- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste Horror Scene 2006
Knock-Out: Beste Horror Scene 2006
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
53 - Carrie - Eindscene waar hand van Carrie uit graf schiet vs Driller Killer - Moord met boor
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
3-0
(moet natuurlijk niet vergeten te stemmen...
)
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
5-0
Friday the 13th VI - Jason staat voor auto en gooit speer vs Hannibal - Dr Lecter snijdt hoofd open. (Etenstijd)
1-0 Hockey Puck! 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
55 - New York Ripper - Gebroken fles in vagina vs Tetsuo - Drill Dick
Weer twee heftige scenes. Super ranzig vs heftig orgineel.
0-1
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Zekr, alleen ik geef de scene met de kettingzaag meer kans. In mijn ogen een van de sterkste scenes in de horror geschiedenis. Een van mijn favorieten, zo niet mijn favoriet!
De cirkelzaag zul je bedoelen
.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Fris mijn geheugen eens op. Ik vond HT geweldig,maar zowel de cirkelzaag als de pijp scene staan me niet helder voor de geest......
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Fris mijn geheugen eens op. Ik vond HT geweldig,maar zowel de cirkelzaag als de pijp scene staan me niet helder voor de geest......
De pijpscène vindt aan het begin van de film plaats. De killer wordt in z'n busje gepijpt (je ziet alleen haar hoofd) en na een poosje gooit hij het hoofd, dat dus afgehakt blijkt te zijn, uit z'n raampje.
De cirkelzaagscène vindt op het einde van de film plaats. De killer beukt met de zaag door de voorruit van een auto en zaagt met een tergend langzaam tempo de borst van de chauffeur open, waarna heel de binnenkant van de wagen onder het bloed komt te zitten.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik weet het weer....
Ik heb hem gisteren besteld dus herziening komt er aan....

Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ik bedoelde inderdaad de cirkelzaag. Meesterlijk, net zoals de geweldige pijp scene. Haute Tension is ook niet voor niets de beste horror ooit, althans in mijn ogen.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
2-5
56 - Old Boy - Tong afsnijden vs The Fly - Armworstelen
0-1