij slecht tegen kritiek op hun speelgoedfiguurtje kunnen. Ach, ze zitten waarschijnlijk onder de plak en ze willen graag even de gangster uithangen.

En bedankt voor de leuke knock - out met die ene onterechte winnaar TOR! Geweldig dat Cabiria zover wist te komen. En personages uit films als Long Good Friday en The Cook... ver kwamen. Ik miste alleen wel wat Japanse inbreng.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Leuk Travis als winnaar.

Volgend jaar nieuwe kansen....

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Inderdaad bedankt, The One Ring!! Moet een hels karwei geweest zijn, maar de organisatie was prima in orde.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Had zelf andere favorieten, maar met Travis kan ik wel leven .

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

maxcomthrilla wrote:

Mogen er ook wat negatieve klanken doordringen tot uw Robert DeNiro universum dictator die alleen maar DeNiro van voor tot achter kan waarderen?

Rare vriendenkring heb jij. Ik krijg voldoende negatieve berichten door over De N. En anders hou ik ze zelf er wel op na: Prima acteur, paar geweldige rollen, maar ook erg veel van net boven de middelmaat en een paar miskleunen....

Onderhond

• 87592 messages
  • 12836 votes

Fijn dat de whigger avant-la-lettre gewonnen heeft. Passend voor het stemmende publiek

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Mooi dat Travis heeft gewonnen! Prachtig personage in Taxi Driver en één van Robert de Niro's beste acteerprestaties wat mij betreft!

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

Fijn dat de whigger avant-la-lettre gewonnen heeft. Passend voor het stemmende publiek

Heb je al geteld hoeveel stemmen er van jou kwamen?

Onderhond

• 87592 messages
  • 12836 votes

Reinbo wrote:

Heb je al geteld hoeveel stemmen er van jou kwamen?

Op Travis ... welgeteld evenveel als het personage voorstelt. 0

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7938 votes

13-16

J.S.

• 11754 messages
  • 3060 votes

Voorspelbare winnaar natuurlijk maar wel een heel terechte.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.