- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: filmpersonages 2007
Knock-out: filmpersonages 2007
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31155 messages
- 5452 votes
2-2
Edit Opes zie dat ik me bij de vorige heb vergist, dacht dat het om Ichhi ging.... Kan ik nog wijzigen?
4-5
Geen probleem 
2-4
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Neen, niet als de volgende begonnen is. (dat weet je trouwens zelf al lang
)
Opgelost, kijk maar even op de vorige pagina 
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12856 votes
En ...
die regel is er omdat een battle erg tijdgevoelig is. Dit wil zeggen dat een verkeerde stem anderen een kans kan ontnemen om alsnog hun favoriet door te stemmen.
Wat in het geval van Reinbo uiteraard niet het geval is. Welke stem hij ook plaatste, de volgende battle zou steeds gewoon gestart zijn.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ja, zo lust ik er nog wel een paar. We tellen nooit gewijzigde stemmen als de battle voorbij is en ik zie niet in waarom nu wel.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
319. Raymond Babbit (Dustin Hoffman, Rain Man) - James Bond (Sean Connery, George Lazenby, Roger Moore, Timothy Dalton, Pierce Brosnan & Daniel Craig, James Bond-serie)
0-1
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Ja, zo lust ik er nog wel een paar. We tellen nooit gewijzigde stemmen als de battle voorbij is en ik zie niet in waarom nu wel.
Mee eens. De discussie is al duidelijk gevoerd bij andere KO's, Reinbo weet dit, en moet maar beter opletten. Nu een uitzondering toevoegen, kan enkel de discussies opnieuw aanwakkeren.
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12856 votes
Ja, zo lust ik er nog wel een paar.
Het draait nochthans om de reden waarom de regel is ingevoerd hoor.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Zover ik weet was die regel er vooral om ervoor te zorgen dat mensen niet achteraf hun stemmen gaan wijzigen en er op die manier verwarring ontstaat of een meningsverschil of het eerlijk is of niet. En dat laatste is precies wat er nu gebeurt!
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Het draait nochthans om de reden waarom de regel is ingevoerd hoor.
Die reden is jouw persoonlijke interpretatie (en zoals ze jou nu best uitkomt).
Voor de organisator levert het problemen op dat iemand die een paar duels geleden (ik weet niet hoe lang je een post kan editten) plots van een 4-5 een 5-4 maakt. Geeft aanleiding tot fouten, en maakt het werk van de organisator moeilijker.
Daarenboven is de regel duidelijk afgesproken. Stemmers moeten maar opletten.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
319. Raymond Babbit (Dustin Hoffman, Rain Man) - James Bond (Sean Connery, George Lazenby, Roger Moore, Timothy Dalton, Pierce Brosnan & Daniel Craig, James Bond-serie)
1-3
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12856 votes
Mag je mij uitleggen hoe de origanisator daar last van heeft. Er staat nu mooi 4-5. Dan kan de organisator duidelijk zien en is ook duidelijk aangegeven. Aangezien Reinbo de laatste stemmer was levert dat verder geen probleem op.
Het enige probleem met het achteraf veranderen van stemmen is dat het oneerlijk kan zijn dat bepaalde mensen de kans niet meer hebben gekregen om op hun favoriet te stemmen. En dat gaat hier dus niet op.
Er is helemaal geen verwarring nu, behalve dan wat artificieel geschapen paniek.
Er was tijdens de stemming blijkbaar meer verwarring, aangezien 2 personen zich vergisten in de stemming.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Mag je mij uitleggen hoe de origanisator daar last van heeft. Er staat nu mooi 4-5. Dan kan de organisator duidelijk zien en is ook duidelijk aangegeven.
Fout. Als ik een KO organiseer, houd ik soms duel per duel de winnaars bij, in real-time. Zo kan ik sneller de 2de ronde plaatsen. Als iemand daarna verandert, lijkt het alsof ik me vergis, maar klopt niet.
Duidelijke uitleg ?
Trouwens, je verandert geen regel tijdens het spel.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Er was tijdens de stemming blijkbaar meer verwarring, aangezien 2 personen zich vergisten in de stemming.
Toen Reinbo stemde, was de tussenstand correct. Is geen excuus.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
320. Jack Lint (Michael Palin, Brazil) - Tom Edison (Paul Bettany, Dogville)
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12856 votes
Fout. Als ik een KO organiseer, houd ik soms duel per duel de winnaars bij, in real-time. Zo kan ik sneller de 2de ronde plaatsen. Als iemand daarna verandert, lijkt het alsof ik me vergis, maar klopt niet.
Duidelijke uitleg ?
De uitleg wel ja, maar als je toch real-time de stand bijhoudt zie je ook real-time de melding van Reinbo en kan je die ook weer real-time aanpassen.
Reinbo's wijziging benadeelt niemand en de dubbele misstemming geeft al aan dan Asano hier duidelijk niet op de meest duidelijke manier geafficheerd werd als personage. Als je dan toch wil regelneuken.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Mag je mij uitleggen hoe de origanisator daar last van heeft. Er staat nu mooi 4-5. Dan kan de organisator duidelijk zien en is ook duidelijk aangegeven. Aangezien Reinbo de laatste stemmer was levert dat verder geen probleem op.
Op dit moment is het voor mij wel overzichtelijk en heb ik geen last van de wijziging van de stem, nee. Maar dat komt ook omdat het nu gewoon heel rustig is. Je hebt zelf ook wel eens meegemaakt dat tijdens een drukkere ronde mensen stemmen begonnen te wijzigen terwijl de ronde al klaar en dat er toen chaos ontstond. Daarvoor is de regel ingesteld dat men zijn stem niet meer mag wijzigen nadat de volgende loting geplaatst is. Als ik nu voor Reinbo een uitzondering moet maken, moet ik dat ook in een chaotischere gaan doen. Het is net als met alle regels: ze staan vast. Soms ten goede, soms ten slechte, maar als we ze niet toepassen is het einde zoek.
Daar kan ik niets aan doen. Dat was hun eigen schuld.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Om de discussie kort te sluiten wil ik aangeven dat ik me bij mijn fout neerleg. Als de volgende battle begonnen is is de uitslag definitief. Een regel waar ik zelf volledig achter sta.
van mezelf, maar het is niet anders.....