- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Acteurs (2007)
Knock-out: Acteurs (2007)
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
Jammer van Kitano, maar was wel te verwachten. 
0-4
maxcomthrilla
-
- 15579 messages
- 2845 votes
Kitano eruit tegen die eenzijdige misdaadfreak. Hij die toevallig in veel films speelde die nogal bekend zijn, maar niet dankzij hem. 
En Mc Dormand met 6-0 eruit tegen Caine?
mikey
-
- 28993 messages
- 5142 votes
6-1
Een macho tegenover een elfje uit het sprookjesbos.
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Kitano eruit tegen die eenzijdige misdaadfreak. Hij die toevallig in veel films speelde die nogal bekend zijn, maar niet dankzij hem. 
Kitano speelt echt nooit in misdaadfilms
.
maxcomthrilla
-
- 15579 messages
- 2845 votes
Kitano speelt echt nooit in misdaadfilms
.
6-0
Kitano voegt veel humor toe aan dat genre. Sonatine is bv. meer een soort van dramafilm over hoe leeg het leven van yazuka `s is. Toch maakt hij gebruik van expliciet geweld en veel humor. Hij toont dus eigenlijk zijn veelzijdigheid in zulke films.
Daarbij speelt DeNiro de laatste jaren wel veel in komedies. Maar hij is makkelijk vervangbaar door een andere acteur. Iets wat Kitano bij Kikujiro niet is.
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Daarbij speelt DeNiro de laatste jaren wel veel in komedies. Maar hij is makkelijk vervangbaar door een andere acteur. Iets wat Kitano bij Kikujiro niet is.
Ik zou nu een tal van films kunnen opnoemen waar De Niro al minstens even onvervangbaar is als Kitano, elke acteur is vervangbaar maar in pakweg Raging Bull kan ik me toch echt niemand anders voorstellen.
En over Sonatine, GoodFellas bv. laat zien hoe echte gangsters hun leven zien en zelfs dat wordt gecombineerd met veel humor en expliciet geweld én een wereldrol van De Niro.
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
118. Tony Leung Chiu Wai - Charles Chaplin
0-1
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3566 votes
118. Tony Leung Chiu Wai - Charles Chaplin
1-0
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
DeNiro is onvervangbaar in elke film waar die in speelt t/m Heat. Topacteur die elke KO in de finale hoort te staan.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Ok met uitzondering van Frankenstein misschien
.
3-2
maxcomthrilla
-
- 15579 messages
- 2845 votes
En over Sonatine, GoodFellas bv. laat zien hoe echte gangsters hun leven zien en zelfs dat wordt gecombineerd met veel humor en expliciet geweld én een wereldrol van De Niro.
Ik vond Goodfellas weinig expliciet geweld bevatten. Het blijft allemaal veel te braaf. Weinig bloedvergieten en als dit gebeurt vaak niet vol in beeld. Slechts 1 keertje meen ik. Daarbij had DeNiro geen komische inbreng in de film. Dat kwam meer vanuit Tommy uit.
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Ik vond Goodfellas weinig expliciet geweld bevatten. Het blijft allemaal veel te braaf. Weinig bloedvergieten en als dit gebeurt vaak niet vol in beeld. Slechts 1 keertje meen ik. Daarbij had DeNiro geen komische inbreng in de film. Dat kwam meer vanuit Tommy uit.
Toegegeven: het geweld in GoodFellas valt niet echt schokkend meer te noemen, Maar De Niro's rol vind ik wel schitterend: die "sunshine of your love"-scene was trouwens wel bijzonder komisch.