- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste Horror Scene 2006
Knock-Out: Beste Horror Scene 2006
Bert1
-
- 2196 messages
- 0 votes
Die trailer van Versus is niet echt overtuigend.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
2-4
We moeten toch een keer verder. Scene uit Predator is zwaar slecht, een uitgehold karkas. Weinig horror aan te beleven. En aangezien Versus een volbloed over de top horror film is. 
Hopelijk wordt het me vergeven.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
4 - In the Mouth of Madness - oud vrouwtje achter de counter vs Bad taste - Terug stoppen hersens in eigen hoofd
1-0
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
1-1
Beide slechte scenes, echter Bad Taste maakte er wel een gore scene van. En dat kan ik waarderen. 
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Ben een geniale scene vergeten. Namelijk de scene uit Willard waar die kat wordt aangevallen door honderden ratten tijdens het nummer 'Ben' van Michael Jackson. Prachtige scene. Iemand bezwaar tegen als ik een scene uit Piranha 2 (die toch niemand heeft gezien) hiermee vervang?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Nee ik ben tegen Piranha 2 scene is groots!
En als je het dan toch doet, gooi die Piranha scene uit lijk er uit. Niet "We want the Fish" waarbij honderden Piranha's het water uiit komen vliegen en de hotelgasten oppeuzelen... 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Iedereen te lui om de spoilers te lezen ofzo? Zijn toch twee bekende films.
Art
-
- 13507 messages
- 3658 votes
Heb deze films, net als de meeste in dit topic, niet gezien dus ik kan niet helpen 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Vreemd, 't zijn beide klassiekers... dat wordt vrezen als de minder bekende films aan bod komen. Misschien eerste ronde tot de 4? en de volgende past tot de 5, anders hebben we allemaal niet horrorfans nodig om aan genoeg stemmen te komen en dan wint er iets bekends en middelmatigs....
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
5 - Inferno - onderwaterscène vs Funny Games - Moord op zoontje
1-0 Moet diep in m'n geheugen graven, maar het zag er wel tof uit.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Vreemd, 't zijn beide klassiekers... dat wordt vrezen als de minder bekende films aan bod komen. Misschien eerste ronde tot de 4? en de volgende past tot de 5, anders hebben we allemaal niet horrorfans nodig om aan genoeg stemmen te komen en dan wint er iets bekends en middelmatigs....
4-1
Ken slechts een paar delen van de film, waaronder deze scene.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
6 - Nekromantik - Scene met kat in badkuip vs Hellraiser - Eerste keer oproepen van de Cenobites
0-1 en wie Nekromantiek niet kent: stem gerust tegen of voor ander komen we er nooit... (is helaas ook op Youtube niets van te vinden)
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
1-3
ik haat die barker 
nekromantic ken ik niet.