- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Acteurs (2007)
Knock-out: Acteurs (2007)
V
-
- 8369 messages
- 3366 votes
113. Robert De Niro - Takeshi Kitano
1-0 een gevalletje duh.
DieGo
-
- 5808 messages
- 2366 votes
4-1 Tja Kitano is erg goed maar ga toch voor De Niro
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ben ik de enige die juist vind dat Kitano een afschuwelijk irritant mannetje is? Zijn rol in Zatoichi straalt een soort van zelfliefde uit, alsof hij zichzelf helemaal geweldig vind. Het leek ook alsof hij constant om zichzelf zat te lachen. Hij verloor naar mijn mening terecht van De Niro.
2-3 Bacall
P8rb
-
- 10773 messages
- 1825 votes
Kitano verloren van die zoutzak. 
lijkt me logisch?
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Ben ik de enige die juist vind dat Kitano een afschuwelijk irritant mannetje is? Zijn rol in Zatoichi straalt een soort van zelfliefde uit, alsof hij zichzelf helemaal geweldig vind. Het leek ook alsof hij constant om zichzelf zat te lachen. Hij verloor naar mijn mening terecht van De Niro.
2-3 Bacall
Moet je de oude zatoichi films een zien daarin gebeurt het ook. Zit dus meer in het character zatoichi dan in Kitano.
eRCee
-
- 13443 messages
- 1979 votes
4-4 Ullmann. 
Met Hostsonaten als hoogtepunt, een van de beste acteerprestaties die ik ooit zag.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Moet je de oude zatoichi films een zien daarin gebeurt het ook. Zit dus meer in het character zatoichi dan in Kitano.
Ik hoop dan ook dat het aan Zatoichi lgt, maar als ik zo een blik werp op de andere films van Kitano betwijfel ik het. Bepaalde berichten bij Hana-bi spreken al over een ego-trip van Kitano. Kikijuro klinkt ook al zelfverheerlijkend (aanvankelijk stond zelfs bij de plotomschrijving hier op MovieMeter al iets wat Kitano verheerlijkte, maar dat is gelukkig verwijdert). En Takeshis' klinkt al helemaal als een narcistisch project. Ik geef toe dat ik die films allemaal niet zag, maar dit is wel haast het belangrijkste element dat mij er van weerhoud om die films te zien. Maar ook buiten dit om vind ik Kitano gewoon een irritant mannetje.
clintgodfather
-
- 250 messages
- 596 votes
Kitano is redelijk/goed, maar De Niro is gewoon enkele klasses hoger. En De Niro een zoutzak noemen? Vind je hem dan zo slecht?
6-5
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Vroeger een paar aardige/matige rollen gespeeld maar niet meer. Verder had ie al zo'n 15 jaar terug met pensioen gemoeten.
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2287 votes
0-3
Zijn rol in Romance & Cigarettes