- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Acteurs (2007)
Knock-out: Acteurs (2007)
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Goodfellas bevat alle ingredienten om er een topfilm van te maken. Humor komt echt niet alleen van Tommy. Al die side characters zijn schitterende personages. Ik noem bv de scene met die gast die met zn vrouw aan komt lopen op dat feestje met een bontjas.
clintgodfather
-
- 250 messages
- 596 votes
4-6!!!!!!!!!!!!!!!
Chaplin 
En wat blijft iedereen hier doorzeuren of Kitano. Democratie weet je wel. Noem trouwens eens een rol van Kitano die je gelijkwaardig kan stellen met de hoofdrollen van De Niro (Godfather II, Taxi Driver, Once Upon a Time in America, Heat, Raging Bull,...).
En er zijn er zelfs die De Niro vervangbaar noemen! 
Taxi Driver zonder Bobby zou heel wat minder zijn, neem het van mij aan!
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
5-6!!!!!!
Tony Leung eruit, mijn favoriet na Asano.
Wat slecht...
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Hehe.
119. Benicio Del Toro - Veronica Lake
1-0
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
5-0 kan me echter gestolen worden wie er wint.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
4-6!!!!!!!!!!!!!!!
Chaplin 
En wat blijft iedereen hier doorzeuren of Kitano. Democratie weet je wel. Noem trouwens eens een rol van Kitano die je gelijkwaardig kan stellen met de hoofdrollen van De Niro (Godfather II, Taxi Driver, Once Upon a Time in America, Heat, Raging Bull,...).
En er zijn er zelfs die De Niro vervangbaar noemen! 
Taxi Driver zonder Bobby zou heel wat minder zijn, neem het van mij aan!
Taxi driver is zowiezo al minder. En elke rol van Kitano is beter dan de beste van De Niro.
maxcomthrilla
-
- 15579 messages
- 2845 votes
Zal ik het balletje maar eens omdraaien. Moeten we altijd zomaar klakkeloos accepteren dat DeNiro de beste acteur is, alleen omwille van dat hij veel fans op moviemeter heeft en in hoog gewaardeerde films speelt? Democratie is ook accepteren dat andere mensen er een andere mening op nahouden. Er is meer dan Hollywood alleen.....
Je vergeet trouwens zijn beste rol uit The Deer Hunter.
clintgodfather
-
- 250 messages
- 596 votes
De Niro is niet de beste acteur
. Dat is Pacino!
Ja, je hebt gelijk. We moeten andere mensen hun mening accepteren. Maar ik vind het redelijk irritant dat mensen maar blijven doorzeuren dat De Niro onverdiend door is. Dit is maar een spelletje en toevallig heeft De Niro gewonnen. Altijd maar blijven zagen is niet goed.
maxcomthrilla
-
- 15579 messages
- 2845 votes
De Niro is niet de beste acteur
. Dat is Pacino!
Ja, je hebt gelijk. We moeten andere mensen hun mening accepteren. Maar ik vind het redelijk irritant dat mensen maar blijven doorzeuren dat De Niro onverdiend door is. Dit is maar een spelletje en toevallig heeft De Niro gewonnen. Altijd maar blijven zagen is niet goed.
Je hebt gelijk dat teveel zagen niet goed is, maar het is geen gezaag. Eigenlijk gewoon een opmerking, waarop mensen reageren omdat het over hun favoriet gaat. Hun goed recht natuurlijk, dat mondt dan weer vaak uit in een kleine discussie die de boel wat levendiger maakt. Niet op elkaars opmerkingen reageren en alleen stemmen maakt het allemaal veel te stijfjes.
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Altijd maar blijven zagen is niet goed.
Dergelijke discussies blijven altijd interessant, ondanks dat ze worden uitgelokt door 'maar' een spelletje.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1279 votes
Tony Leung eruit
Deze uitschakeling was in de schaduw van Kitano, maar zeker tien keer zo belachelijk. Chaplin mag dan een goede filmmaker geweest zijn, maar als acteur komt hij niet eens in de buurt van Leung.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
. Chaplin mag dan een goede filmmaker geweest zijn, maar als acteur komt hij niet eens in de buurt van Leung.
Ik vind dit een beetje een rare logica. Chaplin speelt zelf de hoofdrol in zijn films. Een regisseur wordt beoordeeld op zijn films, lijkt me. Wanneer een regisseur voor al zijn films een slechte hoofdrolspeler kiest, lijkt het me onwaarschijnlijk dat zijn films als goed beschouwd worden, en dus dat hij als een goed regisseur beschouwd kan worden. Wanneer je Chaplin als fimmaker goed vindt, lijkt het me een beetje moeilijk de prestaties van zijn vaste hoofdrolspeler minderwaardig te vinden.