- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: filmpersonages 2007
Knock-out: filmpersonages 2007
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik denk ik herhaal het nog even, we hebben tenslotte met bijzonder jong publiek te maken die eigenlijk allang op bed hadden moeten liggen. Dan kunnen ze het kleine doetje Travisje imiteren in hun droompjes. Want men oh men dat is nog eens een Amerikaans personage waar ze tegenop kijken. 
Travis is nu niet bepaald het type om tegenop te kijken....
Hannibal zou wel een hele erge 'middle of the road' winnaar zijn. Beetje het niveau van een Empire verkiezing.
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
Ik denk ik herhaal het nog even, we hebben tenslotte met bijzonder jong publiek te maken die eigenlijk allang op bed hadden moeten liggen. Dan kunnen ze het kleine doetje Travisje imiteren in hun droompjes. Want men oh men dat is nog eens een Amerikaans personage waar ze tegenop kijken. 

maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Oh ja natuurlijk, ze kunnen dan gewoon een prentenboek bij de hand pakken en meeleven met de avontuurtjes van hem in het enge New York. Want de Kidsweek die zij lazen stond natuurlijk bol van kleine Travisje die tegen wil en dank een klein heldje werd nadat hij zijn broek had volgescheten.
P.S. Hannibal is ook een doorsnee winnaar, maar Travis net zo goed. Al is die film bij het grotere publiek wat minder bekend inderdaad. Ik vind dit nou juist ' Citizen Kane staat nog steeds op nr. 1 - niveau '.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Beter dan het o zo jonge en 'volwassen' publiek wat op een skinhead stemt die een neger kapottrapt of een coole dude die een vechtclub opricht met zijn alter ego 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Dat is juist mijn punt. Je gedrag komt niet overeen met je woorden. 
Gezien je leeftijd begrijp ik je onnozele volharding wel, maar ik laat deze wellus nietes niveau verstek gaan als je het niet erg vindt 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Oh ja natuurlijk, ze kunnen dan gewoon een prentenboek bij de hand pakken en meeleven met de avontuurtjes van hem in het enge New York. Want de Kidsweek die zij lazen stond natuurlijk bol van kleine Travisje die tegen wil en dank een klein heldje werd nadat hij zijn broek had volgescheten.
Heb je Taxi Driver wel gezien. Je insinuaties over wat voor figuur Travis is (Iemand tegen wie je op kijkt?, held tegen wil en dank?) slaan werkelijk nergens op. Het omgekeerde is eerder het geval.....
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Ik denk ik herhaal het nog even, we hebben tenslotte met bijzonder jong publiek te maken die eigenlijk allang op bed hadden moeten liggen.
En dat stelt een 23-jarige 
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Heb je Taxi Driver wel gezien. Je insinuaties over wat voor figuur Travis is (Iemand tegen wie je op kijkt?, held tegen wil en dank?) slaan werkelijk nergens op. Het omgekeerde is eerder het geval.....
Mijn berichten zijn dan ook super serieus bedoeld. Ik heb gewoon een bloedhekel aan zo `n oncharismatisch figuur performd door een van de meest overschatte acteurs ever.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
9-9 Travis
Hoe meer Maxcomthrilla ove Taxi Driver zegt, hoe minder hij ervan begrepen lijkt te hebben. Travis is verre van een held.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Mijn berichten zijn dan ook super serieus bedoeld. Ik heb gewoon een bloedhekel aan zo `n oncharismatisch figuur performd door een van de meest overschatte acteurs ever.
Tja, dat Travis geen charisma heeft hoort natuurlijk bij de rol.... (Doet DeNiro best goed, vind je niet?
)
Dat jij een hekel aan DeNiro hebt is je eigen probleem. Heb je al eens overwogen hulp te zoeken?
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Hoe zou iemand zoiets nou durven zeggen. Het is natuurlijk een superieure anti - held ala Bogart, die geen held is omdat zijn spiegelpraterij wellicht wijst op schizofrenie. En helden zijn vaak eendemensionaal en Travis is zo gecompliceerd en heeft zo `n veelzijdig karakter... 
@ Reinbo: Het schijnt dat dat Taxi Driver voor psychiaters verplichte kost is, dus dan weet je het wel.
Kun je mij trouwens diegene aanraadden die jou van je Benigni fobie heeft verlost? 
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Hoe geweldig ik Travis ook vind, ik ga toch voor Hannibal: 10-10. Om het spannend te houden 
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
@Bert1:
( heel kinderachtig, I Know ). Maar kinderachtige reacties lokken zoiets ook uit. Zeg liever waarom Travis jouw honneponnetje is.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Hoe zou iemand zoiets nou durven zeggen. Het is natuurlijk een superieure anti - held ala Bogart,
Travis is geen held, geen anti-held en geen schurk. Maar meneer de hokjesdenker kan het dan natuurlijk niet meer plaatsen waardoor het personage te ingewikkeld wordt. Stel je voor zeg dat er een filmfiguur is die niet goed of kwaad is. Onmogelijk natuurlijk.
Dat zou ik nooit schizofreen willen noemen. Niets wijst erop dat Travis tegen zijn spiegelbeeld praat omdat hij denkt dat het een echt persoon is. Hij gebruikt zijn spiegelbeeld om zijn houding tegenover te oefenen. Daarnaast is het een zeer eenzaam personage, dat door zijn eenzaamheid dan maar met zichzelf praat.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Neem het vooral niet zo serieus. Ik was gewoon wat anti - reclame voor Travis aan het maken, omdat ik de positieve berichtgeving over hem wat beu was. 
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
En dat maakt iemand een verwijt dat hij niet begrijpend leest. Hando maakt 11-10 voor Hannibal maar noteert 10-10 omdat Bluej. de score niet gelijk vooraan zette.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Gezien je leeftijd begrijp ik je onnozele volharding wel, maar ik laat deze wellus nietes niveau verstek gaan als je het niet erg vindt 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
En dat maakt iemand een verwijt dat hij niet begrijpend leest. Hando maakt 11-10 voor Hannibal maar noteert 10-10 omdat Bluej. de score niet gelijk vooraan zette.
wooow take it easy kid
LOL Ik plaats toch een " ? " erbij? Just asking, relax joh!!
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Bert1
-
- 2196 messages
- 0 votes
@Bert1:
( heel kinderachtig, I Know ). Maar kinderachtige reacties lokken zoiets ook uit. Zeg liever waarom Travis jouw honneponnetje is.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Jeej! 
10-11 toch? 
edit: nu 11-12